2726

هر چقد اون جا یعنی فرانسه تمیز جنگل گلستان کثیف...

هر چقد اشغال کناره جنگل دیده نمیشه ،تو جنگل گلستان دیده میشه...

هی تلویزیون از زیبایی های کشورای دیگه نشون میده،هی ما افسوس میخوریم...


نریزید آشغال، آشغالهای نامحترم


کله پدر هر چی آدم بیخیال و‌ بی توجه ر........😎🙄

همه جا هستن کسایی که بی فرهنگ باشن و آشغال بریزن، ولی متأسفانه اینجا بیشترن چون جریمه نمیشن .

اینجا از قوانین و اجرای جدی قانون تو کشورهای غربی تعریف می‌کنن ولی خودشون برای قوانین کشور خودشون و طبیعشون ارزش قائل نیستن

🇵🇸🇮🇷🏴مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا✊           سردار شهید برونسی : آدم ها دو دسته اند :غیرتی و قیمتی. غیرتی ها با خدا معامله کردند و قیمتی ها با بنده خدا...روزهایی سرشار از امید،سلامتی و شادی از طرف شما برای خودم آرزومندم✌😂ما اهل عملیم🇮🇷💪تولد۴۵سالگی🎂 کسی که با ترورِ حاجقاسم سلیمانی💗سردار دلها💗 توسط آمریکای جنایتکار، از خواب بیدار نشه و نتونه حق و باطل رو از هم تشخیص بده، دیگه تا ابد بیدار نمیشه. #قدس خونبهایت،سردار دلها..  جام جانے ها در یمن به دست عربستان،با کمک آمریکا، انگلیس و فرانسه و امارات در حال برگزاری است !...مدافعین حقوق بشر کَرند، کورَند، لالَند. کُلُّ یَومٍ عاشُورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلاهمیشه در حال تکرار است !...نسل شِمر و یَزید و حرمَله ها هم ادامه دارد.. گاهے در غزه و سوریه و میانمار و گاه در یمن گاه در❤ایران❤در وطن عزیزم🇮🇷 ،در پاره تنم. مرگ بر حقوق بے بشر..خدایا؛نسل تموم ظالما رو از رو زمین بردار.*اَلّلهم عَجّل لِولیکَ الفَرج*امام علے (علیه السلام): در شگفتم از کسے که مردگان را مے بیند و مرگـ را از یاد مے برد.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730