2726
عنوان

کی خواهر نداره

325 بازدید | 63 پست

خوشبحال اونایی که خواهر دارن خواهر واقعا نعمته اگر چه با هم دعوا کنین حداقل سر از خیلی چیزا در می یارین من خواهر ندارم خیلی تنهام هیچ کی ندارم باهاش بحرفم احساس می کنم چن خواهر ندارم باعث شده سر از یه چیزایی در نیارم و مث بقیه نباشم نه اینکه ناسپاسی می کنما خدارو شکر از زندگیم راضیم ولی اگه داشتم یکی بود باش دیونه بازی در بیارم همش تو خودم نبودم


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

من خواهر دارم منتها 6 سالشه 😐😐الانم دارم پا میشم برم خونه مامانم اینا ببرمش استخر 😐😐 خیلی ام ب حرفام گوش میده ماشالا   

خیانت فقط جنسی نیست .  خیانت ذاتا طیفی است از هر رفتاری ، به ترتیبی که در آن  لحظه کاری کنی که اگر همسر یا عشقت شاهدت بود نمیکردی.🌹  .

من ندارم، ولی اصلا هم نیازشو حس نمیکنم، برادرام بهترینن عاااشقشونم

ما در جوار یکدیگر زندگی می کنیم، پس اولین مقصود ما در زندگی این است که به یکدیگر محبت کنیم و اگر نمی توانیم دست کم دیگران را آزار ندهیم. نظراتمان را به همدیگر تحمیل نکنیم.

مام تو فامیل همه دو تا دختریم

فقط یه نفر یه دونه ست

اوایل خیلی افتخار میکرد که تک دخترم

بعد الان که بزرگتر شده

مامانش میگه همش بهم میگه برای من یه خواهر نیاوردی

ولی بعد این دیگه کم بچه یی خواهر و برادر داره


من ندارم 

فقط 15 هفته و 5 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
دلم گریه میخواد کجاست شونه هات🥀🖤کجا رفتی ای حس آرامشم؟🥀🖤میخوام شبایی رو که بارونیم 🥀🖤با آرامش دستات آروم بشم🥀🖤 https://abzarek.ir/service-p/msg/1817457 دلتنگتم همه کسم🥀
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز