2733
2734


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
اوزون تراپی به چه صورت؟


درمان دیسک کمر با تزریق اوزون یکی از روش های نوین و موثر درمان که در بسیاری از افراد مبتلا به دیسک کمر نتایج مثبت درمانی به همراه داره
کمردرد یکی از رایج ترین دردهای اسکلتی است که بیرون زدگی دیسک کمر یکی از دلایل مهم آن است که بسیاری از افراد را به سمت انجام جراحی می کشاند.
اوزون گونه ای واکنش پذیر از اکسیژن است که از خواصی منحصر به فرد درمانی دارد و با پیشرفت دانش پزشکی برای مقاصد پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.
تزریق اوزون برای درمان دیسک کمر سبب افزایش جریان خون در منطقه آسیب دیده شده و مواد و انرژی مورد نیاز سلول ها برای ترمیم و یازسازی خود را فراهم می آورد.
با توجه به عوارض انجام جراحی تا جای ممکن سعی می شود با روش های غیر جراحی از جمله تزریق اوزون به درمان مشکلات بیمار کمک کرد.

2738
شما خودتون یا اطرافیانتون با این روش درمان شدید؟

من خودم نه اما مادربزرگم مشکل بیرون زدگی داشت بهش میگفتن باید عمل شه اما خب هم بخاطر سنش و مراقبت های بعدش ، بیهوشی و اینکه بهمون میگفتن شاید بدتر شه بعد از عمل و ریسکش ما تصمیم گرفتیم از این روش ها کمک بگیریم که خداروشکر نتیجه داد

میشه لطفا اسم دکترشون رو بگین و اینکه کجا بود

ما کلینیک سینوهه میرفتیم تو شریعتی عزیزم دکتراشون فوق العاده هستن همشون دارای کد وزارت بهداشت هستن و اینکه از به روز ترین تجهیزات و روش ها استفاده میکنن برای درمان و اینکه تمام روش های درمانشون غیر جراحی و الکی کسی رو عمل نمیکنن

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730