2737
2734
عنوان

میشه برام یه آیت الکرسی بخونید؟

64 بازدید | 16 پست

سلام امروز منتظر یک خبر مهم  و یک تماس مهم هستم.... 

میشه نفری یدونه آیت الکرسی برام بخونید؟ 

من به دعاهای خیر دیگران ایمان دارم

در کتاب الجواهرالسنیه که کلیات حدیث قدسی است در باب هفتم ص ۱۴۶ آمده خداوند به موسی (ع) وحی کرد:‌ ای موسی، مرا با زبانی بخوان که گناه نکرده است.

موسی عرض کرد: خداوندا! آن زبان را از کجا بیاورم؟ خطاب آمد: با زبان دیگری مرا دعا کن.

در تفسیر این حدیث قدسی دوگونه برداشت بیان شده است:

نخست آنکه در هنگام دعا از واژگان جمع استفاده کند و دیگری را نیز با خود همراه سازد و بگوید که خداوندا ما را ببخش یا به ما فرزندان نیکو ده یا عاقبت همه ما را ختم به خیر گردان.

دوم آنکه از دیگران التماس دعا داشته باشد و از آنان بخواهد که در حق شما دعا کنند چنان که دستور داده شده است که مومنان از پیامبر(ص) بخواهند تا در حق ایشان استغفار کند.

بنابراین شخصی که از دیگری می‌خواهد که برای وی دعا کند از زبانی استفاده می‌کند که با آن گناهی نکرده است. اگر به کسی گفته شود که با زبانی که گناه نکرده‌ای دعا کن آن زبان تنها زبان دیگری است؛ زیرا شخص با زبان دیگری دعا نکرده یا آنکه شخص با اعضا و جوارح دیگری هرگز گناهی مرتکب نشده است از این رو زبان دیگری زبانی است که شخص با آن هیچ گناهی انجام نداده است. بنابراین می‌توان گفت که حقیقت التماس دعا این است که شخص می‌خواهد از زبانی استفاده کند که با آن خودش هرگز گناهی نکرده است و در پیشگاه الهی پاک و مبرا از گناه است. از این رو می‌توان گفت که دعای دیگری در حق هر کسی مستجاب است و شخص با این روش می‌تواند به خواسته‌های خویش برسد و دعایش برآورده گردد.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢

خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍

بیا اینم لینکش

ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731

منم میخونم برات عزیزم

یا کاشف الکرب عن وجه الحسین             اکشف کربی بحق اخیک الحسین.                     ای بر طرف کننده غم و اندوه از روی حسین به حق برادرت حسین اندوه و مشکل من را برطرف کن.                                                             ای عزیز زهرا خودت میدونی که داداش گلم توی چه شرایطی هست خودت کمکش کن نجات پیدا کنه از این شرایط   یا امام حسین با دستهای مهربونت دستمون رو بگیر وساطت کن پیش خدا شرایط کاری عزیز دلم شوهرم خیلی خوب بشه سختی هاش کمتر بشه  خدایا به حق امام حسین علیه السلام قسمت میدم کمک کن بتونم دخترام رو با اخلاق نیکو و انسان بار بیارم زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشن و عاقبت بخیری و خوشبختی هر دوتاشون رو ببینیم 😍                    الهی آمین🌹🌹خیلی وقت بود با این کاربری نمی اومدم سایت چون بلد نبودم میترسیدم نه بگم 😒😒 چون خیلی از دوستان لطف داشتن و توی تاپیک های مختلف دعا و چله تگم میکردن و نمی‌تونستم بگم نمیتونم بخونم چله روی چله صلوات و سوره و دعا روی هم تلنبار شده بود و کلی سختی و عذاب وجدان می‌کشیدم تا نصفه شب می‌نشینم و چله و دعا می‌خوندم نمی‌گم بد بود اما برام سخت بود یهو گذاشتم و رفتم با کاربری دیگه اومدم الان با روحیه بهتر با اعتماد به نفس بیشتر اومدم لااقل یاد گرفتم وقتی نمیتونم کاری رو انجام بدم محترمانه بگم نه 🌹🌹♥️♥️♥️
2738
2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز