2726
سیستم یار، اولین دارالترجمه تخصصی آن لاین در ایران، پیشگام در ارائه خدمات اینترنتی

ما مفتخریم که امتیازات ذیل منحصرا از آن ماست:

* ترجمه تخصصی توسط مترجمان با تجربه
*تضمین کیفیت خدمات ارائه شده
*تحویل به موقع پروژه ها به مشتریان
*ارائه تخفیف ویژه به کاربران نی نی سایت ( با ذکر در توضیحات 5 درصد تخفیف )

ما نگرشی متفاوت در انجام کارها در دنیای مدرن داریم.

مدیریت ترجمه آنلاین سیستم یار:

Web: http://www.systemyar.com
Email: tr@systemyar.com
Tel: 09198214119
قبمتها برحسب تعداد کلمات و نوع زبان و تخصصی بودنش فرق می کنه . شما فایل رو از طریق سایت آپلود کنید و یا ایمیل کنید . من یه پیش فاکتور براتون می فرستم اگر تمایل داشتید پیش پرداخت می کنید و ترجمتون از الان شروع می شه . ما هر 400 کلمه رو یک صفحه استاندارد می گیریم.

مدیریت ترجمه آنلاین سیستم یار:

Web: http://www.systemyar.com
Email: tr@systemyar.com
Tel: 09198214119

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

چرا عصبانی می شی . من داشتم بخشهای مختلف رو می دیدم فکر کردم تو چند تا بخش باشه ممکنه برای افراد بیشتری دیده بشه و به دردشون بخوره . مخصوصا برای دانشجویان که باید پروژه و مقاله بدن خوبه .
2728
بچه ها من برای کارای پایان نامه دانشگاهم به ترجمه نیاز داشتم، یکی از بچه های نینی سایت ترجمه بازار رو بهم معرفی کرد.راستش قیمتش خیلی برام مهم بود آخه همه جا خیلی گرون در میومد، بهشون اینترنتی سفارش دادم خیلی خوب بود خداییش،هم قیمتش هم کیفیتش عالی بود، با اینکه من کیفیت نقره ای هم سفارش داده بودم کارش مثل کیفیت طلایی بود.تازه چون مبلغش زیاد شده بود پرداختشو برام قسطی کردن.
مترجمین ایران هم خیلی خوبه. کیفیتشون گارانتی داره ، اگر ترجمه رو به موقع و خوب تحویل ندن می توانید از گارانتی استفاده کنید. مترجمین ایران: http://www.motarjeminiran.com گاهی کد تخفیف هم دارند. توی سایتشون نگاه کنید به بخش کد تخفیف

من خیلی دنبال سایت ترجمه می گشتم. خیلی ها نمی تونستن یه ترجمه قوی و تخصصی ارائه بدن. بعضی ها مترجماشون از گوگل ترنسلیت استفاده می کردن . بعدشم کلی پول می گرفتم. رو این حساب دیدم که بهتره یک سایت که به نظر خودم خوبه رو معرفی کنم. من برای ترجمه مقاله به سایت ترجمه تخصصی ایرانیان رفتم و به نظرم هم کارشون خوبه هم کیفیتشون عالیه. 

کیفیت دو سایت ترجمه با بقیه یه سروگردن فرق داره، ترجمیک و ترجمفا. مخصوصا ترجمیک که ظاهرا بیشترین مترجم رو داره و تیم پشتیبانی درست و حسابی دارن برای پشتیبانی. من یک کار ترجمه کتاب داشتم در زمینه یادگیری ماشین دادم بهشون البته یک و نیم ماه طول کشید ولی خب 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز