2726
عنوان

خانواده شوهر خواب آلو

391 بازدید | 21 پست

سلام.

ما و خانواده شوهرم تو دو تا شهر جدا زندگی می کنیم ولی مثلا اونا از عید 4 بار اومدن خونه ما (به خصوص سه تا خواهر شوهرم) و از یک هفته تا 20 روز میمونن خونه ما.

ریتم اصلی خوابشون این طوریه:


صبح ها تا 9 و نیم اینا می خوابن.بعد صبحانه می خورن تا حدود 11 

حدود 12 دوباره می خوابن تا 1و نیم اینا و ترجیح می دن ناهار 3 و نیم چهار باشه و اگه زودتر آماده بشه گرسنه نیستن هنوز.

بعد حدود 5 اینا می خوابن تا 6 و 7 بعد می رن بیرون می گردن و شام رو دوست دارن حدود 11 باشه.

شب بیدارن تا حدود 1 و نیم 


حالا مشکل اصلی من اینه که یک بچه یک ساله دارم و اونا هم خواب خیلی مهمه براشون و اعصابشون خورد میشه و حتی داد و بیداد هم شده شوهرم بکنه که چرا مثلا بچه نمی زاره بخوابن.

من سعی میکنم شب ها  دیر بخوابونمش که صبح بخوابه تا 9 اینا حداقل بعد باهاش آروم بازی میکنم ولی باز سر و صدا میشه و معمولا کلییی منت می زارن که نتونستیم بخوابیم.

ظهر هم معمولا خودشون تنظیم میشن با خواب بچه ولی مشکل بعد از ظهرهاست که من می برمش معمولا خونه مادرم تا اونا بتونن بخوابن. 

حالا شوهرم تنظیم کرده که سه هفته بریم خونه اونا. این اولین باره که از به دنیا اومدن بچه می خوایم بریم خونشون. مثلا عید گفتن شبا گریه می کنه اذیت می شیم و شوهرم تنها رفت.

اونجا نمی دونم چطوری آروم نگهش دارم. و از طرفی هم نمی تونم نرم. می ترسم آخر بچه رو بزنه شوهرم اونجا که چرا سر و صدا می کنه. چون تا حالا چند باری داد زده سرش.

خرسن چه خبره😑😑😑کل زندگیشون خوابه ک

نه بسته ام به کس دل            نه کسته بس ده من بل              هرچی بیشتر به مردم نگاه میکنم و اونا رو میشناسم بیشتر درک میکنم که چرا خداوند به حضرت نوح گفت: اول حیوانات رو نجات بده!!  


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
خرسن چه خبره😑😑😑کل زندگیشون خوابه ک

خوشم مياد توهمههه تاپيكا هستي😅

به لطف خدا همین روزا(خیلی خیلییی زووود)تاپیک میزنم ؛ خدایا شکررررت که دخترمو شفا دادی.بگو الهی آمین
خوشم مياد توهمههه تاپيكا هستي😅

😂😂😂خیلی فعالم

نه بسته ام به کس دل            نه کسته بس ده من بل              هرچی بیشتر به مردم نگاه میکنم و اونا رو میشناسم بیشتر درک میکنم که چرا خداوند به حضرت نوح گفت: اول حیوانات رو نجات بده!!  

چه خانواده خواب آلودی...مگه مجبورن بیان پیشت که خوابسونم بهم بریزه....نیان تو هم راحتتری

فروش صندلی ماشین ببه کانفورت کاملا نوhttps://www.ninisite.com/discussion/topic/2385516/فروش-صندلی-ماشین-کاملا-نو?postId=78770562
2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730