2726
عنوان

بیمارستانم بیاین بگم چی شدم😭😭

817 بازدید | 49 پست

اومدم بیمارستاه همراه کسی هستم زیر بغلم همش سوخته  به هیچی هم دسترسی ندارم جز اب و کرم ضد افتاب یکم کرم ضد افتاب زدم داغون شدم از بس سوخت بعدش با اب شستم‌😭😭مسخره م نکنید چرا ضد افتاب زدی مجبوز شدم گفتم شاید خوب باشه خودم تجویز کردم ولی داغونم کرد چیکار کنم 😭😭😭الان رفتم یه پرستار اوردم رو سر بیماربهم گفت من فکر میکنم خودت بیشتر به دکتر نیاز داری تا این خیلی حساسی😥

یک بغل حرف، ولی محض نگفتن دارم !


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

زینک اکساید بزن

اگر زنی رنگ شاد بپوشد رژ لب بزند ، و کلاه عجیب و غریبی سرش بگذارد ، شوهرش با اکراه او را با خودش به کوچه و خیابان می برد . ولی اگر کلاه کوچکی بر سرش بگذارد و کت و دامن خیاط دوز تن کند شوهرش با کمال میل او را بیرون> می برد و تمام مدت به زنی که لباس رنگ شاد پوشیده و کلاه عجیب و غریب سرش گذاشته و رژ لب زده است خیره می شود !!!

دختر خوب! از داروخانه شبانه روزی همون بیمارستان میرفتی یه پماد میخریدی.

مگه مریضت چه نوع مریضی هست و چه نوع عملی کرده که یک ربع نمیتونی بسپاری به پرستاری ها و هم اتاقی ها مواظبش باشن و بری اورژانس بیمارستان و بخش داروخانه اش پماد بگیری!؟

 لالایی غنچه ی پونه لالایی.بدون که شب نمیمونه لالایی..لالایی هر غمی که گفتنی نیست..همه دردای ما که گفتنی نیس..همه دردای ما که گفتنی نیست...
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730