2733
2739

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2728

خیر.چون به طور غیر مستقیم اعتماد به نفس پایین رو نشون میده و این که عمل زیبایی القا میکنه که من سطح فکرم در حد پایینی هست و حاضرم دنباله رو نظام سرمایه داری و القاهای اون باشم و برای زیبایی که اصلا معلوم نیست چیه،میلیون ها خرج کنم،در حالی که میشه با اون پول کارهای مفیدتری کرد،حتی اگه میلیاردر باشم .و مضرات و عوارض و هزار دلیل دیگه.

2738
خیر.چون به طور غیر مستقیم اعتماد به نفس پایین رو نشون میده و این که عمل زیبایی القا میکنه که من سطح ...

ربطی به سطح فکر پایین نداره اگه بعضی اجزای صورت یا بدن دارای عیب باشه وبا رفع اون بتونه اعتمادبنفسشو بالا ببره چه اشکالی داره

زیبایی هم مهم وتاثیرگذار هست تو خیلی از موارد به نظرم باید اعتدال داشته باشیم تو همه چیز

ربطی به سطح فکر پایین نداره اگه بعضی اجزای صورت یا بدن دارای عیب باشه وبا رفع اون بتونه اعتمادبنفسشو ...

این اعتدالی که میگی،ساختگی هست . کمی فکر کن.برای زیبایی چند تا تعریف درست شده.که شده اساس فکر همه.الان بگی زیبا،تو ذهن اکثر افراد یه چیز میاد! در حالی که این تعاریف زاده ی مافیاهایی هست که در کل دنیا وجود داره.درسته نمیشه ازش فرار کنیم،ولی میشه یه کم گسترده تر بیاندیشیم.و به زیبایی واقعی که همون انسانیت و اخلاقیات هست بپردازیم.در کنارش  اگه خیلی میخوایم ظاهر رو حفظ کنیم و اهل معنویات نیستیم،ورزش کنیم و به سلامتی اهمیت بدیم.نه که بریم جراحی کنیم!

ربطی به سطح فکر پایین نداره اگه بعضی اجزای صورت یا بدن دارای عیب باشه وبا رفع اون بتونه اعتمادبنفسشو ...

یا حتی آرایش.شما یه سر به اینستا گرام آرایشگرای معروف بزنی،قبل و بعد عروسک رو ببینی،شاید یه کم با من موافق شی.شایدم نه. طرف قبل از آرایش،صورت داغون از لحاظ بهداشتی داره.یعنی اگه پول اون آرایش رو میداد برای خرید یه صابون و کمتر کرم پودر میزد،اینقدر پوستش داغون نبود که بخواد هرروز ماسک بزنه.یا هیکل.اینهمه که پول پیکرتراشی میدن،اگه یه ورزش کنن و تغذیه رو سالم کنن و سیگار نکشن،هم لاغر میشن،هم زیبا و هم از لحاظ پزشکی هم سالم تر میشن.نه که برن جراحی سنگین با اون همه عوارض کنن.همچنین در سایر موارد.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز