2733
2734


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

آهاا  آخه شوهرم ميگه پارس من ميگم ٢٠٦

206 خانومانه اس ولی آقاتون درستتر میگه بنظر من 

ما را از “چوب خدا” ترساندندولی…به “بوسه خدا” امیدوارمان نکردنددر حالیکه خداوند کلامش را با “الرحمن و الرحیم” آغاز می کندبارش بوسه های “بی منت” خداوند را برایتان آرزومندم
استقامتش چي ؟؟ همه چيزش خوبه ؟؟؟

بقرآن من هردوتاشون داشتم ولی بین 206 و پارس 

فقط پارس بهترینه همه چیزش جادار پرشتاب اسپرت استقامتش عالی حرف نداره نمیگم 206بد ولی پر خرجه خرج میزاره دستت

2731
2738

پژو 405 مدل 99 

پژو ۴۰۵ مدل 99 ساخت کشور فرانسه، نسل پنجم از سری چهار (سدان متوسط) شرکت پژو است که در سال ۱۹۸۷ تولید آن آغاز و در سال ۱۹۹۶ در اروپا تولید آن پایان یافت. این خودرو توسط تیم طراحی خودروی پینین‌فارینا ایتالیا طراحی شد که در سال ۱۹۸۸، دقیقاً یک سال پس از تولیدش، برنده بهترین خودروی اروپا شد.

این خودرو سال‌ها در ایران تولید می‌شد اما به دلایل فناوری قدیمی، استهلاک، مصرف سوخت بالا و تولید محصولات جدید در خرداد ۱۳۹۹ توقف تولید شد.


لوازم استوک پژو

 

لوازم استوک پژو ، قیمت لوازم استوک پژو ، خرید لوازم استوک پژو و فروش لوازم استوک پژو را در سایت ثبت آگهی شپینو ، جستجو کنید.

 واژه استوک در زبان لاتین به کالای موجود یا ذخیره شده در انبار و آماده فروش و تحویل به مشتری گفته می شود. اما این کلمه در بازار فروش محصولات گوناگون اعم از کالاهای دیجیتال پوشاک و غیره در ایران معنی کاملاً متفاوتی دارد.

در ایران به کالاهای کارکرده و دست دوم که در حد یک محصول آکبند و نو می باشند استوک گفته می‌شود.

گفتنی است کالاهای استوک الزاما کارکرده و دست دوم نیستند. برای مثال فروشگاه هایی هستند که بدون قید و شرط کالا را تا مدت ۳۰ روز از مشتری مرجوع کرده و به اختیار خود مشتری تمام مبلغ را به مشتری پس می دهند و یا معادل آن مبلغ مشتری کالای دیگری را خریداری می‌کند ،


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز