2737
2734
عنوان

بچه ها قضیه ی این کانسیلر چیه؟؟؟؟؟

1549 بازدید | 14 پست

کانسیلر زیر چشم خریدم زدم  بعد از کرم پودر زدم به جای اینکه زیبا تر بشم زشت شدم   آخه به نظرم پف چشمامو زیاد کرد 

آخه کانسیلرم یکم روشن تر از کرم پودرمه 

چه کنم ؟؟؟؟؟؟!!!! 

شاید من اشتباه استفاده کردم 

راهنماییم کنین


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731

دوایر زیر چشم به صورت طبیعی معمولا به رنگ ارغوانی هستند. خانم های آسیایی بهتر است از کانسیلر های با رنگ هلویی استفاده نمایند.

روش استفاده صحیح از کانسیلر در این قسمت به این نحو است که با پوست مرطوب شده شروع کنید و توسط انگشتان خود به صورت دورانی یا توسط یک شات آرایشی تخت از داخلی ترین گوشه چشم کار را آغاز کنید ولی خیلی دقت کنید که محو کننده (کانسیلر) را خیلی نزدیک به قسمت خارجی چشم استفاده نکنید چون که این کار سبب می شود محو کننده در خطوط ریز و ظزیف چشم قرار بگیرد.

برای خانم هایی با رنگ های عمیق پوست که دارای دوایر ارغوانی تیره و یا قهوه ای در زیر چشم خود هستند بهتر است از کانسیلر دارای پیگمنت های نارنجی استفاده نمایند. البته روش دیگر اینست که با کانسیلر مناسب با رنگ پوست خود دوایر تیره را نزدیک به رنگ پوست خود درآورید که در نهایت سبب می شود محدوده مورد نظر روشن تر از قبل و بی عیب نمایان شود.

تبریک

1
5
10
15
20
25
30
35
40
دعام کنین خدا به دعای شما گوش میده
2738

رنگ کانسیلر باید از فوندیشنت روشنتر باشه ولی خوب مهمه که تفاوت فوندیشن و پوستم خیلی نباشه که یهو زیر چشم برفکی بشه🤣و من نودم وقتی کانسیلر میزنم لووز پودرم استفاده میکنم ولی این کانسیلر تارت لووز پودر نیاز نداشت

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز