2733
2734
عنوان

آیا دارویی هست که صورت را پُر کند ؟؟

8432 بازدید | 18 پست


استفاده از ژل و تزریق برای بسیاری از ما خوشایند نیست و می خواهیم به طور طبیعی صورتی پر و زیبا داشته باشیم. حتما برای داشتن صورتی به اصطلاح پر و چاق شدن صورت روش های زیادی را امتحان کرده اید،اما به نتیجه مطلوب نرسیده اید. 


کرم گونه گذار فلور در کوتاه ترین زمان صورتی پر و گونه های برجسته را برای شما به ارمغان می اورد. کرم گونه گذار فلور همانگونه که از نامش پیداست یک کرم برای افزایش حجم و پر نشان دادن گونه هاست اما خواص شگفت انگیز دیگری برای پوست شما خواهد داشت. در ادامه این مقاله جهت بررسی کرم گونه گذار فلور بر روی لینک زیر کلیک کنید ....

https://ziwa.ir/product/extra-plus-pearl-cream-fleure/


مشاور پوست و مو   ziwa.ir 

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731
میشه بگین ترکیباتش چیه؟


کرم گونه گذار فلور که از عصاره پودر مروارید و گلیسرین BP و ویتامین E تشکیل شده. 

لازم به ذکر است که مروارید، حاوی کلسیم، پروتئین، ویتامین و آمینو اسیدها میباشد.

+ کشور مبدا برند : فرانسه


مشاور پوست و مو   ziwa.ir 
خیر نیست گول نخورید

بله که تاپیک قصد معرفی رو داشت و تبلیغی محسوب میشه ، اما واقعا ‌آیا شما از این محصول استفاده کردید؟؟

اگر بله استفاده کردید و نتیجه مثبت نبوده ، میتونید داخل وبسایت زیوا تجربه استفاده تون رو برای بقیه افرادی که مشتری این محصول هستند بنویسید. ما از تجارب و توصیه ها حتما استقبال میکنیم.

مشاور پوست و مو   ziwa.ir 
2738
بله که تاپیک قصد معرفی رو داشت و تبلیغی محسوب میشه ، اما واقعا ‌آیا شما از این محصول استفاده کردید؟؟ ...


دوست عزیز

به لحاظ علمی ممکن نیست کسی گونه در بیاره

گونه و فرم صورت به جمجمه فرد بستگی داره

دوست عزیز به لحاظ علمی ممکن نیست کسی گونه در بیاره گونه و فرم صورت به جمجمه فرد بستگی داره

موافقم با شما ، اسم محصول غلط انداز است. و ما برای تجارت دیجیتال و بر حسب سرچ اسم محصول توسط کاربران بعنوان یک فروشگاه ‌آنلاین مجبور به استفاده از نام هستیم.

اما حجم دهی صورت و یا پر شدن صورت تا حدودی یک امر ممکنه.

اما در عوض چاقی صورت هرگز ممکن نیست مگر با تزریق فیلر ها توسط پزشک. امیدوارم که خوانندگان به تفاوت حجم دهی با چاقی واقف باشند.

جهت نمونه بسیاری از دارو ها هستند که از عوارض ‌آنها میشه به حجم دهی ‌آنها اشاره کرد. جهت مثال از نظر دارویی ترکیب سیپرو دگزا به اضافه برای آقایون ناندرولون خانم ها مجسترول اشاره کرد که اخلاقی نیست و عوارض فاجعه باری مثل پوکی استخوان اشاره کرد.

و یا از نظر طب سنتی استفاده از جوانه گندم میتونه پر شدن صورت و حتی افزایش وزن بده ، اما از دسته تاپیکال ها بسیار ساده میشه به روغن خراطین اشاره کرد که با زدن ‌آن به صورت و مالش و ماساژ ملایم انتظار پف کردن صورت رو داشت. 

موارد ساده رو عرض میکنم جهت مثال حتی اگر فردی از گودی و سیاهی زیر چشم رنج میبره ، میتونید بسیار ساده پیشنهاد کنید که پرل های ویتامین E رو از داروخانه تهیه کنند و مایع داخل پرل رو زیر چشم ها بمالند. قطعا گودی و سیاهی زیر چشم ها تا حدودی مرتفع خواهد شد....

مشاور پوست و مو   ziwa.ir 

داروهایی هستند که ما فروشنده ‌آنها نیستیم ، اما دارای ترکیبات و فورمولاسیون های فیلر لایکی همانند ولیوفیلین ،نئودرمیل،هیالوسفیر و ماتریکسیل سینز 6 و اپتیم هیالهستند.

 که ماده اول سبب تحریک ساخت و تکثیر سلولهای چربی شده و حجم و میزان ذخایر چربی را افزایش می دهد ، ماده دوم به سنتز کلاژن و تجدید ساختار سلولی کمک می نماید ، ماده سوم نوعی هیالورونیک اسید است با قدرت نفوذ مناسب که اثرات ان ام اف لایکی دارد ، و ماده بعدی نیز پپتایدی با اثرات پر کنندگی است ئ ماده آخر هم یک کلاژن ساز.

که دقیقا مانند یک فیلر عمل میکنند و در نهایت بعد از استفاده میتونید قطعا انتظار بهبود نسبی رو داشته باشید.

مشاور پوست و مو   ziwa.ir 

بهرحال هدف ما صرفا معرفی هستش . و اگر از دوستان تجربه استفاده از هرکدام از محصولات رو دارند. چه مثبت و چه منفی

خوشحال میشیم تجربه خودشون رو در فروشگاه زیوا برای خریداران بلقوه محصولات بنویسند. نظرات حتما منتشر خواهد شد. و سبد خرید رو در طی ماه اتی قطعا افزایش خواهیم داد.

ممنونم.

مشاور پوست و مو   ziwa.ir 
بهرحال هدف ما صرفا معرفی هستش . و اگر از دوستان تجربه استفاده از هرکدام از محصولات رو دارند. چه مثبت ...

سلام.من در حال استفاده از کرم گونه گذار مروارید فرانسه هستم.فوقالعاده کرم خوبیه و ازش راضیم و به نتیجه دلخواهم رسیدم.ممنون از محصول خوبتون

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز