2737
2734

 «جاست‌بی» کرج شبکه بادران، در روزهای آینده آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بادران،در ادامه مسیر توسعه فعالیت‌های شرکت شبکه بادران، آیین افتتاح جایگاه اختصاصی سریع تحویل کالای این شبکه«جاست بی» با هدف دسترسی آسان مشتریان گرامی به محصولات بادران در کلانشهر کرج استان البرز، تا چند روز دیگر برگزار خواهد شد.

بعد از آغاز به کار جایگاه‌های اختصاصی سریع تحویل کالای بادران «جاست بی» در اهواز، هرات و شرق تهران، چهارمین «جاست‌بی» این شبکه درسال جاری در کلانشهر کرج افتتاح خواهد شد.  

افتتاح این مرکز در کرج ،خدمتی دیگر از شبکه بادران به آن دسته از مشتریان عزیزی است که تا کنون ناگزیر بودند برای رسیدن به مراکز تحویل کالای بادران،از کرج تا تهران طی مسیر کنند؛از این رو با افتتاح «جاست‌بی» کرج ،هم اقدام موثری در راستای رفاه حال مشتریان عزیز صورت می‌پذیرد و هم گامی مسئولیت پذیرانه در کاهش آلودگی هوا-با کم شدن تردد خودروها برداشته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شبکه بادران، لازم به تاکید است آیین افتتاح «جاست‌بی» کلانشهر کرج ،به زودی در کرج- ضلع شمالی خیابان درختی- نرسیده به میدان مادر- ساختمان امیر کبیر برگزار خواهد شد.

گفتنی است پیش از این مدیران ارشد شبکه بادران در آیین افتتاح «جاست‌بی» شرق تهران،وعده داده بودند که در شش ماهه نخست سال جاری«جاست بی» کرج افتتاح می شود که تا چند روز آینده این وعده عملی خواهد شد.

نکرده کارکه کارکند،پروردگارنگاه کند.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢

خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍

بیا اینم لینکش

ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

رژیم بودم

هستی2525 | 10 ثانیه پیش
2687
2730