2733
2734

تخمک گذاری 12 تا 48 ساعت طول می کشد، اما شما به طور بالقوه تا هفت روز بارور هستید. (با توجه به مطالعات خوش بینانه تر شاید تا 10 روز بارور باشید). زیرا اسپرم می تواند تا 5 روز در دستگاه تناسلی زن زنده بماند.

تخمک گذاری زمانی اتفاق می افتد که یک تخمک از تخمدان آزاد شود. این تخمک تا 48 ساعت دوام می آورد. این زمان کوتاه دوران تخمک گذاری در زنان است. در واقع دوره باروری مدت زمانی است که تخمک بارور است و اسپرم می تواند برای ترکیب با تخمک صبر کند. این حالت را باروری  می گویند. اگر می خواهید باردار شوید، باید یک تا دو روز قبل از تخمک گذاری نزدیکی داشته باشید.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

عزیزم من دقیقا فقط با یه روز شدم! یعنی کل ماه جلوگیری یه روز شوهرم گفت با یه بار ک نمیشه! و شد! هر د ...

جدی ماشاءالله رحمت فعاله .دیگ مراقب خودت باش..من چون تجربه داشتم امیدی ندارم

عزیزم تخمک ک فقط 24 ساعت زنده میمونه! 😐 خندم برای این بود ک امیدواری بود تو حرفت! گفتم براش خوب حس ...

من تا الان فکر میکردم تخمک یک هفته زنده میمونه! من میگم چرا باردار نشدم تو این چهار ماه! برا بارداریداولم هرشب اقدام داشتم تا باردار شدم. الان که شما و یکی دیگه گفتید سرچ کردم دیدم ۲۴ ساعته!

😊
2731
2738
جدی ماشاءالله رحمت فعاله .دیگ مراقب خودت باش..من چون تجربه داشتم امیدی ندارم

نمیدونم چرا دوبارشم سقط شد! 😁 

اون ک میگی هفت روز باروره یعنی احتمال ازاد کردن تخمک توی هفت روز هست یعنی با روز اوله یا دوم یا... هفتم! ولی فقط یه دوونه است و فقط یک تخمدان ازاد میکنه! مگر ارث دوقلو زایی باشه! 😁 

من تا الان فکر میکردم تخمک یک هفته زنده میمونه! من میگم چرا باردار نشدم تو این چهار ماه! برا بارداری ...

ببین اکثرا شش ماه تا یه سال طول میکشه باردار بشه ادم! اما دانشنامه ی فرزند ماشین حساب داره ک دقیقا از کی تا کی بهترین زمان نزدیکیه! یه هفته بازه تخمک گذاری اما معلوم نیست تو روز اول یه دونه ازاد بشه یا اخر! تو ماشین حساب قوی ترین روز رو میگه! 

من خودم سه روز مونده بود ب تخمک گذاریم رابطه داشتم! و بعدش باردار شدم! فقط با یه بار نزدیکی در ماه 😐

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز