2726
عنوان

رفع سلولیت ران در منزل

66812 بازدید | 25 پست
سلام.اگه میشه محصولی رو به من معرفی کنید که بتونم در خانه برای رفع سلولیت ران استفاده کنم.چون به علت کمبود وقت نمی تونم به مراکز زیبایی مراجعه کنم.ورزش,کرم یا هر دستگاهی که میدونید موثر هست معرفی کنید.ممنون می شم
LilySlim Weight loss tickers

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

سلام.اگه میشه محصولی رو به من معرفی کنید که بتونم در خانه برای رفع سلولیت ران استفاده کنم.چون به علت کمبود وقت نمی تونم به مراکز زیبایی مراجعه کنم.ورزش,کرم یا هر دستگاهی که میدونید موثر هست معرفی کنید.ممنون می شم

LilySlim Weight loss tickers
2728
طلوع جان من چند سال پیش یه دستگاهی از سه راه جمهوری خریده بودم که ویبره می شد و به ران وصل می شد و با باطری کار می کرد به نظرم خیلی خوب و موثر بود.
چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد
من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک
درمان سلولیت به طور خلاصه با رژیم غذایی، ورزش کردن و نیز ماساژدادن تعریف می شود.


یک رژیم غذایی با کالری پایین می تواند به کاهش دادن کالری مصرفی کمک کرده و چربی ها را از تشکیل سلولیت بازدارد. البته ذکر این نکته ضروری است که هیچ رژیم غذایی نمی تواند باعث شود چربی تنها از پایین تنه شما دور شود، مطمئنا چربی نواحی دیگر بدن شما نیز کاهش می یابد. ولی رژیم های غذایی منطقی که با کاهش وزن تدریجی همراه باشند معمولا به کاهش حجم چربی بیشتر، در ناحیه ای که بیشترین تراکم چربی را دارد منجر می شوند.

ورزش و فعالیت بدنی نیز کمک می کند تا کالری سوزانده شود و تراکم چربی نیز تغییر کند. البته گفته می شود ورزش های پایین تنه مانند دوچرخه سواری، پیاده روی و ورزش های کششی می توانند ظاهرسلولیت را کمی بهتر کنند.

رژیم غذایی مطلوب در سلولیت:

به عنوان یک اصل کلی، اگر رژیم غذایی خود را کنترل نمایید، سلولیت می تواند کاهش یابد. در این بخش به عنوان بخشی از مبارزه در جهت کاهش سلولیت بر اجزای اصلی یک رژیم غذایی سالم ضد سلولیت متمرکز می شویم. سلولیت عارضه ای نیست که آسیب چندانی را به بدن تان بزند ولی احتمالا از نمایان شدن قسمت های مبتلا به سلولیت احساس شرمندگی خواهید کرد.

یک رژیم غذایی ضد سلولیت با بهبود عملکردهای مرتبط؛ مثل جریان لنف و جریان خون در بدن در کاهش سلولیت مفید است. یک نکته ی مهم برای بهبود سلولیت و نیز برای بهبود روند سلامت کلی شما، تغذیه خوب و سالم و اجتناب از مصرف سموم غذایی و مصرف آب فراوان برای شستشوی سموم بدن تان و پاکسازی بدن تان از سموم است.

قانون اصلی در مورد رژیم غذایی مقابله کننده با سلولیت عبارت است از : محدود کردن مصرف چربی و فست فودها و بر خورداری از فعالیت بدنی مکفی.

در روند اصلاح رژیم غذایی تان می بایست اولا مصرف رژیم غذایی پُر چرب نظیر محصولات لبنی چرب، غذاهای حاضری، غذاهای حاوی نگهدارنده ها، غذاهای روغنی و غذاهای شیرین حاوی شکر و غذاهای تصفیه شده را کاهش دهید. این غذاها کالری اضافه را فراهم کرده و متابولیسم بدن را کند می نمایند که در نتیجه شانس ابتلاء به سلولیت را می افزایند.

میوه ها و سبزیجات را به میزان فراوان مصرف کنید چرا که آن ها غنی از آنتی اکسیدان ها و پاک کننده های طبیعی بدن هستند و به کاهش سموم تجمع یافته و تصفیه بدن تان کمک می نمایند. در واقع مواردی مثل ژله، شکلات ها، همبرگر، چربی گوشت قرمز و… می توانند کالری بالایی در بر داشته باشند و نه تنها شما را در معرض سلولیت قرار می دهند بلکه همچنین شانس ابتلاء به برخی عوارض مهم دیگر مثل افزایش سطوح کلسترول خون و افزایش سطوح هورمون های خون که می توانند منجر به بیماری های قلبی گردند را افزایش دهد.

از طرف دیگر می بایست از مصرف هر نوع الکل و دخانیات و هر ماده ای که بتواند متابولیسم بدن را کاهش دهد یا سطوح آنزیم ها و هورمون های بدن را تغییر دهد و در نهایت منجر به تشدید سلولیت گردد، اجتناب نمود.
میوه و سبزی

میوه ها و سبزیجات تازه حاوی مقادیر فراوانی از ترکیبات فیبر، فیتو کمیکال ها و مواد معدنی ضروری هستند که به بدن در رفع سموم کمک کرده و تمام سیستم های بدن را بهبود می دهد و نهایتا منجر به کاهش چربی هایی که در مناطق مختلف بدن تجمع می یابند می گردد.

میوه و سبزی ها شامل آنتی اکسیدان های طبیعی هستند که به کاهش تخریب بدن توسط رادیکال ها کمک می کنند.

ضمنا برخی از غذاهای خاص به کاهش سلولیت در بدن کمک می کنند از جمله توت ها، پرتقال، رازیانه، گوجه فرنگی، اسفناج، بروکلی، گشنیز، هویج، توت سیاه یا آبی، فلفل سیاه.

همه موارد مذکور بسیار کم کالری ولی حاوی مواد مغذی هستند و به حفظ وزن و همچنین بازسازی سطوح آنزیم ها و هورمون ها در بدن کمک می نمایند.

برخی متخصصین تغذیه نیز طرفدار مصرف روغن زیتون و روغن ماهی(شامل اسیدهای چرب امگا ۳) هستند. مصرف اسیدهای چرب ضروری و مفید به جای چربی های ناسالم مفید است و می بایست مصرف روغن های زیتون، بذر کتان، کانولا و گردو و همچنین روغن ماهی های آب سرد را در رژیم غذایی خود لحاظ فرمایید.

به یاد داشته باشید که رژیم غذایی به تنهایی موثر نیست و شما حتما باید انجام تمرینات بدنی و دیگر روش های درمانی را مدنظر داشته باشید. به عبارت دیگر، مجموعه ای از این تلاش ها به شرط این که کوتاه مدت نباشد و توقع نتیجه گیری خیلی سریع هم نداشته باشید، نتایج خوبی را در بر خواهد داشت. هنگامی که بدن، چربی خود را از دست می دهد، در ابتدا این چربی از شکم و بالا تنه کاسته شده و در آخر از پایین تنه کم می شود. با توجه به این موضوع، ممکن است زنان وضعیت دشوارتری نسبت به مردان داشته باشند و باید برای کاهش چربی پایین تنه خود به دلایلی که ذکر شد نیاز داشته باشند که صبر بیشتری داشته و تلاش جدی و مستمرتری داشته باشند. لذا برای رسیدن به این هدف خود، به یک دوره شش ماهه و ورزش مداوم، فکر کنید و هرگز ناامید نباشید.

سوال: وزن من در محدوده طبیعی قرار دارد آیا رژیمی وجود دارد که من را از این چربی ناحیه ای رها سازد؟

واقعیت آن است که هیچ رژیم غذایی وجود ندارد که باعث از بین رفتن چربی فقط در یک ناحیه ای از بدن گردد. شاید شما آگهی هایی را در این زمینه دیده باشید، ولی مطالعات علمی آن را تایید نمی نماید.

باید پذیرفت که افزایش تجمع بافت چربی به ویژه در ناحیه شکم از معضلات جامعه امروزی است و افراد زیادی هستند که شاید شاخص توده بدنی مناسبی داشته باشند، ولی از چاقی ناحیه شکم رنج می برند. مطالعات متعدد نشان داده است که از بین تجمعات چربی ناحیه ای، چاقی شکمی به مراتب بیش از دیگر نواحی بدن دارای اهمیت است، چراکه حتی با وزن طبیعی می تواند منشا بسیاری از اختلالات متابولیک و نیز بیماری های قلبی و عروقی گردد.

پس برای رهایی این افراد از چاقی شکمی چه باید کرد؟

اگر چه تاثیر همه رژیم های غذایی معمولا از صورت شروع می شود، ولی اگر شما به دنبال رژیم های غذایی معجزه آسا نباشید، که کاهش وزن سریع را در چند روز برای شما ایجاد نمایند، می توانید کاهش بافت چربی را در ناحیه شکم بعد از ۲ تا ۳ هفته مشاهد نمایید.
چاقی شکمی

لذا توصیه به داشتن یک رژیم غذایی منطقی با کاهش وزن نیم تا یک کیلو گرم در هفته نه تنها باعث لاغری بیش از حد صورت شما نخواهد گشت، بلکه می تواند تغییر سایز شما را به همراه داشته باشد.

از طرف دیگر فعالیت بدنی مستمر روزانه که به صورت پیاده روی قابل انجام است در از بین بردن چربی ناحیه شکم به ویژه در افراد با وزن طبیعی روش کاملا موثری است.

بعد از آن استفاده از ورزش های دیگر به ویژه شنا را پس از مشورت با پزشک معالج تان می توانید آغاز نمایید.

در پایان ذکر این نکته نیز مهم می باشد که در صورت داشتن رژیم غذایی صحیح و نیز فعالیت بدنی، استفاده از دستگاه های ماساژ که توسط مراکز مجهز انجام می پذیرد در تغییر سایز این افراد می تواند مفید واقع گردد. وسایل و محصولات و کِرِم های زیادی ادعای درمان سلولیت را دارند اما شواهد علمی کمی وجود دارد که ادعای آن ها را حمایت کند.

تبیان

LilySlim Weight loss tickers
ضد سلولیت برنامه رژیم غذایی – آیا این غذاهایی که به مبارزه با سلولیت طبیعی & سم زدایی بدن شما!
توسط دکتر. سارا در مه 1, 2011

آگهی

تغذیه خوب باید تمرکز از درمان ضد سلولیت. هر گونه راه حل, با این حال موثر, می تواند نتایج کوتاه مدت ارائه, اگر با حق diet.But همراه نیست, تغذیه مناسب برای زنانی که از سلولیت رنج می برند چیست? طرح باید به طور عمده در مواد غذایی مبتنی بر تشویق به از بین بردن مایعات اضافی, تقویت مویرگ ها و بهبود گردش خون. این نیز ضروری است برای غذاهایی که از نگهداری آب برای حذف علت. رژیم غذایی سرشار از عطر و طعم اما کم سدیم (بیش از 1.

5 گرم در روز) احتمالا یکی از بهترین راه حل برای مشکل سلولیت. در اینجا برخی از قدرتمند ضد سلولیت غذاها: توت فرنگی, تمشک, زغال اخته: توت سرشار از bioflavonoids, ویتامین ث و اسید سالیسیلیک, مواد که برای کمک به حفظ مالکیت دیوار مویرگی قوی و مدر. آناناس و پاپایا, عنوان آنها حاوی آنزیم های ویژه ای است که احتباس آب ممکن است سخت ترین مبارزه. اما, این مواد هستند ، کمتر در بخش خوراکی میوه متمرکز, ساقه مانند برگ های آناناس و پاپایا.

به همین دلیل, این امر می تواند ایده خوبی برای چای با مخلوط کردن این مولفه ها را در میوه های خشک. میوه مرکبات: پرتقال, لیمو و گریپ فروت سرشار از ویتامین سی است که مو محافظت می کند. لیمو سرشار از سیترات, از ترکیباتی است که کمک گردش خون و از بین بردن مواد سمی. گیلاس: آنها دارای خواص مدر و زدودن سموم. میوه مفید است در مبارزه با یبوست و body.Kiwi هیدرات: سرشار از ویتامین سی, که به تقویت مویرگ ها و مبارزه با یبوست. موز: حاوی پتاسیم زیاد, که احتباس مایع ناشی از کاهش سدیم.

مارچوبه: این سبزیجات دارای موادی به نام saponins, است که سریع و موثر مدر. گوجه فرنگی حاوی آنتوسیانین ها, عوامل ارتقاء سلامت از مویرگ ها. فلفل: آنها سرشار از bioflavonoids و بهبود وضعیت رگ های خونی و عملکرد مناسب از روده. Chicory: آن است که غنی از مواد (مانند ویتامین ث و کلروفیل), مبارؚ?اسنی تلخاحتباس آب. Radicchio: در آن وجود دارد مقدار زیادی از ویتامین ها و مواد معدنی مانند پتاسیم, که اثر ملین ملایم است, که ضروری است برای از بین بردن مواد سمی اند.

ماهی سرشار از پروتئین و امگا 3 که خون خوب و گردش لنفاوی به ترویج و می تواند کمک به حفظ muscles.Cucumbers قوی: این مطلب به این سبزی در مواد غذایی ایده آل ضد سلولیت به خاطر آب آن بالا (حاوی بیش از 96.5% آب), مرغ (جوجه, بوقلمون). این برگه حاوی مقدار خوبی از آهن و سرشار از اسیدهای چرب غیر اشباع, که گردش خون خوب.

LilySlim Weight loss tickers
خلاص شدن از شر سلولیت سلولیت رژیم غذایی ورزش چیزی است که باعث می شود که مردم در راحتی احساس است. سلولیت می تواند در مردان و زنان دیده می شود و می تواند تحت تاثیر قرار باسن, ران و کفل. بسیاری از زنان می خواهند راهی برای رهایی از سلولیت, به ویژه هنگامی که آنها رویکرد ماه تابستان, هنگامی که وقت آن است که پوشیدن شلوار کوتاه و تشکیل suits.The از سلولیت ناشی از چربی بدن است که تحت فشار قرار دادند که برای پیدا کردن ریشه از لایه های پوست, و آن را در لایه بیرونی از راه skin.Some شما می توانید کمک قابل مشاهده می توانید از شر سلولیت هستند: رژیم غذایی روزانه با یک رژیم غذایی کم چربی های اشباع و چربی ترانس, که در حال حاضر در غذاهای فراوری شده, ظاهر dimpled چربی یا تکه های را نمی توانند تغییر, ولی شما مطمئنا می تواند سلولیت را کاهش دهد.

ایران 'بنابراین ضروری است که رژیم غذایی از میوه و سبزیجات مصرف و از غلات سبوس دار. این نیز مهم است به نوشیدن مقدار زیادی آب. ExerciseExerciseIt از شر سلولیت رژیم غذایی ضروری است برای سال مالی, به عنوان غذا به اندازه کافی برای مبارزه با سلولیت نیست. ترکیبی از قدرت و قلبی آموزش می تواند متابولیسم بدن کمک, به طوری که ماساژ cellulite.Intensive چاره دیگری وارد است که می تواند به شما کمک کند خود را از شر نتیجه سلولیت خلاص ماساژ شدید است. ماساژ فشرده می تواند کمک به تنظیم سپرده و حتی سلولیت.

اما این تنها اندازه گیری های موقت و سلولیت خود باز خواهد گشت اگر شما با ماساژ فشرده ادامه نه بر اساس بارگیری در این هفته. بعضی از کلینیک ها و spas ارائه این سرویس, که باعث افزایش گردش خون و کاهش مایعات اضافی در مناطق پر سلولیت با از بین بردن مواد سمی که ظاهر پوست پرتقال برای افزایش. این مهم به خاطر داشته باشید که میزان شدت در ماساژ صورت از فرکانس سیستم های لیزر پوست و رادیو bruised.Medical به سرعت تبدیل شدن به محبوب برای درمان سلولیت.

یکی از این درمان استفاده از فرکانس رادیویی و نور مادون قرمز برای درمان سلولیت, درمان از دیگران, در حالی که ماساژ این است که با انرژی از دیودهای لیزری مخلوط. این باید دقت شود چند بار در هفته برای 3-4 هفته برای درمان موثر از کرم سلولیت cellulite.Cellulite برخی از مواد تشکیل دهنده کرم های حاوی ویتامین های, مواد معدنی, عصاره های گیاهی و آنتی اکسیدان ها. این محصول خاص احتمالا می تواند سلولیت را کاهش دهد. نتایج نه قابل دیدن خواهد بود در شب, اما بعد از استفاده از کرم ها در حالی که برای 'تفاوت وجود دارد.

LilySlim Weight loss tickers
خلاص شدن از شر سلولیت سلولیت رژیم غذایی ورزش چیزی است که باعث می شود که مردم در راحتی احساس است. سلولیت می تواند در مردان و زنان دیده می شود و می تواند تحت تاثیر قرار باسن, ران و کفل. بسیاری از زنان می خواهند راهی برای رهایی از سلولیت, به ویژه هنگامی که آنها رویکرد ماه تابستان, هنگامی که وقت آن است که پوشیدن شلوار کوتاه و تشکیل suits.The از سلولیت ناشی از چربی بدن است که تحت فشار قرار دادند که برای پیدا کردن ریشه از لایه های پوست, و آن را در لایه بیرونی از راه skin.Some شما می توانید کمک قابل مشاهده می توانید از شر سلولیت هستند: رژیم غذایی روزانه با یک رژیم غذایی کم چربی های اشباع و چربی ترانس, که در حال حاضر در غذاهای فراوری شده, ظاهر dimpled چربی یا تکه های را نمی توانند تغییر, ولی شما مطمئنا می تواند سلولیت را کاهش دهد.

ایران 'بنابراین ضروری است که رژیم غذایی از میوه و سبزیجات مصرف و از غلات سبوس دار. این نیز مهم است به نوشیدن مقدار زیادی آب. ExerciseExerciseIt از شر سلولیت رژیم غذایی ضروری است برای سال مالی, به عنوان غذا به اندازه کافی برای مبارزه با سلولیت نیست. ترکیبی از قدرت و قلبی آموزش می تواند متابولیسم بدن کمک, به طوری که ماساژ cellulite.Intensive چاره دیگری وارد است که می تواند به شما کمک کند خود را از شر نتیجه سلولیت خلاص ماساژ شدید است. ماساژ فشرده می تواند کمک به تنظیم سپرده و حتی سلولیت.

اما این تنها اندازه گیری های موقت و سلولیت خود باز خواهد گشت اگر شما با ماساژ فشرده ادامه نه بر اساس بارگیری در این هفته. بعضی از کلینیک ها و spas ارائه این سرویس, که باعث افزایش گردش خون و کاهش مایعات اضافی در مناطق پر سلولیت با از بین بردن مواد سمی که ظاهر پوست پرتقال برای افزایش. این مهم به خاطر داشته باشید که میزان شدت در ماساژ صورت از فرکانس سیستم های لیزر پوست و رادیو bruised.Medical به سرعت تبدیل شدن به محبوب برای درمان سلولیت.

یکی از این درمان استفاده از فرکانس رادیویی و نور مادون قرمز برای درمان سلولیت, درمان از دیگران, در حالی که ماساژ این است که با انرژی از دیودهای لیزری مخلوط. این باید دقت شود چند بار در هفته برای 3-4 هفته برای درمان موثر از کرم سلولیت cellulite.Cellulite برخی از مواد تشکیل دهنده کرم های حاوی ویتامین های, مواد معدنی, عصاره های گیاهی و آنتی اکسیدان ها. این محصول خاص احتمالا می تواند سلولیت را کاهش دهد. نتایج نه قابل دیدن خواهد بود در شب, اما بعد از استفاده از کرم ها در حالی که برای 'تفاوت وجود دارد.

LilySlim Weight loss tickers
خلاص شدن از شر سلولیت سلولیت رژیم غذایی ورزش چیزی است که باعث می شود که مردم در راحتی احساس است. سلولیت می تواند در مردان و زنان دیده می شود و می تواند تحت تاثیر قرار باسن, ران و کفل. بسیاری از زنان می خواهند راهی برای رهایی از سلولیت, به ویژه هنگامی که آنها رویکرد ماه تابستان, هنگامی که وقت آن است که پوشیدن شلوار کوتاه و تشکیل suits.The از سلولیت ناشی از چربی بدن است که تحت فشار قرار دادند که برای پیدا کردن ریشه از لایه های پوست, و آن را در لایه بیرونی از راه skin.Some شما می توانید کمک قابل مشاهده می توانید از شر سلولیت هستند: رژیم غذایی روزانه با یک رژیم غذایی کم چربی های اشباع و چربی ترانس, که در حال حاضر در غذاهای فراوری شده, ظاهر dimpled چربی یا تکه های را نمی توانند تغییر, ولی شما مطمئنا می تواند سلولیت را کاهش دهد.

ایران 'بنابراین ضروری است که رژیم غذایی از میوه و سبزیجات مصرف و از غلات سبوس دار. این نیز مهم است به نوشیدن مقدار زیادی آب. ExerciseExerciseIt از شر سلولیت رژیم غذایی ضروری است برای سال مالی, به عنوان غذا به اندازه کافی برای مبارزه با سلولیت نیست. ترکیبی از قدرت و قلبی آموزش می تواند متابولیسم بدن کمک, به طوری که ماساژ cellulite.Intensive چاره دیگری وارد است که می تواند به شما کمک کند خود را از شر نتیجه سلولیت خلاص ماساژ شدید است. ماساژ فشرده می تواند کمک به تنظیم سپرده و حتی سلولیت.

اما این تنها اندازه گیری های موقت و سلولیت خود باز خواهد گشت اگر شما با ماساژ فشرده ادامه نه بر اساس بارگیری در این هفته. بعضی از کلینیک ها و spas ارائه این سرویس, که باعث افزایش گردش خون و کاهش مایعات اضافی در مناطق پر سلولیت با از بین بردن مواد سمی که ظاهر پوست پرتقال برای افزایش. این مهم به خاطر داشته باشید که میزان شدت در ماساژ صورت از فرکانس سیستم های لیزر پوست و رادیو bruised.Medical به سرعت تبدیل شدن به محبوب برای درمان سلولیت.

یکی از این درمان استفاده از فرکانس رادیویی و نور مادون قرمز برای درمان سلولیت, درمان از دیگران, در حالی که ماساژ این است که با انرژی از دیودهای لیزری مخلوط. این باید دقت شود چند بار در هفته برای 3-4 هفته برای درمان موثر از کرم سلولیت cellulite.Cellulite برخی از مواد تشکیل دهنده کرم های حاوی ویتامین های, مواد معدنی, عصاره های گیاهی و آنتی اکسیدان ها. این محصول خاص احتمالا می تواند سلولیت را کاهش دهد. نتایج نه قابل دیدن خواهد بود در شب, اما بعد از استفاده از کرم ها در حالی که برای 'تفاوت وجود دارد.

LilySlim Weight loss tickers

برای کاهش CelluliteIf مواد غذایی از برنامه مشکل شما را از سلولیت نمی کنند فکر می کنم, شما در واقع خیلی خوب. شما نمی توانید به یک رژیم غذایی و انتظار داریم تا به سرعت حذف سلولیت – فقط اینطوری کار نمی کند. این مزاحم را ترک پوست های چرب, شما باید در برنامه رژیم غذایی مخصوص به خود را از شر سلولیت خلاص بروید. این غذا خوردن نه تنها معمول اندازه از رسوب سلولیت, خواهد شد در واقع جلوگیری از "دوباره رشد کمک" در future.The 8 - مرحله رژیم غذایی می توانید از شر سلولیت … گام 1. آب نبات شما باید بروید.

شما می توانید صورت من با شکلات و آب نبات چاشنی نه در تمام طول روز. این عوامل می توانم چیزی جز تشدید مشکل سلولیت و آن را بیشتر قابل رویت. بله, آن را به اوج کاهش وزن نیز اتفاق می افتد, این اما نباید به important.Step کمتر معنا نیست 2: چربی های اشباع شده چربی های حیوانی نیست و چربیهای اشباع شده باید از رژیم غذایی خود حذف نمی شود تا از خلاص شدن از شر سلولیت. وگرنه, تغییرات نخواهد بود به عنوان effective.Step 3: کافئین باید گردد 86 - اورژانس. پس از مصرف دهان از طریق غذا و / یا مواد غذایی, کافئین تا گردش خون منفی و افزایش جریان خون و ذخیره سازی ضایعات.

توجه داشته باشید در سمت, کافئین خوب است آن را به عنوان می شود به صورت کرم یا در مورد سلولیت استفاده می شود و درست قهوه محبوب. سلولیت کاهش مرحله رژیم غذایی 4: تجارت گوشت در خارج از ماهی. ماهی پر از چربی است که کمک می کند تا پوست به کمک. این روغن ها محافظت, درمان و تقویت پوست substantially.Step سلول 5: مطمئن باشید که گوشت. فقط به این خاطر که می خورید ماهی بیشتر, این به آن معنا نیست که شما باید تسلیم همه گوشت. انواع پروتئین گوشت و اسیدهای آمینه ضروری است که ایده آل برای بدن خود را به مبارزه با سلولیت.

گوشت و مرغ (سرخ کرده, کبابی یا سرخ شده) باید بخشی از برنامه می توانید از شر سلولیت plan.Step 6: آجیل برو. شاه بلوط, بادام, فندق, آجیل برزیلی, گردو و گردوی آمریکایی نیز برای رژیم غذایی توصیه می شود که می توانید از شر سلولیت. آنها سرشار از پروتئین, چربی های خوب, مانند fiber.Step 7: پاپ چند روشن و انواع توت ها و میوه ها. میوه ها و توت ها که روشن هستند به طور مرتب غنی از آنتی اکسیدان. آنتی اکسیدان ها, مثل اکثر مردم می دانند, ها بزرگ برای بدن است و می تواند سلولیت در شیوه های مختلف مبارزه با.

قراردادهای تجاری منعقد این سموم, تنقلات شیرین و میوه های آنها شروع به دیدن تفاوت ها در skin.Step شما 8: صدای لوکوموتیو است که آب و آب میوه. بدون نوشابه, هیچ قهوه, بدون نوشابه. این نوشیدنی کافئین که پر از سم خیس مشکلات سلولیت بدتر و نه باید بخشی از رژیم غذایی خود می توانید از شر سلولیت. که گفت :, تعویض به آب و آب میوه های طبیعی سبزیجات. در حالی که آب آشامیدنی به طور کامل سلول های پوست تمیز, طبیعی میوه ها و سبزیجات را به تمام مواد مغذی مورد نیاز به ضرب و شتم ساختار سلولیت.

LilySlim Weight loss tickers

رژیم غذایی را از دست بده سلولیت – بهترین راه برای از دست دادن سلولیت بدون جراحی
توسط دکتر. سارا در دسامبر 4, 2010

آگهی

مردم از دست رژیم غذایی سلولیت تلاش برای از دست دادن وزن به از دست دادن سلولیت. اگر چه ممکن است برای کاهش سلولیت, در حالی که تلاش برای فربه کردن منطقه خود را از کاهش تلفات ممکن است مطلوب باشد. ضد سلولیت درمان شامل بیش از از دست دادن وزن. به همین دلیل, لیپوساکشن, که یک راه آسان برای است از دست دادن چربی بدن, باعث می شود مشکل بیشتر قابل رویت. حتی جوان و نازک چربی زیر پوست, اما رشد سلول به طور معمول پس از سه نفر و زنان بدتر از شکم خود و ران سلولیت سلولیت.

رژیم غذایی سلولیت از دست دادن بسیاری از زنان و مردان سعی در بیهوده به از دست دادن چربی, زیرا آنها هیچ تصوری در مورد ماهیت سلولیت. The bad aspect of their dimples abdomen, thighs and buttocks simply refuses to go away. Before groped to lose, they must understand its nature. And 'the accumulation of fat in the bushes that are deformed when the pieces of fat expansion. این تحت فشار قرار میدهد بر روی سیستم لنفاوی, که قادر است برای خالی کردن منطقه آسیب دیده از سموم سلولیت, سلول های چربی و مایعات است که جمع آوری می شود و بخشی از ساختار سلولیت.

از آنجا که ماهیت پیچیده ای از سیستم مشکل برای کاهش سلولیت باید به طور خاص طراحی شده است تا از سلولیت و کاهش وزن خلاص شدن از شر. راه های مختلفی برای از دست دادن وجود دارد و این شامل ورزش, تغذیه, درمان لیزر, کرم سلولیت یا راه حل. سبک زندگی و محیط زیست نقش دارند به بازی هنگامی که شما سعی می کنید از این مشکل خلاص شدن از شر. بنابراین, مهم است که درک کنند که با وجود آن که ممکن است آسان به این سریع چربی شکم نیاز به دانش و مراقبت از قدرت از دست رفتن سلولیت رژیم غذایی.

ضد ضد سلولیت سلولیت را از دست غذا خوردن خود را تغییر عادات, پس از آن کمک می کند تا به منظور کاهش dimpled مناطق اطراف معده شما را, ران و کفل. شما باید یک ایده از دادن تنقلات و دیگر برنامه های مشابه. اگر چه سوء تغذیه به طور کامل مسئول توسعه سلولیت مسئول تجمع چربی و سموم در برخی از نقاط بدن نیست که ترویج تشکیل سلولیت. رژیم غذایی ضد سلولیت, گردش خون در بافت ها و در نتیجه باعث بهبود سلامتی, افزایش تولید از "احساس خوب" هورمون, کاهش فشار خون و کلسترول, بهبود سیستم ایمنی بدن, کاهش استرس و بهبود انعطاف پذیری و هماهنگی بدن.

این چربی را کاهش می دهد, در حالی که بهبود خاصیت ارتجاعی پوست. از دست دادن سلولیت سیستم DietAn موثر باید میوه ها و سبزیجات و سالاد کلم شامل, گوجه فرنگی, خیار, هویج, کاهو, غیره. بسیاری از میوه های تازه حاوی موادی که ظرفیت برای مبارزه با رادیکال های آزاد در بدن موجود هستند. وعده های غذایی شما باید از پروتئین شامل گوشت بدون چربی مانند لاغر, مرغ و ماهی تن. سایرین هنوز به صورت ماهی های روغنی, دانه ها و آجیل. یک متخصص تغذیه مشورت برای رژیم غذایی سالم خوب است برای هیکل خود را نشان می دهد. در حالی که یک رژیم غذایی خوب کافی است به خودی خود می تواند کمک به شما از دست دادن سریع تر نمی سلولیت.

سلولیت ExerciseExercises خوب برای سلامت عمومی و تناسب اندام, اما نه همه تمرینات به از دست دادن وزن می تواند برای از دست دادن سلولیت استفاده. برای این منظور, ما باید در تمرینات که در زمینه های خاص مانند ران از سلولیت و قطعات بدن مثل معده و سوختگی دیگر تمرکز تمرکز. این تمرین کمک خواهد کرد سلولیت دست شما را از بدن و در همان زمان, بالا بردن سطح انرژی شما را کاهش دهد و اضطراب و استرس. رژیم از ورزش منظم می توانید از این مشکل خلاص خواهد شد همچنین کمک به شکل بدن و تن.

پیاده روی منظم, شنا و پیاده روی هستند تمرینات قلبی عروقی برای کمک به کاهش سلولیت به طور کلی. تمرینات غیر هوازی کار عضلات سلولیت با کمک به سوخت و ساز چربی و جلوگیری از تجمع آن. این نوع ورزش نیز افزایش می دهد و گردش خون کمک می کند تا از بین بردن مواد سمی و سلول های چربی از بافت پوست تحت تاثیر قرار ترویج پوست سلولیت رایگان. تمرین ها مانند squats و ردیف پشت واقعا می تواند کمک. برنامه 20 آموزش دقیقه وزن با تمرکز بر مناطق سلولیت تحت تاثیر قرار بدن, چند بار در هفته با 20 دقیقه آهسته دویدن واقعا می تواند شما را از دست سلولیت کمک.

LilySlim Weight loss tickers

. و 'شناخته شده است که یک بیماری پوستی است که به چربی بدن مرتبط. ممکن است شما را دیده اند که saggy, پوست شل و چروکیده از ران اسلحه برخی از زنان, شکم, و صف های طولانی. اینها در واقع چربی بدن در زیر پوست به دام افتاده است زیرا آنها به درستی نمی دفع. عوامل متعددی وجود دارد که آنها را باعث, مانند فقدان ورزش, رژیم غذایی نامناسب, ژنتیک و هورمون مشابه. این یک مشکل مشترک برای زنان. اما خبر خوب این است که راه های ما واقعا می توانید از آنها را با شر وجود دارد رژیم غذایی سالم رژیم غذایی.

به بهترین وجه می توانید از شر سلولیت به دو قسمت تقسیم شده. اول, غذاهایی که می خوریم, و در مرحله دوم, مواد غذایی باید eat.Foods نیست "باید" خورده شود برای بهبود سلامتی ما به طور کلی, که عبارتند از کاهش مقدار چربی ذخیره شده در بدن ما. این بدان معنی است که تمام بدن شستشو سموم اضافی و ناخواسته را حذف چربی. آن خواهد بود که ظاهر پوست ما, و کاهش تمایل به سلولیت دارند. میوه ها و سبزیجات بهترین مواد غذایی برای پاک کردن بدن. اما چیزی که آنها را فیبر است.

فیبر یکی از عناصر بسیار ضروری است که کمک می کند تا حذف تمام واکنش های رادیکال های آزاد در بدن ما است. بنابراین, غذاهای پر فیبر که ما مصرف بیشتر, به احتمال زیاد کمتر است که ما می توانست سلولیت. میوه ها و سبزیجات حاوی آنتی اکسیدان ها. آنها به عنوان فیبر از پاک کننده بدن عمل می کنند. رادیکال های آزاد ، بسیار ناسالم برای بدن. ما باید بیشتر از الکل, چربی های اشباع شده حیوانی از گوشت و حتی سیگار کشیدن. This would leave a link in the whole body very unhealthy and only anti-oxidants and fiber can help them to get rid of them.

Cellulite Diet Exercise fruit and vegetables such as cherries, apples, اسفناج. زغال اخته, گوجه فسیبی, گریپ فروت, apples, توت فرنگی و دیگر رنگ های روشن هستند بهترین رژیم غذایی می توانید از شر سلولیت. رنگ روشن نشان می دهد که میوه یا سبزی غنی از antioxidant.Foods که "نباید خورده اگر غذاهایی که کمک می توانید از شر سلولیت وجود دارد, هم وجود دارد غذاهایی که کمک به تشکیل سلولیت. با دانستن این, ما می توانیم از آنها اجتناب, ما آزاد می شود هیچ نشانه ای از سلولیت.

یکی از ارواح ترین شوم. بله, اما آن را فقط به غذا یک نوشیدنی نیست. اما که تغییرات مثبت در سوخت و ساز بدن ما و سلامت بدن را برای جلوگیری از ایجاد. چه الکل دست رفتن آب بدن. دوم, مصرف غذاهای تصفیه شده مانند آب نبات و مواد افزودنی مصنوعی. They only add to the construction of unnecessary body fat. رژیم غذایی غنی از پروتئین حیوانی بد است. خوک حیوانی, از قبیل چربی های اشباع شده. هنگامی که شما سعی می کنید از خلاص شدن از شر سلولیت, it's really bad eating foods meat.

Continue your best to get rid of cellulite, با یک تمرین خوب و آب فراوان بنوشند و شما مطمئنا نتایج خوبی در گردش چشم گرفتن. سلولیت ورزش رژیم غذایی

LilySlim Weight loss tickers
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز