2737
2734
خب دکتر بهت چی گفت برا اقدامت نگفت زوده؟

نه عزیزم من دوماه پیش بهش گفتم میخام اقدام کنم ولی گفت زیرسه ماه نمیشه دیروزگفت بعدسه ماه مشکلی نداره البته قبلاگفت بهتربعددوتاپریودباردارشی الان برای من سه تاپریودشده انتظارخیلی سخته


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام به همه دوستان، یه روز نبودم، اینجا رو ترکوندید ها.😅👍 من طبق معمول دچار سردردهای خرکی شدم و ...

سلام باران جان الان بهتری؟سردردات عصبی منم داشتم ولی الان خوب شده

نه عزیزم من دوماه پیش بهش گفتم میخام اقدام کنم ولی گفت زیرسه ماه نمیشه دیروزگفت بعدسه ماه مشکلی ندار ...

انشالله که این ماه مامان میشی منم ماه بعدش

پسرکم معجزه خداست😍خدایا هزاران بار شکررت..
2731
سلام باران جان الان بهتری؟سردردات عصبی منم داشتم ولی الان خوب شده

نه عزیزم عصبی نیست. 

من قبلا مشکل مهره گردن داشتم و به نظر خودم سر دردم از  گردنم است که مشکل اش برگشته.

 اما دکتر که رفتم میگه نه، به خاطر اب و هواست، دوز قرص رو زیاد کرده.

حالا میخواد برم یه ارتوپدی خوب که معاینه کنه و عکس بگیره

2738
ای جان عزیزم خدا براتون حفظ کنه 😍❤😍😍😍  الهییی بگردم اگه دوست داری علت از دست دادنش رو بگو ...

یه بارداری عالی داشتم. هر کاری از دستم می اومد انجام دادم. حتی همینجوری ازمایش سلفری که اکن موقع کسی زیاد انجام نمیداد و انجام دادم. بایه دل خوش و با کلی برنامه ریزی رفتم اتقاق عمل. همه چی عالی بود . هنوز نرمی صورتش و حس میکنم و صدای اولین گریش بعد از حدود ۳۲ ماه تو گوشمه. چند ساعت بعد از تولد بچم کبود شد و... بعدش مشخص شد جابه جایی عروق قلب داره. قرار بودروز سوم بعد از تولد اولین عمل و انجام بدن که پسرم فرشته شد. به معنای واقعی نابود شدیم.با ساک بسته سدش رفتم بیمارستان و اتاق تزیین شده تو بیمارستان و فیلم تولد و..... دست خالی اومدم خونه. اتاقش و جمع کردن . اون اتاق که دو ماه اخر هر روز جام اونجا بود ‌ یادم نمیره وقتی وسایلش و میبردن من تو اتاق خودم بودم یه لحظه از حلو در اتاقم که رد شدن اویز تختش صداش اومد اویزی که خودم هر صبح میچرخوندمش. همون لحظه به خودم گفتم زود باید مادر بشی و از همه اینا استفاده کنی. یادم نمیره شب اخر که رفتم‌بستری بشم حتی خودم میوه و شیرنیا رو چیدم واسه فرداش که میایم خونه. ولی دست خالی اومدم.

من افسردگی شدیدی گرفتم فقط با مامانمو بابام و خواهرم و مادرشوهر پدرشوهرم در ارتباط بودم با بقیه قطع رابطه کردم. بهترین کاری که کردیم فروختن خونمون بود. از خونه ارزوهامون رفتیم چون من اونجا نمیتونستم نفس بکشم. مثلا میرفتم با اب میوه گیری کار کنم میگفتم اخرین بار بچم تو شکمم بود و چقدر نگران بودم از صداش نترسه . حتی رو مبلامون نمیتونستم بشینم و....

با جا به جایی از اون خونه یه مدت مشغول شدم و واسم بهتر بود ۴ ماه بعد اقدام کردم و باردار شدم‌تا هفته ۱۸ که رفتم‌ اکو قلب و گفت قلب بچم سالمه و مشکل قبلی وجود نداره یه عمر گذشت . همه چی عالی بود تا اینکه ۱۹ هفته و ۳ روز یه درد تو واژنم حس کردم رفتم دکترتا متوجه شد سرویکسم‌رسیده به ۱۳. سرویکسی که تو انومالی ۴۰ بود. دکتر گفت شاید ۲۰ درصد بتونی نگهش داری . بازم روزای نا امیدی شروع شد. استراحت مطلق مطلق در حد لگن و اینکه مامانم رو تخت سرم و هم‌میشست و..... ولی خدا اینبار همراام بود .۳۳ هفته کیسه ابم پاره شد و دختر رویاهام به دنیا امد .با وزن دو کیلو.‌الان خاله ریزمون ۲۰ ماهه شده . نمیگم یادمون رفته و..... ذره ای غممون کم نشده ولی سرگرم زندگی شدیم و کمنر فکر میاد سراغمون. یه امید به زندگی تو خونه داریم که فرصت غصه رو نمیده

 

مشکلت چیه دقبقا

عزیزم پسزم بخاطر بند ناف هفته ۳۳ از دست دادم و بفد اون باردار شدم ولی گفتن پوچه پوچه بعد ک خوب سقط کردم تموم شد گفتن جنین بوده وکورتاژ هم شدم سر بارداری دومم و بعد از اون باز باردار شدم و خارج از رحم شدم بخاطر اون کورتاژ نمیدونم بد شانسی نمیدونم واقعا

بیاد آرزوهایم سکوتی میکنم بالاتر از فریاد ......
یه بارداری عالی داشتم. هر کاری از دستم می اومد انجام دادم. حتی همینجوری ازمایش سلفری که اکن موقع کسی ...

الهی شکر ک بابت خاله ریزه قشنگتون خدا حفظش کنه و انشالله غم نبینی ذیگه ک با تمام وجود درکت میکنم 

بیاد آرزوهایم سکوتی میکنم بالاتر از فریاد ......
یه بارداری عالی داشتم. هر کاری از دستم می اومد انجام دادم. حتی همینجوری ازمایش سلفری که اکن موقع کسی ...

😢😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭عزیز دلم خوب درکت میکنم منم همه خاطرات پسرم جلو چشممه این روزها میخام از این خونه بدم منم پامو جایی که اون بود نمیزارم با احتیاط رد میشم میکم حس میکنم اگه اونجا بزارم پامو میزارم رو بدنش  چققققققدددررررر درد سختیه درد اولاد خدااااااا ..

💫خداوندا تو میدانی آنچه را که من نمیدانم  در دانستن تو آرامشی ست ودر ندانستن من تلاطم ها خدایا با آرامشت تلاطم هایم را ارام ساز  خدایا اونی که میخام بهم بده دلمو اروم کنسلامتی امام زمان وتعجیل ظهورش صلواتی بفرست 💖الهم صلی علی محمد وال محمد وعجل فرجهم 💖 خدایا ارامشی بهم بده از جنس خودت  آمیییین

پیامبراکرم(ص) فرمود: خداوند متعال بزرگوارتر از آن است که جگرگوشه شخصی را از او بگیرد و او در مقابل این امر صبر نماید و از خدا اجر و ثواب طلب کند و حمد الهی را بجای آورد سپس چنین شخصی را به عذاب آتش گرفتار نماید.(4)

امام باقر(ع) فرمود: شخصی که فرزندانی را از دست داده باشد و او در این مصیبت.صبر و بردباری نموده و راضی به رضای الهی باشد. مصیبت فقدان این فرزندان موجب می گردد تا او از گزند آتش جهنم در امان باشد.(5)

امام صادق(ع) فرمود: شخصی که دو فرزند او از دنیا رفته باشند و او در این مصیبت صبر نماید و اجر الهی را از خدای متعال طلب کند.این مصیبت او را از گزند آتش جهنم ایمن خواهد ساخت.(6)

پیامبراکرم(ص) فرمود: هرگاه شخص با ایمانی فرزندانش را از دست بدهد و او در این مصیبت صبر نماید و راضی به رضای الهی باشد، او از گزند آتش جهنم ایمن خواهد بود.(7)

زنی به نزد پیامبر(ص) آمد و به ایشان گفت: من تاکنون سه فرزند را از دست داده ام؛ پیامبراکرم(ص) به او فرمود: بدرستیکه تو از گزند آتش جهنم ایمن گشته ای.(8)

ایمن بودن والدین از محاسبه و بازخواست

پیامبراکرم(ص) به این مضمون فرمود: خدای متعال می فرماید: هرگاه بنده ای از بندگان خود را بوسیله مصیبتی در جسم اش یا در مالش یا در فرزندش مورد امتحال قرار بدهم و او در برابر این مصیبت صبر و بردباری نماید و شکوه و گلایه نکند، من حیا می کنم از اینکه در روز قیامت او را مورد محاسبه قرار دهم و نامه اعمال او را بگشایم.(9)

اجر و ثواب والدین

پیامبراکرم(ص) فرمود: شما در مقابل از دست دادن فرزند.اجر و ثواب خواهید برد.(10)

حضرت امیرالمؤمنین(ع) فرمود: مصیبتها کلید های اجر و ثواب هستند.(11)

امام صادق(ع) فرمود: هرگاه به شخصی از اهل ایمان مصیبتی روی آورد و او در برابر آن صبر و بردباری نماید، برای او همانند هزار شهید اجر و ثواب خواهد بود.(12)

امام صادق(ع) فرمود: هنگامی که مصیبت و بلایی به شخصی روی آورد و او در برابر آن صبر و بردباری نماید و او از خدای متعال در قبال آن اجر و ثواب دریافت می دارد، چنین امری را نباید مصیبت بشمار آورد. بلکه مصیبت واقعی آن است که شخص در مقابل مصیبتی صبر و بردباری ننماید و بدینوسیله اجر و ثواب خود را ضایع سازد.(13)

امام باقر(ع) فرمود: شخصی که در برابر مصیبتی که به او روی آورده است صبر نماید و استرجاع کند و حمد الهی را بجای آورد، بدرستیکه او راضی به رضای الهی شده است و اجر چنین شخصی با خدای متعال خواهد بود و اگر او چنین نکند مقدرات بر او خواهد گذشت در حالی که او مورد ملامت و مذمت قرار خواهد گرفت و اجر و ثواب او ضایع خواهد شد.(14)

روزی مرد مصیبت دیده ای به نزد امام صادق(ع) آمد و لب به شکوه و شکایت باز نمود. در این هنگام امام صادق(ع) به او فرمود: اگر در مقابل این مصیبت صبر و بردباری نمائی اجر و ثواب خواهی برد و چنانچه تو در این مصیبت صبر ننمائی مقدرات الهی بر تو خواد گذشت، در حالیکه وزر و وبال گریبانگیر تو خواهد شد.(15

💫خداوندا تو میدانی آنچه را که من نمیدانم  در دانستن تو آرامشی ست ودر ندانستن من تلاطم ها خدایا با آرامشت تلاطم هایم را ارام ساز  خدایا اونی که میخام بهم بده دلمو اروم کنسلامتی امام زمان وتعجیل ظهورش صلواتی بفرست 💖الهم صلی علی محمد وال محمد وعجل فرجهم 💖 خدایا ارامشی بهم بده از جنس خودت  آمیییین

آخ من ک ۳ تا ولی من آتیش جهنم به جونم میخریدم تا این درد غم فرزند من از پا دراورده غم نداشتن و از دست دادن غم دست خالی غم زجر غم عمرم از دست رفتم غم دو سال تو بیمارستان بودن غم دل شکستن غم ...

بیاد آرزوهایم سکوتی میکنم بالاتر از فریاد ......
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز