سلام دوستای عزیزم.خوبین؟بچه ها من الان دو بار هست که بعد از اینکه پریودم تموم میشه یک هفته بعدش به اندازه یه قطره ترشح خونی دارم.قبلا اینطوری نبودم ولی از اخر اسفند که کورتاژ کردم تا الان که دو بار پری شدم این اتفاق افتاده واسم.شما ها این تجربه رو داشتین .؟میدونین علتش چیه؟اصلا این ترشح خونی واسه چی میاد؟ممنونم از لطفتون که لطف میکنین و کمکم میکنید.
1390/03/10
|
20:50
رها جون عزیزم واقعا؟ خودمم حدس زدم روز تخمک گذاریم شاید باشه.اخه من قبلا روزای تخمک گذاریم اینجوری نبودم.بازم با حرفای شما یکم خیالم راحت شد.رها جونم چرا ازمایش دادی واسه این مسئله؟ دکتر گفت؟چه ازمایشی بود؟ببخشید عزیزم اینهمه سوال کردم.خیلی ممنونم از لطفت که زحمت کشیدی و از تجربت گفتی عزیزم.

فروش ویژه پوشاک و کفش مردانه


تا %60 تخفیف + %15 تخفیف بیشتر با کد: mds-15

من که هرچه ازمایش هورمونی وسونو دادم چیزی نبود .فقط چند بار برای مسافرت با قرص پری را جابه جا کردم یعنی چند روز مونده به شروعش قرص خوردم تا تاریخش برای ماه دیگه عوض بشه از اون به بعد اینطوری شدم.شما هیچ دلی خاصی براش پیدا نکردید؟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید