2737
2739

یکی از رازهای شیک پوشی انتخاب رنگ لباس بر اساس ویژگی های ظاهری مانند رنگ پوست و... است. بسیاری از افراد به اشتباه رنگ هایی را استفاده می کنند که مناسب آنها نیست و بدین طریق مورد تمسخر و نیشخـنـد دیـگــران قرار می گیرند .


برای انتخاب رنگ لباس باید اصولی را در نظر گرفت و بر اساس رنگ پوست یک لباس مناسب انتخاب نمود . اگر نمی دانید چه رنگ هایی مناسب پوست شماست این بخش از @lebasmajlesi60 را بخوانید تا بدانید پوست شما گرم است یا سرد و چه رنگ لباسی برازنده شماست.  چگونه رنگ پوستتان را تشخیص دهید؟


شـاید بـرای شـما اتفاق افتاده باشد که دوستتان را دیده باشید که پیراهنی صورتی به تن کرده و توسط اطرافیان مورد تحسـین، تـمجـید و تـوجه فـراوان قـرار گرفته باشد. شما نیز به تبـع او تصـمیـم گرفتـیـد کـه پیراهنی به همان رنگ تهیـه کـرده و بـر تن کنید. اما بعد از اینکار مورد تمسخر و نیشخـنـد دیـگــران قــرار گرفته و همان نگاههای پیشین نیز از شما برگردانـده شـد و در نتیجه آنها را از تن درآورده و لباسهای مشکی، آبی و خاکستری قبلی خود را پوشیدید.


برای انتخاب رنگ مناسب برای لباستان ابتدا باید رنگ پوست خود را تشخیص دهید و بر اساس رنگ پوستتان انتخاب مناسبی داشته باشید. برای تشخیص رنگ پوست خود ابتدا پوست تان صورت تان را با صابون بشوریدو 15 تا 30 دقیقه صبر کنید تا قرمزی های آن از بین رود زیرا برای تشخیص رنگ پوست باید پوست شما رنگی طبیعی داشته باشد و کاملا تمیز باشد.

پس از تمیز نمودن پوستتان در زیر نور طبیعی بایستید تا بتوانید تن پوست تان را تشخیص دهید اما استفاده از نورهای مصنوعی رنگ پوست شما را تغییر می دهند. باید بدانید عوامل مختلفی مانند اشعه آفتاب یا مصرف برخی داروها بر پوست تاثیر گذار هستند و می توانند رنگ پوست را تغییر دهند.ادامه در پست بعد...#@lebasmajlesi60


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز