2737
2734

سلام.خوبین.منرفتم برای همسرم سرکتاب باز کنم دو ساله کارش گره خورده .آقاهه کلا برای جفتمون باز کرد اولین چیزی که گفت بچه دار نمیشید چون رفتی عروسی و چله افتاده .حالا این کارایی که گفته انجام بدم بنظرتون باردار میشم؟

چله چيه؟؟؟ ميشه به منم بگي 

دنبال معني اشم

هر روزی که میگذره با خودت قرار میذاری انتظارت از آدما رو کم‌کم، کم کنی. میبینی افاقه نمیکنه آدما رو دونه‌دونه از زندگیت کم میکنی. و این چرخه اونقدر هست که بخودت میای و میبینی نه دیگه کسی هست و نه دیگه انتظاری.

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2731

واقعاا هنوزم هستن کسایی که باورشون‌بشه این خزعبلاتو😑

گیرم که در باورتان به خاک نشسته ام و ساقه های جوانم از ضربه های تبرهایتان زخم دار است با ریشه چه می کنید؟گیرم که بر سر این باغ بنشسته در کمین پرنده اید پرواز را علامت ممنوع می زنید با جوجه های نشسته در آشیان چه می کنید؟گیرم که می کشید گیرم که می برید گیرم که می زنید با رویش ناگزیر جوانه ها چه می کنید؟ 

ب منم گف ...۴۰ روز ۷ رنگ نخ رنگی بستم ب پام و چیزای دیگه .اصولا اگه چله برداشته میشد باید طبیعی باردار میشد اما باiuiباردارم نمیدونم خودم اعتقاد ندارم ب اصرار مادرم رفتم

ی روز اینجا با دل شکسته رو تخت بیمارستان و خسته از دنیا نوشتم دلم روشنه ❤به زودی منم مادر میشم .👪 وووو الان مامان یه گل دختر بهارییم 🥰🥰همون که امید زندگیه منو باباشه ... دیدید گفتم دلم روشنه🤗😍😍😍😍
2738

این خرافات ها رو بزارید کنار. بجای این کارا برید پیش متخصص زنان که براتون آزمایش و سونوگرافی بنویسه چکاپ شید که اگه مشکلی دارید حلش کنید همسرتون هم آزمایش اسپرم بدن اگه اونم مشکلی داشت با دارو برطرف میشه دیگه زمان از دست نمیدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730