2733
2734
عنوان

خواهر زادم داشت خفه میشد

508 بازدید | 46 پست

دوسالشه داشت میوه میخورد یهو پرید تو گلوش هول شدم نمیدونستم چکار کنم چندبار زدم پشتش هنوز همونطوری بال بال میزد داشت  جلو چشمام پرپر میشد 😢😢😢 هیچکس نبود خونه جیغ زدم از ترس.. یدفعه انگشتمو گذاشتم توگلوش دنبال اون یه تیکه میگشتم هیچی پیدا نمیکردم نمیدونم چطوری اومد بیرون بغلش کردم هردومون گریه میکردیم  😢😢😢 حس کردم داره از دستم میره بلد نبودم چکار کنم خدا بهم رحم کرد 😢😢😢 بعدش ارومش کردم اسباب بازیاشو اوردم اومد بوسم کرد 😭😭😭😭 خدایااا  بچه هم میفهمه دوست داشتن چیه 

باید دولا کنی بچه رو بزنی پشتش و استخون جناغشو فشار بدی

گیرم که در باورتان به خاک نشسته ام و ساقه های جوانم از ضربه های تبرهایتان زخم دار است با ریشه چه می کنید؟گیرم که بر سر این باغ بنشسته در کمین پرنده اید پرواز را علامت ممنوع می زنید با جوجه های نشسته در آشیان چه می کنید؟گیرم که می کشید گیرم که می برید گیرم که می زنید با رویش ناگزیر جوانه ها چه می کنید؟ 

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731

برام پیش اومده.پسرم یبار اینطوری شد .خیلی سخته

من ۵ سال بیماری روحی شدید داشتم.افسردگی بسیار شدید.جوری حالم بد بود که همه قطع امید کرده بودن و بجای آرزوی درمانم آرزوی مرگم رو می کردن.یه روز از این روزا تصمیم گرفتم که حالم خوب بشه و از تمسخر و تحقیر دیگران خودمو نجات بدم.حال من از اون چیزی که میشه تصور کرد خیلی بدتر بود.من بلند شدم با تکیه بر خودم و خدای خودم و زدم تو دهن تمام اون هایی که از شکست و نابودی من خوشحال بودن.من دوباره افتخار پدر و مادرم شدم.دوباره مایه ی فخر فروشی مادرشوهرم شدم.دوباره عزیز همسرم شدم.اینو یاد گرفتم که حال کسی عوض نمیشه مگر اینکه خودش بخواد.
2738

چه میوه ای میخورد??😦

اذان صبح های حیات بخش .... باید وصیت نامه ی 💕 حاج قاسم 💕 را چندین بار خواند ، قبل از اینکه بزرگترین فرمانده نظامی جهان را از دست داده باشیم ، عارفی وارسته و سیاستمداری بصیر و ذوب در انقلاب را از دست داده ایم و اکنون ماییم و راه او و آنچه که او نوشته بود : خامنه ای عزیز را عزیز جان خود بدانید ، حرمتش را حرمت مقدسات بدانید .

باید سروته‌ش میکردی رو هوا معلق نگهش میداشتی دوتا میزدی پشتش 

صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَرْجِعُونَ   سوره بقره آیه ۱۸                       ((لا إِلهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحانَک إِنِّی کنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ)) 
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز