2733
2734
عنوان

من خودم را دوست دارم

| مشاهده متن کامل بحث + 898525 بازدید | 5926 پست
پرنسس جان خیلی کم میای مثل قدیما نیستی حس میکنم یه چیزی درگیرت کرده یا اینکه مثل قبلنا قوی نیستی

‌ اگر ادم بتونه توی فضای مجازی کمتر بیاد و خودشو کنترل کنه همین خودش نشونه قوی بودنه

ک متاسفانه من خودم ذین ضعف رو دارم میخام برطرفش کنم

خداجووووونم بخاطر انچه دادي و هرانچه ندادي شكر
یکی از دوستان عزیزمون که دوست نداشتند آیدی شون دیده بشه این رو توی خصوصی برای من نوشتن، حتما در اولی ...

سلام دوستان عزیزم.در جواب این دوستمون باید بگم که آقایون با همدیگه دارای تفاوت های فردی ای هستند، اما در یک مورد همه با هم ویژگی مشترک دارند. و اون هم این هست که از خانمی که بهشون آویزون میشه بیزار هستند. تلاش میکنن تا از دست این خانم ها فرار کنند، فکر می کنند به شدت گیر افتادند و به هر بهانه ای می خوان یک فاصله زمانی یا مکانی برای خودشون بخرن تا کمی تنها باشند. راز جذب و جذابیت ایجاد خلاء هست. 

حالا قانون خلاء چی هست؟"بطور کلی طبیعت از خلا و جاهای خالی بیزار است و چون ذات کائنات خوبی است لذا جاهای خالی همیشه با خوبی پر میشود و وظیفه من و تو در خلق آرزوهامون اینه که به این ساختار طبیعت ایمان و باور داشته باشیم.هرچه خلاء بیشتر باشد، هر چه خالی بیشتر باشد جذب بیشتر است. اگر من می‌خواهم موهبت‌های الهی را جذب کنم ابتدا باید جایی خالی باز کنم. "

حالا چطور از قانون خلاء در جذب و روابطمون استفاده کنیم؟ زیاد باهاش تماس نگیر، زیاد پیام نده، زیاد قرار نگذار که با هم بیرون برید. شما زیاد شروع کننده نباش تا خلاء بوجود بیاد، بر طبق قانون خلاء طبیعت دوست داره جاهای خالی رو پر کنه.حالا اون به فکر شما میفته، با خودش میگه کجاست؟داره چیکار میکنه؟به چی فکر میکنه؟چرا زنگ نمیزنه به من؟نکنه دیگه من رو دوست نداره؟ و شروع میکنه به اومدن سمتت.این نکته رو همیشه بدون که زن ناز هست و مرد نیاز.جای این دوتا عوض بشه، قانون طبیعت به هم میخوره.اصلا سیستم ما خانم ها این نیست که دنبال مردی باشیم.مرد هست که باید شکار کنه، تا قدر شکارش رو بدونه، تا برای به دست آوردنش تلاش کنه.شکار راحتی نباش.زود که موفق بشه، جذابیتت رو از دست میدی. توی زندگی مشترک هم همینه، خانم هایی که هیچی نمیخوان و مرد هیچ احساسی برای رفع نیاز اونها نمیکنه، کنار گذاشته میشن، مرد میره سراغ شکار دیگه تا هیجان شکار و تامین نیازهای شریکش رو به دست بیاره.

اگر امروز داره برات ناز میکنه، فردا که بخواهید برید زیر یک سقف واویلاست. زندگی اینقدر سختی و فشار و بالا پایین داره که اگر این مناسبات اصلی زندگی هم به هم بخوره دیگه جای همه چی عوض میشه، دیگه نمیتونی چیزی رو درست کنی، کوهی از مشکل از آسمون میریزه.

سعی کن به خودت برسی، تمیز و مرتب و زیبا و با اعتماد به نفس باشی، اندام خوبی داشته باش، خودت رو دوست داشته باش، اینجوری هر کی رو که بخوای میتونی به خودت جذب کنی. ظاهر مناسب و دوست داشتن خود، در مرحله قبل ازدواج خیلی مهم هست. میدونم سخت هست بهش پیام ندی، اما بدون چیزهای ارزشمند مفت به دست نمیان. اون چیز بی ارزش هست که راحت به دست میاد، اگه دنبال چیزهای بهتری هستی باید روی خودت کار کنی. بهت توصیه میکنم از روی عقل ازدواج کنی، نه از روی عشق. حسابگر باش اول، بعد عاشق شو، کسی ارزش داره و با ایده آل های تو همخوان هست. اگر طرفتون هیچ ویژگی و توانایی شاخصی نداره، بدونید دچار عشق کور شدید، هر چه سریع تر ازش فرار کنید. بدونید فقط برای رفع تنهایی پناه بردید به این پسر. معتاد دوستت دارم ها شدید. همه ما دوست داریم یکی حالمون رو بپرسه، دوستمون داشته باشه، اما نه برای یک روز و دو روز. ما خانم ها به کسی نیاز داریم که یک عمر بهش تکیه کنیم. اما اصولا پسرها فقط برای رفع نیازهاشون سمت دخترها میان و هیچ تعهدی در قبال اون ندارند.

خوشا راهی که پایانش تو باشی...


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

تنها کسی که توی این روابط ضربه می خوره دخترها هستن (آقایون هم ممکنه ضربه بخورند، اما فقط این ضربه رو از سمت دختری میخورن که دوستش دارن و اون رهاشون کرده، نه وقتی یک رابطه رو خودشون کات میکنن). پس ما باید بیشتر حواسمون باشه، داناتر باشیم، به دخترها و خواهرهامون یاد بدیم این قضیه رو. که به جای اینکه تمام عشقت رو نثار یک مرد کنی، اول این عشق رو نثار خودت کن، وقتی اغناء شدی از عشق، اون وقت عقلت به کار میفته، دیگه درگیر احساساتت نیستی مدام. وقتی زیاد احساسی عمل میکنید، بدونید به این بخش وجودتون نرسیدید، گرسنه هست، مدام منتظر تایید و تشویق و اظهار علاقه دیگران هستید. به جای دراز کردن دستتون سمت کسی برای گرفتن عشق، دستتون رو به سمت خودتون دراز کنید.این رو بدونید که معمولا به گدا چیز با ارزشی داده نمیشه، پس عشق رو از هیچ کس گدایی نکنید.

تو هم دختر خوب، تمرکزت رو بگذار روی خودت، ورزش کن، سالم غذا بخور، درس بخون، معلوماتت رو ببر بالا، کتاب بخون، ادامه تحصیل بده، خودت رو بی نیاز از عشق دیگری بکن تا انشالا موقع ازدواج بتونی انتخاب سالمی بکنی با عقلت و یک عمر از مصائب انتخاب اشتباهت رنج نبری. موفق و شاد باشی عزیزم.

خوشا راهی که پایانش تو باشی...
پرنسس عزیز اگر اختلاف یا بحثی با خونواده همسر داشتیم ایا درسته که با همسر در میون بزاریم یا موش ...

بستگی داره عزیزم چی باشه. گاهی نباید بعضی چیزهارو گفت، گاهی هم باید سریع همسر رو در جریان گذاشت: حالا چه چیزهایی رو نباید گفت؟چیزهایی که آقایون اصولا درک نمیکنن و خودمون رو محکوم میکنن. مثلا: دیدی زن داداشت روشو کرد اون طرف؟ میخواست منو کوچیک کنه، دیدی مادرت به فلانی بیشتر از من تعارف کرد؟ دیدی خواهرت به من سرد سلام کرد؟مامانت منو جلوی تو فقط تحویل میگیره، ولی تنها نه. (اصولا آقایون به مکرهای زنانه وارد نیستند و حرف شمارو توهم و دشمنی و ناسازگاری تلقی می کنند یا مواردی که عنوان میکنن که خانواده من از گفتن این مورد قصد خیر داشتند رو نگید).

اما چیزهایی که باید بگید، چیزهایی که واضح و مشخص هست و دلیل خوبی برای ارائه اش دارید، دلیل محکم و محکمه پسند دارید:مثلا میان بهتون روشن و واضح میگن که ما از تو خوشمون نمیاد، شما حق ندارید بدون مادرم جایی برید، یا اینکه مدام میان خونتون و شما آرامش ندارید، یا بطور واضح توهین می کنند. اینهارو حتما در جریان بگذارید تا جلوشون گرفته بشه.

مسائل کوچیک رو خودتون حل کنید و مرد رو درگیر نکنید، چون نمیتونه بره و مدام با دیگران درگیر بشه، خودتون حل کنید مسئله تون رو، محترمانه بگید یا اخم کنید، سرد رفتار کنید، یک جوری از طریق دیگران به گوششون برسونید که خوشتون نیومده، کمتر رفت و آمد کنید.

همیشه نگید دلیل همه کارتون رو. مثلا مادر همسر برای شما یک کاری انجام میده و یا چیزی براتون میفرسته که میدونید میخواد به همه نشون بده که شما عرضه انجام دادن اون کار رو ندارید، یا شمارو زیر دین خودش قرار بده تا بتونه ازتون بهره کشی کنه و به همسرتون بگه که ما به خانم تو احترام می گذاریم، ببین ما چه خوبیم؟ در اینجور مواقع اصلا نگید به همسرتون که قصد مادرت اینه، اما به سرعت، به یک روز نکشیده لطفش رو بیشتر جبران کنید تا زیر دینش نباشید و اون هم نتونه به مقصودش برسه. سریع یک چیز بهتر و بیشتر فراهم کنید و باز به همسرتون نگید اینو ببر بده به مادرت، من دوست ندارم زیر دینش باشم، بلکه بگید دست مادرت درد نکنه، زحمت کشیده، منم دوست دارم خوشحالش کنم، اینو درست کردم ببر برای مادرت. سریع جبران کنید، اما با دانایی اینجوری همسرتون هم مقاومت نمیکنه و یک بازی برد-برد هست. شما دست اون رو خوندید و نگذاشتید موفق بشه، دعوایی هم راه ننداختید و متهم به بدبینی، بدجنسی، نمک نشناسی و بی چشم و رویی هم نشدید. توطئه های زنانه رو خودتون با دانایی خنثی کنید. معنی دقیق دوست داشتن خود این هست. نمی گذارید زیر دین کسی برید که میخواد ازتون استفاده کنه، و با عقل و منطق هم انجام می دید این کار رو و زندگیتون رو هم به تشنج نکشیدید.

خوشا راهی که پایانش تو باشی...
2731
پرنسس جان خیلی کم میای مثل قدیما نیستی حس میکنم یه چیزی درگیرت کرده یا اینکه مثل قبلنا قوی نیستی


نه عزیزم، درگیر درسم هستم، فشار کاری این روزها خیلی روم زیاد هست و نباید از برنامه ام عقب بمونم.

خوشا راهی که پایانش تو باشی...

پرنسس عزیزسلام

خسته نباشی

تاپیک عالیه مرورخوبی هست برای من


یه سوال

اینکه تاکید روی اینه که روابطمون باادمهاسطحی

باشه برای من جای سوال پیش

اومده


الان شمابااین روش تنهانشدی؟ 

چون تصورم ازشخصیتت ابنه

که خیلی قاطع وشیک وهدفمندهستی


وتوجمعهای خانومانه روابطت سطحیه

پس بگوبخندهای صمیمانه ات روکجامیکنی؟ 

روابط بین دوستان صمیمی ات وهمینطوربا خواهرومادرتون

چطوره. ایااز باورات به مامانت هم نمیگی؟ 

شکرت خداجون
پرنسس عزیزسلام خسته نباشی تاپیک عالیه مرورخوبی هست برای من یه سوال اینکه تاکید روی اینه که رو ...

بیتا جان فکر میکنم الان اگه پرنسس بودن میگفتن با هر کسی رفتار خاصی دارن خواهر و مادر و دوستان صمیمی که جای خود دارند ولی منظور ایشون افرادی هستن که منتظر فرصت هستند تا مارو خراب کنن و از حرفامون به نفع خودشون و به ضرر ما استنتاج کنن که با اینحور آدما باید سطحی گفتگو کرد

2738
پرنسس عزیزسلام خسته نباشی تاپیک عالیه مرورخوبی هست برای من یه سوال اینکه تاکید روی اینه که رو ...

سلام عزیزم، دقیقا همونطور که دوستمون گفتند. منم برای خودم دوستهایی دارم که با اصول من همخوان هستند و خیلی دوستشون دارم. با اونها رفتار دوستانه و صمیمانه ای دارم. اما رفتار حساب شده و سیستمدارانه ام رو گذاشتم برای افرادی که طرز برخورد و رفتار درست رو بلد نیستند. با یک شوخی بهت جری می شوند و حرفهایی که در یک رابطه تعریف نشده بهت می زنند.یا افرادی که مریض هستند و مدام دنبال حرف در آوردن و ایجاد دردسر هستند. افرادی که نمی تونی کنار بگذاری و به خاطر همسر یا هر ملاحظه دیگه ای مجبور به حفظ رابطه باهاشون هستی، با اونها چاره ای نداریم جز بکار بردن سیاست.

خوشا راهی که پایانش تو باشی...

سلام پرنسس عزیز 

من سال ۹۴ برای اولین بار و تصادفی تاپیکت را دیدم . اونموقع باردار بودم و به خاطر مطالب بارداری نینیسایت اومده بودم. به جرات میتونم بعد از خوندن مطالبت دنیام عوض شد. از موقع تابحال شاید ۳۰ مورد از کتابهایی که معرفی کرده بودیو خوندم . وبلاگ تولدی دوباره را بارها نگاه میکردم. در چندین سمینار و کارگاه شرکت کردم . شروع کردم به دوره های خودشناسی و روانشناسی و  ... صدها کار دیگه که اکثرش را معرفی کرده بودی. اوایل بدجوری بهم ریختم مثل یه اش همزده که درهم و نامشخص بود. سردرگم و گیج شدم . چند بار جزوه هایی که نت برداری کرده بودم را ریختم دور. ولی باز شروع کردم . نمی دونستم کیم و چی میخوام . ارتباطاتم با همه داغون شد . ولی به تازگی راهمو پیدا کردم . خودمو شناختم . روابطم سامان گرفت .اشتباهاتم کمتر شد . خودمو بی نهایت دوست دارم و پذیرفتم . دیدیم به ادمها و زندگی عوض شد . خیلی چیزای دیگه .... ازت ممنونم . همیشه دلم میخواست باز هم باهات صحبت کنم تا اینکه چند روز پیش کاملا اتفاقی هوس کردم بیام سراغ تاپیک قبلیت ،تاپیکی که دنیامو عوض کرد. با کمال تعجب دیدم باز هم فعال شدی. خیلی خوشحال شدم . عضو شدم تا ازت تشکر کنم . امیدوارم روزی از نزدیک ببینمت . تو تغییردهنده دنیای من بودی و راه راست زندگیمو نشونم دادی . از صمیم قلب برات ارزوی بهترین ها را دارم. 

سلام عزیزم، دقیقا همونطور که دوستمون گفتند. منم برای خودم دوستهایی دارم که با اصول من همخوان هستند و ...


ممنونم پرنسس عزیزم


آخه یه چیزی تو حرفات باکشفیات من ظاهرش

درتضاده

مثلا همین آدمهایی که بایدتحملشون کرد

از مانی که من تغییرکرده رفتارشون خیلی

محترمانه شده. دیگه شخصی توزندگی من وجودنداره

که بخوام تحملش کنم. خودت متوجه تغییررفتارهای اطرافیانت نشدی؟ میخوام بگم آدمهای عوضی دیگه یاوجودندارن

یا اونها هم رشدنکردن بامن. 


شکرت خداجون
سلام پرنسس عزیز  من سال ۹۴ برای اولین بار و تصادفی تاپیکت را دیدم . اونموقع باردار بودم و به خ ...

دقیقااا منم ازوقتی شروع به خودشناسی کردم

کاملا گیج شدم

ونزدیک به دوسال تمام روابطموقطع کردم

تاخودموبشناسم. همه خوبی هامو

به همه جهان قطع کردم

وبعدش یواش یواش خودموپیداکردم

الان بالذت عمیقتری باادمهارابطه دارم

ولی نیازداشتم به یه دوره دوری کردن

شکرت خداجون
دقیقااا منم ازوقتی شروع به خودشناسی کردم کاملا گیج شدم ونزدیک به دوسال تمام روابطموقطع کردم تاخود ...

یعنی این طبیعیه؟؟؟منم از وقتی شروع کردم مدام با خودم در جنگم کم کم روابطم داره قطع میشه کاملا بهم ریختم مراقبه خیلی سخته ولی باید موفق بشم

ممنونم پرنسس عزیزم آخه یه چیزی تو حرفات باکشفیات من ظاهرش درتضاده مثلا همین آدمهایی که بایدتحم ...

اتفاقا من به یه نظر دیگه دارم و خودم بهش اعتقاد پیدا کردم . من معتقدم افرادی که توهین میکنند ویا رفتارهای ناهنجار دارند به نوعی بیمار هستند. و این ریشه در خیلی مسایل داره . از نظرم اونا محتاج کمک هستند. اوایل از زندگیم حذفشون میکردم ولی بعدها دیدم نمیشه . اونا قسمتی از زندگی من هستن به دو دلیل اول اینکه ازشون کمک بگیرم تا باز خودمو اصلاح کنم (رفتارهاشون مثل اینه تا حد زیادی ایرادها یا باورهای غلط خودمو نشون میده) و دوم اینکه حالا که سر راهم قرار گرفتن ،منی که ادعا دارم رشد کردم، چطور مبتونم با پذیزش بیمارگونه اونا کمکشون کنم .

2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز