2726

🌸فروردین : وقتی عاشق می شود، گویی یک شیرین و فرهاد جدید به دنیا آمده است. او چنان غرق اوهام عاشقانه می گردد که گویی در تمام کره زمین فقط او معشو قه اش حق زندگی دارد. او در نهاد خود ایمان دارد که عشقش تنها عشق حقیقی است که از بدو پیدایش به وجود آمده است. اگر این عشق بشکند، با تمام نیرو و با استفاده از کلیه امکانات سعی می کند قطعات آن را برچیند و دوباره به هم پیوند دهد تا شاید آب رفته دوباره به جوی برگردد، و اگر بار اول موفق نشد، دوباره کوشش به خرج می دهد. مرد متولد برج قوچ در عشق خود واقعا پا بر جاست مگر اینکه طرفش متولد طرفش متولد برج عقرب آبان باشد. او نسبت به امور عاطفی و احساسی چنان ایده آل است که در هر عشقی میخواهد مولف یک کتاب عاشقانه باشد و در یک کتاب پرشور عاشقانه رفتاری متعادل و میانه وجود ندارد، هر چه هست شوریدگی و دیوانگی است.

❤اردیبهشت:زود رنج و بد خشم است.طبیعی است که او نقاط ضعفی هم دارد. چه چیز و یا چه کسی را می شناسید که بی عیب باشد؟ از یک نظر شما باید همیشه سعی بر آن داشته باشید که زنی باشید با تمام ظرافت های زنانه. اگر شما نظریه قاطعی در سر دارید، سعی نکنید آن را به زور  پیش ببرید و یا راجع به قدرت فکری خود در مقابل دیگران با او به جدل بر نخیزید. او در خلوت احترام خیلی زیادی برای یک زن هوشمند قائل است در مواقع خشم و رنجش طبیعی است که شما سعی می کنید اوقات او را از بین ببرید اما سعی شما هر قدر هم زیاد باشد، تا او به انتهای خط نرسد، عملا بی فایده و بی ثمر خواهد بود. 

🌻خرداد: دختری که به عقد یک مرد متولد خرداد می آید، نه تنها می تواند مطمئن باشد که شوهرش هرگز در مشکلات و پیچ و خم های زندگی او را تنها نمی گذارد، بلکه در عمل همیشه لااقل دو نفر همراه دارد که هر دوتایشان همان شوهر او هستند. شما می دانید که او در برج دو پیکر به دنیا آمده است. مثلا موجودی است که دو روح کاملا متفاوت در یک کالبد داشته باشد. حتی شخصیت او دوگانه است.

یکی از عزیزانم مریضه ..بیشتر از هر وقت دیگه ای به دعاهاتون نیاز دارم❤


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

چه عصبی

خدا که فقط متعلق به آدمهای خوب نیست خدا، خدای آدمهای خلافکار هم هست و فقط خود خداست که بین بندگانش فرقی نمی گذارد فی الواقع خداوند اند لطافت،اند بخشش،اند بیخیال شدن،اند چشم پوشی و اند رفاقت است رفیق خوب و با مرام همه چیزش را پای رفاقت میدهد.اگر آدمها مرام داشته باشند هیچوقت دزدی نمیکنند،ولی متاسفانه بعضا آدمها تک خوری می کنند و این بد روزگار است.بایستی ما یه فکری به حال اهلی شدن آدمها بکنیم،اهلی کردن یعنی ...اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن.و این تنها راه رسیدن به خداست که بسیارم مهم است.

تیرم بگو 

واسه بچه دار شدنم صلوات میفرسی؟ 🙏...... ولا تنقطوا مِن رَحمةِالّله.......خدای مهربونم شکرت 😍...... خداجونم مراقب همه نی نی های تو راهی باش سلامت بزسن به آغوش مادراشون مراقب  زهرای(رستا) منم باش 🙏امین🙏....خانما تاپیک معجزه بارداریمو گذاشتم،،، شاید بدردتون خورد،،،، ((خدای مهربونم شکرت بابت فرشته کوچولوی نازنینم،، دخترم 11 مرداد 99 بدنیا اومد)) 
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730