2726
عنوان

یک ماده خطرناک

185 بازدید | 9 پست

بچه ها هرکی خاستار حذف این ماده هست نظرشو بنویسه و بگه چرا مخالفشه .

دی هیدروژن مونو اکسید 

این ماده شیمیایی رنگ و بو نداشته و در بسیاری ترکیبات شیمیایییافت می‌شود. از جمله نامهای دیگر آن اسید هیدرید و اسید هیدروکسیل است. عنصر مادر این ماده هیدراکسید ناپایدار رادیکال است که در بسیاری مواد شیمیایی خطرناک از جمله اسید سولفوریک، نیتروگلیسرین، تیزاب سلطانی یا الکل اتیلیک یافت می‌شود.

تحقیقات علمی نشان داده اند که دی هیدروژن مونوکسید میتواند مضرات بسیاری برای انسان داشته باشد. برای نمونه: حالت استفراغ در صورت مصرف زیاد، عنصر اصلی باران اسیدی، یکی از اصلی‌ترین عوامل تولید گاز گلخانه‌ای کره زمین، عامل سوختگی شدید بدن انسان وقتیکه در حالت بخار باشد، از عوامل اصلی فرسایش اجسام است، استنشاق آن میتواند عامل مرگ فوری گردد و بالاخره محققان دی هیدروژن مونوکسید را در تمامی غدد سرطانی پیدا کرده‌اند. تا به حال هیچ دولتی در دنیا دی هیدروژن مونوکسید را درلیست مواد شیمیایی ممنوعه قرار نداده در صورتی‌که این ماده شیمیایی سالانه عامل مرگ هزاران هزار نفر میگردد.

ویکی پدیا

😐😐😐

خدا که فقط متعلق به آدمهای خوب نیست خدا، خدای آدمهای خلافکار هم هست و فقط خود خداست که بین بندگانش فرقی نمی گذارد فی الواقع خداوند اند لطافت،اند بخشش،اند بیخیال شدن،اند چشم پوشی و اند رفاقت است رفیق خوب و با مرام همه چیزش را پای رفاقت میدهد.اگر آدمها مرام داشته باشند هیچوقت دزدی نمیکنند،ولی متاسفانه بعضا آدمها تک خوری می کنند و این بد روزگار است.بایستی ما یه فکری به حال اهلی شدن آدمها بکنیم،اهلی کردن یعنی ...اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن.و این تنها راه رسیدن به خداست که بسیارم مهم است.

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2728
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز