2410
2553
عنوان

آتلیه عکس عروس خوب در اصفهان

36887 بازدید | 28 پست
خانومای گل اصفهانی لطف کنید بهترین آتلیه های اصفهان رو معرفی کنید، در ضمن برای من این موضوع اهمیت داره که کادر آتلیه همه خانوم باشن ... پیشاپیش ممنون.
عزیزم بهترین گزینه تو اصفهان اتلیه ریحان خیابان شیخ صدوق جنوبی است البته اگه قیمت برات مهم نباشه .ودر ضمن خود آقای ریحان عکس میگره ودر مورد اینکه عکاس خانم داشته باشه باید سوال کنی .ولی کارش حرف نداره

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود و حتی توی تعطیلی های عید هم هستن. 

بیا اینم لینکش ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

اما اتلیه رانا توی خیابان اردیبهشت شمالی هم یکی از بهترین آتلیه های اصفهان است .
البته تاکید کنید حتما خانم سلیمانی عکس بگیره .چون خود ایشون برای بهترین اتلیه ها هم عکس و فیلم می گیرند .
واقعا عالی بود من و دوستام رفتیم .
هم عکس عروسی و هم اسپرت عالی می گیرند .
قیمتشون هم مناسب است .
تمام کادرشون هم خانم هستند و ادم راحت است .
کلیپ های عروسیشون هم همه جدید بود که من جایی ندیده بودم بخصوص کلیپ سه بعدی هاشون .
2720
in tiba fekr karde mardom hame mesle khodesh kam aghl o shouran - doste khaze man inja jaye tabligh baraye atelie amaturie shoma mnist - har site i berid search konid bita in omade tabligh karde - lol neveshte man soheyla hastam :)) tiba jan dost daram biyam be adresse atelie harchi az dahanam dar omad behet begam - ama afsos az makan haye amaturi khosham nemiyad
آندی
شما حق ندارید در این سایت به کسی بی احترامی کنید
من در اصفهان زندگی میکنم و در آتلیه تیبا عکسهای اسپرت با همسرم گرفتیم و آنچه دیدم را برای شما بیان میکنم
در آتلیه تیبا سه تا فضای 60 تا 70 متری بطور موازی تعبیه شده شامل اتقک سفید برای عکسهای رویائی و آتلیه وسطی مخصوص عروس و داماد با دکورهای مخصوص و آتلیه آخری هو دکورهای اسپرت داشت و با عکسهای که از ما گرفت خدایی به نظر من یکی از بهترینهای اصفهان هستش

یک سوال دارم از شما آقا یا خانم اندی :آیا در دهات شما آتلیه 180 متری در بالای شهرتان وجود دارد؟آیا شما همکار تیبا هستید و می خواهید ضد تبلیغ کنید؟
در ضمن یادت باشه آدمهای آماتور و بی شخصیتی مثل تو محیطهای تبادل نظر را خراب میکنند
من شانسی در اینترنت برای عروسیم با آتلیه تیبا آشنا شدم .من و نیما شوهرم فقط فیلم برامون مهم بود و همه آتلیه مطرح اصفهان را زیر پا گذاشتیم.
با دیدن نمونه کیلیپ های فیلمش شک کردیم این کاره خودش باشه خداوکیلی خیلی قوی بود اما پشت صحنه فیلماش که دیدم مطمئن شدم(البته به نیما شوهرم نشان ندادن که به همین خاطر میخواست با هاشون کار نکنه اما راضی شد)
اکیپ فوق العاده حرفه ای داره. کار ما را اجرا کردند و خیلی خوب در آمد
قیمتش هم نه خیلی بالا بود و نه پایین ما سه دوربین HD ; یک عدد کرین و استدی کم و پخش کیلیپ 3200000 دادیم
گول حرف کسی را نخورید اول برید نمونه کار هر آتلیه را ببینید بعد تصمیم بگیرید
2714
من داشتم دنبال یه آتلیه خوب میگشتم که اتفاقی این تاپیکو دیدم و نظراتشو خوندم
درسته آقای اندی یکم تند انتقاد کرد اما کار این خانم به اصطلاح سهیلا هم خیلی زشته که به شعور دیگران بی احترامی میکنه و فکر میکنه مخاطباش چیزی نمیفهمن!
توی دنیای مجازی تبلیغ آزاده .این خانم میتونه مستقیما بیاد و کاراشو معرفی کنه . اگه هم نمیخواد بگه خودش مدیر اونجاست و به نظرش این کار سبکه لااقل بگه کارمند یا بازاریاب اونجاست اما دروغه به این تابلویی را تنها افرادی میتونن باور کنن که مثل خود گوینده ش باشن!
خانم سوده دیگران هم بعنوان مخاطب حق دارن از شعور خودشون که توسط بقیه نادیده گرفته میشه دفاع کنن. شما هم بهتره از حرف درست دفاع کنی.... در ضمن کمی به عکس العمل خودت نگاه کن و در مورد خودت قضاوت کن....یه قسمت از برخورد خودتو کپی میکنم:

آندی
شما حق ندارید در این سایت به کسی بی احترامی کنید
....
....
یک سوال دارم از شما آقا یا خانم اندی :آیا در دهات شما آتلیه 180 متری در بالای شهرتان وجود دارد؟آیا شما همکار تیبا هستید و می خواهید ضد تبلیغ کنید؟
در ضمن یادت باشه آدمهای آماتور و بی شخصیتی مثل تو محیطهای تبادل نظر را خراب میکنند
....
.....


واقعا متاسفم

من برای عروسیم رفتم اتلیه رانا هم از کلیپ راضی بودم هم عکس و فیلمم که متفاوت بود مخصوصا کلیپ عکسی که جای ندیدم هنوز. از نظر قیمت هم مناسب بود.همه پرسنل هم خانم بودند و خیلی راحت بودم.الان هم خیابان شیخ مفیدهستن.شماره هم 09133039167/6616324 شما هم برید ببینید .
سلام بچه ها... وبسایت www.aro30.com همه آتلیه ها را لیست کرده. به قسمت آتلیه وقتی وارد سایت میشید برید یا روی لینک زیر کلیک کنید همه آتلیه های معروف و باسابقه هستند تقریبا... شب خوش http://aro30.com/index.php/%D8%A2%D8%AA%D9%84%DB%8C%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AF%DB%8C%D9%88-%D8%B9%D8%B1%D9%88%D8%B3%DB%8C
سلام دوستان من از طریق همین سایت با آتلیه تیبا آشنا شدم و برای عروسیم رفتم اونجا که واقعا کارخانم شفیعی فوق العاده بود.کلی انرژی برامون گذاشت من که خییلی ازشون راضی هستم.عاشق خانم شفیعیم.
من تا چند وقت پیش دنبال آتلیه خوب تو اصفهان بودم و از تیبا خوشم اومده بود و اتفاقی این تاپیک رو خوندم و منصرف شدم و خواستم برم یه آتلیه دیگه اما تصمیم گرفتم خودم تحری حقیقت کنم و امتحان کنم کار تیبارو.واسه همینم یه روز مونده رفتم کاراشون رو دیدم و وقت گرفتم.همین اول اردیبهشت رفتم آتلیشون.از برخورد خوب خانم شفیعی و همکارش هر چی بگم کمه.ضمن اینکه ایشون با وجود کسالتی که داشتند اما خودشون اومدند و کلی انرژی و وقت گذاشتند برامون.فعلا عکس ها رو که تحویل نگرفتم اما چندتایی که حین کار دیدم محشر بودند.البته من واسه اسپرت رفتم نه عروسی.یه نکته دیگه که متوجه شدم اینه که خانم شیعی عشقش عکاسیه و برای همین هم کلی انرژی میزاره.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز