2726


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

😂😂😂😂😂 دیدن گاو هم باعث بدهیکل شدن نوزاد میشه،دیدن فیل هم باعث میشه دماغ نینی بزرگ بشه،دیدن زرافه باعث میشه لنگ دراز بشه،دیدن جوجه تیغی باعث میشه زبر بشه،دیدن گوشفند باعث میشه پشمالو بشه،خیلی مراقب باشی اینارو نبینیا 😂😂😂😂😂

نشانه اصلی لب شکری وجود شکاف در لب بالایی نوزاد است که بلافاصله بعد از تولد قابل مشاهده و تشخیص است. لب شکری بیماری مادرزادی است که بر اساس مشاهدات با سطح رفاه خانواده رابطه‌ای مستقیم دارد. عارضه لب شکری ممکن است در اثر کمبود ویتامین‌ها، استفاده از داروهای ممنوعه در دوران بارداری، مصرف سیگار و الکل توسط والدین و وراثت به وجود آید. با انجام جراحی می‌توان این عارضه را درمان کرد و ظاهر آن را بهبود بخشید. با مصرف ویتامین A در دوران بارداری، می‌توان خطر ابتلا به شکاف کام و لب را کاهش داد. در این مقاله با عارضه لب شکری، نحوه تشخیص آن، عوامل احتمالی در بروز، پیشگیری و درمان آن صحبت خواهیم کرد. توصیه می‌کنیم مقاله دوران بارداری را مطالعه کنید.


منبع : لب شکری نوزاد | علل بیماری لب شکری و روش‌های پیشگیری و درمان

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730