2737
2734
عنوان

شما هم مثل من از عمه هاتون متنفرین؟؟؟

| مشاهده متن کامل بحث + 892 بازدید | 104 پست

نه،خواهرشه

چند سالته؟؟!!

خدا که فقط متعلق به آدمهای خوب نیست خدا، خدای آدمهای خلافکار هم هست و فقط خود خداست که بین بندگانش فرقی نمی گذارد فی الواقع خداوند اند لطافت،اند بخشش،اند بیخیال شدن،اند چشم پوشی و اند رفاقت است رفیق خوب و با مرام همه چیزش را پای رفاقت میدهد.اگر آدمها مرام داشته باشند هیچوقت دزدی نمیکنند،ولی متاسفانه بعضا آدمها تک خوری می کنند و این بد روزگار است.بایستی ما یه فکری به حال اهلی شدن آدمها بکنیم،اهلی کردن یعنی ...اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن.و این تنها راه رسیدن به خداست که بسیارم مهم است.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

منم متنفرم تازه مادرشوهرمم عممه 😐ولی عمه های من مثه چیز از بابام میترسن 😉

😔😔😔😔😭😭😭خدایا ناامیدمون کردی مسعودو بردی پیش خودت هر کسی امضامو دید برای عزیز از دست رفتمون فاتحه بخونید
2728

معلومه کولیه سر ظهر میره خونه اینو اون  

امیرمؤمنان علی(ع)- خطاب به قنبر- که می‌خواست به کسی که به او ناسزا گفته بود، ناسزا گوید- می‌فرماید: آرام باش قنبر! دشنامگوی خود را خوار و سرشکسته بگذار تا خدای رحمان را خشنود و شیطان را ناخشنود کرده و دشمنت را کیفر داده باشی. قسم به خدایی که دانه را شکافت و خلایق را بیافرید، مؤمن پروردگار خود را با چیزی همانند بردباری خشنود نکرد و شیطان را با حربه‌ای چون خاموشی به خشم نیاورد و احمق را چیزی مانند سکوت در مقابل او کیفر نداد. (أمالی شیخ مفید، ص118، ح2)

ببين من حالم از همشون بهم ميخوره همشونم شستم چندبار دمشونو چيدم اما مامانم ميره زود آشتي ميكنه از بس ك ساده و دلپاكه الانم فقط منتظرم بميرم برم توف كنم رو قبرشون هرزه هاي بي شرف

یه لحظه صبر کن رفیق لا به لای شلوغی و کلافگی و سخت گرفتن هایزندگی خواستم یه چیزی بهت بگمیه نگاه به پشت سرت بندازمثل همه ی روزایی که گذشتاین روزا هم میگذره‌خواستم بگم حواست هست دیگه؟!ما یک بار زندگی میکنیمحالا ادامه بده :)
2738

متنفرنیستم ولی خوشم نمیادازشون باهاشون حال نمی کنم.عشق فقط خاله هام

زن هرچقدر هم که بزرگــــ شودهمـــسر شودمــادر شودمادربزرگــــ شوددرونش هنوز هم “دختــــری” کوچک چشم انتظار است انتظار میکشد برای لــوس شدن،محبتـــ دیدن،دستی میخواهد برای نوازش،و چشمی برای ستــــایش مهم نیست چند سالـــــه شدی زن که باشی،دنیایت هنوز صورتیستــــــ💄📿👢💍👗👠👛💞
2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز