2737
2734

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2728
این کارو نکن. خطرناکه. اخه وقتی یه جراحی یه ربع ساعتی داره چه کاریه؟ زالو نهایتش برای یه چند دقیقه خون رگای بیضه رو بخوره بعدش سریع بر میگرده. تازه اگر عوارض خطرناکتری نداشته باشه. با متخصص در این مورد حرف زدی؟
اونجا بانک زالو دارن یعنی استریله. اینجاچی از تو جوب اب زالو در میارن با هزار تا مریضی
سلام
http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=11363&ChatDate=8-6-1390
کسانی که قصد دارند تابستان نود و یک اقدام کنند بیاید برنامه ریزی کنیم
می گن با هرکی دوست بشی شکل و فرم اونو می گیری فکرشو بکن…اگه با خدا دوست بشی ، چه زیبا شکل می گیری . . .
2738
با سلام و احترام با توجه به تجربه 10ساله در بحث ماسازدرمانی، حجامت و زالو درمانی در کلینیک های تخصص دانشگاهی مثل دانشگاه علوم پزشکی شنهید بهشتی و تهران میتوان در یک کلام گفت که زالودرمانی در بحث واریکوسل بسیار عالی عمل میکند. توضیحات بیشتر در صورت ضرورت خدمت شما عزیزان ارسال میشود.
وزیر محترم بهداشت فقط یک سوال آیا می توانید جواب دل شکسته این قشر از جامعه را بدهید ؟ خیلی از زوجهای نابارور به دلیل مخارج سنگین مراحل درمان ناباروری " قید چشیدن طعم شیرین داشتن فرزند را زده اند طعم شیرینی که برای امثال شما عادیست . و برخی از این زوجها در حال متارکه اند و زندگیشان در حال فرو پاشیست . آیا این رواست بدلیل اینکه نمی خواهیم کسی بداند ما توانایی بچه دار شدن بصورت طبیعی را نداریم شما هم ما را در این مسیر تنها بگذاریذ ؟ با شما حرفهای زیادی داریم درد دلهای زیادی هم دیدار را به قیامت نگذارید چون شما مسئولید کمپین حمایت از زوجهای نابارور بدلیل مخارج گزاف درمان t e l e g r a m .me/HazinehayeNabarvari
بزرگترین اقیانوس آرام است خداوندا آرامم کن تا بزرگ باشم
دعای روز دوم ماه مبارک رمضان بسم الله الرحمن الرحیم"اللهمّ قَرّبْنی فیهِ الی مَرْضاتِکَ و جَنّبْنی فیهِ من سَخَطِکَ و نَقماتِکَ و وفّقْنی فیهِ لقراءةِ آیاتِکَ برحْمَتِکَ یا أرْحَمَ‌ الرّاحِمین" خدایا نزدیک کن مرا در این ماه به سوی خوشنودیت و برکنارم دار در آن از خشم و انتقامت و توفیق ده مرا در آن برای خواندن آیات قرآن به رحمت خودت ای مهربانترین مهربانان.
می شوم بیـدار و می بینم کنارم نیستی حسرتت سر می گذارد بی تو بر بالینِ من ... روحت شاد مامان مهربونم

دوستان عزیز همسر من هم واریکوسل دو طرفه یک سمت گرید 3 و سمت دیگه گرید 2 داشت با زالودرمانی و داروهای گیاهی یک سال بعد واریکوسل کامل برطرف شد و من به لطف خدا باردار شدم من معجزه زالودرمانی رو با چشم خودم دیدم

مرکز زالودرمانی

👇👇👇👇

کلینیک طراوت تن با سالها سابقه و تجربه در حوزه درمان آماده ارائه خدمات درمانی

تشخیص بیماریها از طریق چشم، حجامت،زالودرمانی، بازتاب درمانی و طب سوجوک، ماساژ و ارائه داروهای گیاهی ومشاوره  طب سنتی و ... و دوره های آموزشی فوق میباشد.


سروش آقامیر

سالها تجربه انجام و تدریس عنبیه شناسی، صلبیه شناسی،، حجامت، زالودرمانی، مزاج شناسی، درمان با طب سنتی، طب سوزنی سوجوک و ... در تهران

ایشان تجربه مدیریت و راه اندازی کلینیک های مختلف

در تهران (سعادت آباد، میدان رسالت، تهرانپارس، مجیدیهه شمالی، شمس آباد، مجیدیه جنوبی، هفت حوض) و همچنین آموزش کلیه اعمال فوق به کارآموزان بسیاری در طول ده سال تجربه کاری در کارنامه خود دارد.


جهت انجام کلیه خدمات طب سنتی در تهران تماس بگیرید.

قیمتها کاملا مناسب بوده و جهت انجام خدمات طب سنتی در منزل هزینه اضافی دریافت نمیشود.

09109804420

soroushaghamir@gmail.com

دوستان عزیز همسر من هم واریکوسل دو طرفه یک سمت گرید 3 و سمت دیگه گرید 2 داشت با زالودرمانی و داروهای ...

چند بار زالو انداختين

قشنگترينم ،اميد زندگيم همه كسمممم پسرممم داره مياد😍
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730