2410
2553

😔😔😔

این کاربری دست دختر خالمم هست گاهی ی تاپیک تاپیکی میزنه خیلیییی کم ‌‌‌‌.. اون متاهل من مجرد خب پس ی وقتایی ی تناقضایی داره تاپیکا چون از دوتا جهان متفاوتیم  دختر خالم دیگه شماره نداشت ک با خط خودش کاربری بسازه ) من عضو کمپین تحریم همگانی نینی سایتم 😂از تاریخ ۱۰/۱ ( اول دی ماه ) ..‌هیچ تاپیکی نزنیم و هیچ تاپیکی هم شرکت نکنیم .. 🖐🏻 دق و دلی تموم گرونی ها و اعتراضایی که باید میکردیمو نکردیم توی زندگیمون رو سر سایت خالی کنیم؟ 😂😂 گناهه ( ولی شوخی در رفته متحد شیم این ماجرای عکس حل شه به حرفمون گوش کنن  ) 

☝️☝️☝️☝️حاضر

خدا که فقط متعلق به آدمهای خوب نیست خدا، خدای آدمهای خلافکار هم هست و فقط خود خداست که بین بندگانش فرقی نمی گذارد فی الواقع خداوند اند لطافت،اند بخشش،اند بیخیال شدن،اند چشم پوشی و اند رفاقت است رفیق خوب و با مرام همه چیزش را پای رفاقت میدهد.اگر آدمها مرام داشته باشند هیچوقت دزدی نمیکنند،ولی متاسفانه بعضا آدمها تک خوری می کنند و این بد روزگار است.بایستی ما یه فکری به حال اهلی شدن آدمها بکنیم،اهلی کردن یعنی ...اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن.و این تنها راه رسیدن به خداست که بسیارم مهم است.

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود و حتی توی تعطیلی های عید هم هستن. 

بیا اینم لینکش ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

2720
2714

😁✋

💕فدای سرت  اگر آنچه میخواستی نشد. اگر چرخ دنیابا چرختو نمیچرخد .تو چایت را بنوش☕روی ایوان خانه مادربزرگت بنشین و با او گپ بزن.میتوانی غرور را کنار بگذاری و عشق زندگیت را به یک شام دونفره دعوت کنی.❤️برای پرنده ها🕊️ دانه بریزی و بعد، از دیدن نوک زدن آنها به دانه های گندم🌾 لذت ببری.میشود دقایقی را برای مادرت ❤️کنار بگذاری و چند لحظه را در آغوش او سپری کنی میبینی که چقدر آرام بخش است.میشود از زندگی لذت برد .میشود از ثانیه ها 🕰️نهایت استفاده را کرد.مگر چقدر عمر میکنیم که بخواهیم آن را هم صرف سروکله زدن با این و آن بکنیم و از شکل راه رفتن همراهمان تا آبی بودن رنگ آسمانو گردی زمین 🌏ایراد بگیریم چه خوب میشد اگر میتوانستیم به زمین و زمان گیر ندهیم و سخت نگیریم.خوب میشد اگر زندگی میکردیم نه فقط نفس  میکشیدیم !😍😊
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز