2703
2553
عنوان

متوجه شدید یه مرضی اومده ...

220 بازدید | 9 پست

🔺یکی از بیمارى‌هاى خطرناک، مرضى بى‌صداست که هیچگونه علامتى نداشته و ندارد و اما مى‌تواند آسیب شدیدى به شما وارد نماید. این بیماری، مرض «عادى‌شدنِ نعمت» است!


🔹این بیمارى چهار نشانه دارد👇


۱ـ اینکه نعمت‌هاى فراوانى داشته باشى، اما آنها را نعمت ندانى، و هیچگونه احساس [شکرگزارى] در قبالش نداشته باشى، گویى این که حقى کسب شده!


۲ـ این که وارد خانه شوى و همه‌ى اعضاى خانواده‌ در سلامتى بسر برند، اما «شکر خدا» را به جاى نیاورى!


۳ـ وارد بازار شوى و خرید کنى و مایحتاج زندگى را در چرخ دستى بگذارى و به خانه برگردى، بدون این که قدردان و شکرگذار صاحب نعمت باشى، و این امر را عادى و حق خودت در زندگى بپندارى.


۴ـ هر روز در کمال صحت و سلامتى از خواب برخیزى در حالى که از چیزى ناراحت نباشى، اما خدا را سپاس نگویى!

 اینو یه جا دیدم کپی کردم. به نظر کن درد الان جامعه ما اینه


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2456

عزیزم من هرروز صبح که از خواب پامیشم خدا رو بخاطر همه چیزی که بهم داده شکر میکنم.و دونه دونه میشمرم نعمتاشو حتی گاهی اشک درچشمم جمع میشه موقع تشکر. اما نمیدونم چرا این بلا باید سر من بیاد؟من دخترم  8 سالشه از دوچرخه افتاد یه افتادن خیلی ساده اما متاسفانه مچ پاهاش شکست و 5 تا بخیه خورد.خیلی از این بابت ناراحتم و غصه میخورم.بنظرتون مثل روز اولش میشه؟میگم منکه شکرگزارم چرا باید برای دختر من پیش بیاد؟  

وزن 86-83-80-79-77-76-72-70-69وزن هدف55
2714
عزیزم من هرروز صبح که از خواب پامیشم خدا رو بخاطر همه چیزی که بهم داده شکر میکنم.و دونه دونه میشمرم ...

معلومه عزیزم خوب خوب میشه انقد غصه نخور.روحیه ت حفظ کن به گل دخترتم روحیه بده

مرو راهی که با ریگی بلغزی            مشو بیدی که با بادی بلرزی تو را قدر و تو را قیمت، گران است        مکن کاری که یک ارزن نیرزی...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687