2703
2553
عنوان

چسبندگی در دختران شیرخوار

| مشاهده متن کامل بحث + 43069 بازدید | 51 پست
سلام دوستان
دختر من دو سالشه تازه فهمیدم که چسبندگی داره دکترش یه پماد داده که همون استروژن و گفته به مدت یک هفته استفاده کنم و از هفته بعد هر هفته روزی دو بار پماد ناژو (فکرکنم ) که یک پماد سوختگی بزنم براش نمی دونم همین کافیه یا پیش یه متخصص زنان هم ببرمش امیدوارم اگه به این تاپیک سر زدین راهنماییم کنین.

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود و حتی توی تعطیلی های عید هم هستن. 

بیا اینم لینکش ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

سلام مامان هستی جان
من مهتاب رو پیش دو تا دکتر زنان هم بردم اونا هم همین استروژن رو تجویز کردن که دکتر خودش داده، نگران نباش فقط مراقب باش اون ناحیه بسته نشه همین. اون یکی پماد هم که گفتی (ناژو) من نمی دونم چیه. دکتر به من گفت بعد از باز شدن با پماد آ+د اون قسمت رو چرب نگه دار که دیگه نچسبه ولی خوب برای مهتاب آ+د خیلی فایده نداره. هر چند وقت یک بار باید استروژن رو براش استفاده کنم که تاکید می کنم هم دکتر خودش گفته و هم دکتر زنان.
اگه سئوالی داری بگو در حد دانشم بهت جواب می دم.
2456
مارال عزیز
این مشکل چسبندگی بیماری نیست، عاملی می تونه باشه برای بیماری. علامت ظاهریش هم همینه که ناحیه واژن بسته می شه، کلا ظاهریه. همین. نگران نباش فقط دختر کوچولوتو چک کن. عجیبه که دکترا همچین چیزی رو به مادرا گوشزد نمی کنن که بچه های کوچولو مشکل پیدا نکنن (یکیش خود من که اصلا نمی دونستم همچین مشکلی هم می تونه به وجود بیاد)
سلام دوستای گلم

من این تاپیک رو آوردم بالا که اگه کسی دخمل دار میشه، حتما به این نکته هم توجه کنه، یادمه برادر زادم که به دنیا اومد و مادر به من گفت دکتر من بهش گفته بود دختر باید ورودی واژن دختر رو از همون اول با پماد ویتامین چرب کرد، اون موقع من فکر کردم اشتباهه و حالا که مطالب بچه ها رو خوندم، متعجب شدم که الان چرا پزشکها در مورد این موضوع به مردم اطلاع رسانی نمیکنند.

از مامان مهتاب عزیز و دوستای گل دیگه هم بسیار سپاسگذارم که اینقدر مهربانانه، تجربیاتشون رو بدون هیچ منتی در اختیار بقیه قرار میدند.
دختره من 18 ماهشه هیچ وقت هیچ کدوم از دکترهای متخصص نوزادانی که بردم اونجاشو معاینه نکردن ----------- نگران شدم نکنه مشکلی باشه اما خودم که نگاه کردم چیزی ندیدم بنظرم همه چیز نرمال بود - خدا رو شکر - اما تصمیم گرفتم ایندفعه برای کنترل رفتم از دکترش بخوام معاینه کنه
2714
سلام مامانا
دختر من 2سالشه.پارسال چسبندگی پیدا کرد وبعد از 1ماه استفاده از کرم خوب شد. از 2ماه پیش دیدم که دوباره داره شروع میشه. دوباره شروع کردم به استفاده از همون پماد استروژن که خارجی بود . بعد از یک ماه خوب نشد هیچ بیشتر هم شد. پمادش رو عوض کردم هندی گرفتم. قبلی اسپانیایی بود.
تا الان دارم واسش میزنم. اصلا تغییر نکرده بیشتر هم داره میشه. نمیدونم چکار کنم. میترسم ببرم دکتر بخواد بزور باز کنه وخونریزی کنه. فکرکنم نسبت به این پماد استروژن مصونیت پیدا کرده.
کسی تجربه ای داره در این زمینه؟؟
یکی از علایمش یبوست هستش....من دخترمو برای یبوستش بردم دکتر گوارش گفت چسبندگی داره.....در حالیکه یک سال تمام متخصصی که برای چکاپ دخترمو میبردم نتونسته بود این رو تشخیص بده یعنی اصلا ناحیه تناسلیشو هیچ وقت نگاه نمیکرد................
بسی پادشاهی کنم در گدایی چو باشم گدای گدایان زهــــــرا
وای منم نگران شدم..................واژن دخترمو که نگاه می کنم بازه .............به نظر مشکلی نداره...........مشکل یبوست و عفونت ادرار هم نداره................13 ماه اشه و دکترش تا حالا معاینه نکرده..............ببخشید یعنی سوراخ وازن مسدود میشه و واسه مامانا قابل تشخیصه؟
آدمی است دیگر ...گاهی دلش میگیرد
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز