2737
2734
عنوان

درست حدس زده بودم خیانت ولی 😭

| مشاهده متن کامل بحث + 3284 بازدید | 96 پست


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

گور باباش هیچی مهم تر از سلامتی خودت نیست اینو وقتی از دستش دادی می فهمی که این آدم ارزش اعصاب خوردی و نابود کردن اعصاب و بدنت رو نداشته بهش فکر نکن تا بعد زایمان یک تصمیم منطقی بگیری

نفرت یکی از مخرب ترین نوع شرایط ذهنی است . نفرت بدن را مسموم میکند و اثرات آن غیر قابل جبران است. نگرانی یکی از بدترین اشکال فعالیت ذهنی ، بعد از نفرت است که عمیقاً خود مخرب است . هیچ چیز در زندگی اتفاق نمی افتد - هیچ چیز - که ابتدا در سطح فکر نباشد.                              (کتاب گفت و گو با خدا - جلد اول)
2738
دارم دق میکنم با یه بچه کوچیک و یه توراهی چه خاکی بریزم  یه پیام داده به دختر بیشعور که دیگه ک ...

نذار به هدفش برسه چون از شوهرت ناامید شده میخواد زندگیتون بپاشه. اگه شوهرت باهاش بود الان حرات نمیکرد معلوم میشه سوروندتش که اینم اومده سروقت تو. 

خانومایی که زندگی زناشوییتون سرد شده حتماااا یه سر به تاپیک اسکرین شات پیام های  منو شوهرم بزنید و فایل صوتی کلید مرد دکتر حبشی رو دانلود کنید و گوش کنیدو عمل کنید بهش و عشقو برگردونید به خونه هاتون❤ برای همه چیز درمانی هست به جز مرگ پس هرگز نا امید نشید❤😍❤

 دوتاشون رو کشوندم بیرون ازخونه توماشین تامیخوردن باردوتاشون کردن 

شوهرم خیلی پشینونه و داره خیلی اصرار میکنه که بخدا فقط درحد حرف و پیامک بوده اما من خیلی دلم شکسته اصلا نمیتونم ببخشمش 

موندم با این شرایط حادم چکارکنم 

اصلا اصلا اصلا امکان جدایی و قهر هم ندارم 

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687