2726

سلام دوستان اگر بنا به هر دلیلی قصد شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی آیلتس ، تافل و یا مکالمه و pte رو دارید میتونید جهت مشاوره و تعیین سطح رایگان با شماره زیر تماس بگیرید .

شماره تماس : 22902133-021

تلفن همراه : 4883756-0912


و یا به سایت مراجعه کنید. >>>>>>  تدریس خصوصی زبان

این کلاسهای تدریس خصوصی برای کسی که سطح زبانش متوسط باشه تو تایم کم خیلی میتونه کمک کننده باشه. تو سالی که برای آزمون تافل میخوندم شرکت تو کلاسای تدریس خصوصی تافل باعث شد تا بدونم چه منابعی رو برای تافل باید بخونم تا بیشتر با سطح سوالات آشنا بشم. برای آشنایی با جو آزمون و مدیریت زمان هم شرکت تو آزمون ماک تافل iBT  رو به دوستایی که میخوان واسه تافل آماده بشن پیشنهاد میکنم.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
میشه بهترین متد آموزشی رو بهم معرفی کنید همه میکن top notchولی من خیلی خوشم نیومد از تاپ ناچ



سلام.
top notch صرفا اسم یک کتاب هستش و متد نیست.  و با توجه به اینکه چه آزمونی رو میخواهید شرکت کنید و چقدر زمان دارید میتونید داخل کلاسهای گروهی و خصوصی شرکت کنید که کلاس گروهی براساس آموزشگاهی که میرید از یک سری کتابهای خاص استفاده میکنن و کلاس خصوصی براساس استادی که دارید و زمانی که دارید یک سری کتاب ها و تمرینات رو انجام میدید و همه این موارد و متدها بستگی به آموزشگاه و استادتون داره و بسته به جایی که میرید همه چیز متغیر هستش .

سعی میکنم در مقالات بعدی که داخل سایت قرار میدم به طور کامل راجب متدها صحبت کنم که راحتتر بتونید تصمیم بگیرید.

آدرس سایت : تدریس خصوصی زبان

سلام. top notch صرفا اسم یک کتاب هستش و متد نیست.  و با توجه به اینکه چه آزمونی رو میخواهید شرک ...

عزیزم من میخوام خودخوان بخونم نمیتونم برم کلاس

کاربر فاطی قدیم هستم خیلییی خوشحالم دوباره برگشتم پیشتون کاربری قبلیم ترکید   

من تجربه و حس خوبی از آزمون آیلتس دارم.البته خیلی استرس داشتما . تو دوره های تدریس خصوصی آیلتس خیلی چیزای جدید یاد گرفتم..اگه بین آیلتس و تافل شک دارین حتما تفاوت تافل و آیلتس رو در بیارین و باهم مقایسه کنید تا بهترین تصمیم رو بگیرید.

عزیزم من میخوام خودخوان بخونم نمیتونم برم کلاس

سلام عزیزم. اگر که نمیخوای تو کلاس تدریس خصوصی آیلتس شرکت کنی بهت پیشنهاد میکنم از منابع آیلتس بدون استاد استفاده کنی. این منابع رو بهترین اساتید آیلتس به شاگرداشون پیشنهاد میکنن. امیدوارم که تونسته باشم کمکت کنم. موفق باشی  

کلاس های تدریس خصوصی تافل در تهران میتونه یه راه مطمئن و سریع برای یادگیری و کسب نمره خوب در آزمون تافل باشه.

میتونید چند تا نکته فوق العاده برای اعتراض به نمره تافل رو توی مقاله زیر بخونید.

چگونه به نمره تافلم اعتراض کنم ؟

شما خودتون تدريس ميكنين؟


سلام بله میتونید از طریق راه های زیر در ارتباط باشید.

آدرس :

تهران – خیابان دکتر شریعتی – بلوار میرداماد - پلاک 3

شماره تماس موسسه : 22902133-021

تلفن همراه : 4883756-0912


 برای تعیین سطح و مشاوره رایگان هم میتونید تماس بگیرید.

از سایت شخصی بنده هم برای مطالعه مقالاتی که میتونه کمکتون کنه استفاده کنید. 

آدرس سایت:

تدریس خصوصی زبان توسط استاد سجادی


 سارا جمالی مدرس مجرب زبان انگلیسی، سابقه همکاری با ایرانمهر و سفیر ( سوپروایزر و مدیر داخلی ) کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه تهران، مدرس زبان عمومی، مکالمه و همچنین کنکور با مناسب ترین قیمت و با متدهای جدید آموزشی در حال برگزاری دوره های مختلف کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی کرده است که میتوانید از شرایط تخفیف همچنین استفاده کنید

09173053119

من زبانم خیلی خوب نبود ولی رفتم کلاس خصوصی های پی تی ای مجموعه مای آیلتس اصلا فکر نمی کردم به این سرعت پیشرفت  کنم. اگر خواستید برید سایتشو ببینید سوالی هم داشتید بتونم جوابتونو میدم.اینم شمارشونه  دوستان 02126421307.


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز