2726

کتو کنازول بگیر  عالیه من خودم زدم خیلی خوبه هفته ای دوبار اول سرتو بااب سرد بشور بد بزار ک ۵ دیقه رو پوست سرت بمونه  و ماساژش بده

من نیازی  ب گرد بودن زمین ندارم ی موقه ی ادمی میشم ک تاحالا ندیدی

من قبلاً کلیر میزدم چرب میکرد موهامو، تازگیها سینره میزنم، به موهام میسازه، ولی به خواهرم پیشنهاد دادم سازگار نبود با موهاش

حال من، حال اون آدم زخمیه      که خودش دیده زخمش چقد کاریه، اما جایی نمیره      خوش نشسته بمیره...

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2728
اونم استفاده میکنم اما بعد یه مدت اثر نمیکنه

نمیدونم والا  واس من ک خوب بود.بااب گرم حموم نکن باعث میشه سرت چرب بشه و شوره بزنه

من نیازی  ب گرد بودن زمین ندارم ی موقه ی ادمی میشم ک تاحالا ندیدی

من کتوکونازول میزنم شوره کامل از بین میره ولی خیلیییی پوست سرم چرب میشه

حال من، حال اون آدم زخمیه      که خودش دیده زخمش چقد کاریه، اما جایی نمیره      خوش نشسته بمیره...

شامپو ضد شوره مردانه شاوما مدل Classic X3


برند آلمانی شاوما (Schauma) شامپو ضد شوره (Anti-Dandruff) کلاسیک (Classic)  را برای مبارزه با شوره‌ی سر عرضه کرده است. ترکیبات آن دارای زینک پریتیون (Zinc Pyrithione) است که خاصیت ضد قارج و ضد باکتری دارد. وجود این ماده در ترکیبات شامپوی کلاسیک ضد شوره شاوما، در کاهش شوره‌ی سر و التهابات پوست سر بسیار موثر است. همچنین ترکیب این شامپو با از بین بردن دیواره‌ی سلولی قارچ‌ها، شوره را درمان کرده و مصرف دوره‌ای آن، از بروز این عارضه برای همیشه پیشگیری خواهد کرد.

شوره‌ی سر یکی از بیماری‌های موقت پوست سر است که در برخی افراد اتفاق می‌افتد. شوره سر را نمی‌توان یک بیماری بسیار حاد دانست که در واقع بر اثر مرگ سلول پوست ایحجاد میشود. علل مختلفی برای مرگ سلولی وجود دارد که از جمله‌ی آن، اختلال در سیستم هورمونی، تغذیه‌ی نامناسب، استرس، مصرف دخانیات، عدم شست‌وشوی درست و رفع شوینده از روی پوست سر و مهمترین آن قارچ است. برای رفع این مشکل، بهترین راه‌حل‌ استفاده از شامپوهای ضد شوره موثر در یک دوره‌ی کامل است. همچنین رعایت نکات بهداشتی و ماساژ نیز می‌تواند تاثیر فراوانی داشته باشد.

برند شاوما (Schauma) برای کمک به درمان و مبارزه با این بیماری، از ترکیبات موثری در شامپوهای خود استفاده کرده که با استفاده از آن‌ها در یک دوره‌ی درمانی 6 هفته‌ای بتوان به راحتی آن‌ را از بین برده و از بروز مجدد آن پیشگیری کرد.

این برند آلمانی در طراحی فرمولاسیون محصولات خود به‌خصوص در زمینه‌ی مو، به‌گونه‌ای عمل کرده که بهترین محصولات را برای مراقبت و زیبایی مو عرضه کرده است.


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
داغ ترین های تاپیک های امروز