2733
2734
عنوان

درخواست کمک برای پرسشنامه

65 بازدید | 2 پست

سلام. من دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی هستم. خودم یک پسر 12 ساله دارم. بر همین اساس به یک سری موضوعات در مورد کودکان علاقه مند شده ام و پرسشنامه پایان نامه ام هم در همین مورد است. طرح من شامل دو پرسشنامه است که یکیش الان قابل پاسخگویی هست و دیگری در فاصله یک تا دو ماه آینده برای پاسخ دادن، در اختیار شرکت کنندگان مرحله اول قرار می گیرد. الان از مسیرهای دیگه، پر کرده اند اما تعداد مامانهای کم هست. 

می خواستم از شما درخواست کنم که به انجام اینکار کمک کنید و من را مورد لطف خود قرار بدهید. 

اگر تعداد موافق های این گروه به حد خوبی برسه، من لینک پرسشنامه آنلاین را در گروه قرار می دهم و شما، حتی با موبایلتان در زمانی حدود 10 دقیقه می توانید به آن پاسخ دهید. 


با تشکر، 

فاطی

منم هستم

ان شالله این تیکر نشون میده که سال ۹۹ سالی پرا ازشادی و خبرهای خوبه واسه من...واینکه سال ۹۹ پسرم تو بغلمه... 😁😁😁میشه یه صلوات واسم  بفرستی واسه اینکه  ان شالله خدا یه پسرصالح وسالم بهم هدیه بده ....ان شالله شماهم حاجت رواشی

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز