2733
2739
عنوان

دانشگاه هاروارد امریکا

| مشاهده متن کامل بحث + 13219 بازدید | 83 پست
دلگمی باید هدفمند باشه عزیزم. من قبلا شاگرد داشتم میگفت میخوام برم هاروراد هاروارد هاروارد. خودش و پ ...


من هدفم برای امسال نیست که!!!برای تخصص یا فوق تخصص،شاید تااونزمان هم اوضاع تغییر کنه

من میپرسم ولی،الانم به یه دانشجوی دیگه پیام دادم

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
چشم دیگه نمیام  😊😊😊


یادت باشه وقفه در تحصیلات برای اپلای کردن اصلا خوب نیست. در ضمن شما هدفت رو بگذار روی امریکا، اگر رتبه ات به دانشگاههای خوب ایران نخورد و به امید بهتر شدن خواستی بمونی سال بعد حتما مشورت کن با کسایی که الان امریکا پزشکی دارن تخصص یا فوق یا فلو میگذرونن. 

یادت باشه وقفه در تحصیلات برای اپلای کردن اصلا خوب نیست. در ضمن شما هدفت رو بگذار روی امریکا، اگر رت ...

اگر جور شدن به جان هاپکینز و اسنفورد و یو سی ال ای هم رضایت بده. والا اونهام خوبن.

2738
ببین هرررررررر رشته ای ک فکرشو بکنی....منتهه باید مقالاتت به مباحث روز دنیا نزدیک باشه....پزشکی از خ ...

دانشگاه فردوسی مشهد جزو دانشگاه های بسیار شاخه و رنکش بالاس 

دانشگاه محل تحصیل تو اپلای و فاند گرفتن مهمه

ینی 300 شدم ،برم دانشگاه یا نرم؟؟؟


یک توصیه کلی بهت میکنم.

1- وقتی وارد دانشگاه شدی در ایران، هر دانشگاهی، اصلا و ابدا با همکلاسی ها و دوستانت در مورد هدفی که داری حرف نزن. چون در ایران رقابت بسیار بالاست و حتی از طرف کسایی که فکرشم نمیکنی مورد جسادت قرار میگیری و سعی میکنن کارت رو خراب کنن.

2- برو بچسب مثل کنه (عذر میخوام از واژه بهتر پیدا نکردم) به استادهای معروفی که اخلاقشون  خاصه و هر کسی طرفشون نمیره و سعی کن باهاشون درس برداری یا دوره برداری یا مدام برو سوال کن و خودت رو بچشمشون نشون بده و فعال باش اما نتگذار بچه ها چیزی بفهمن. مواظب باش که اساتید ممکنه سوءاستفاده هم بکنن از دانشجوهای جوون و اقدام به درگیری عاطفی و احساسی با اونها کنن یا بخوان برای خودشون نوچه پیدا کنن. طرف این مسائل اصلا نرو . همیشه استقلال خودت رو در هر زمینه ایی حفظ کن اما زیرکانه خودت رو در نظرشون بزرگ جلوه بده.

3- فقط و فقط و فقط کتابهای زبان اصلی بخون و اصلا طرف کتاب های فارسی یا جزوه نرو وبرای هر درسی چند تا کتاب بخون و نگذار کسسی با خبر بشه که زبانت خوبه.

4- درو فعالیت های فوق برنامه مثل نئاتر و اردو و انجمن اسلامی و ... رو خط قرمز بکش و اصلا وارد نشو هم وقتت رو میگیره و هم ممکنه دیگران زیابت رو بزنن . برای تفریح و سرگرمی کاری خارج از دانشگاه امجام بده.

5- در انتخاب دوست خیلی خیلی خیلی وسوای به خرج بده و هر کسی رو که در دانشگاه میبینی اول ب چشم رقیب بهش نگاه کن و هر گز حتی به بهترین دوستت هم اعتماد نکن و رازهای موفقیتت  واهدافت رو بهش نگو.

ینی 300 شدم ،برم دانشگاه یا نرم؟؟؟

خلی مگه ؟ 

اینجا عمومی میگیری بعد برای تخصص اگه خواستی بری امریکا امتحاناتشو میدی یا قبول میشی یا نه دیگه

ولی باید تو دانشگاه خوب بخونی  که سوادت بالا باشه

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687