2726
عنوان

خانومای متاهل بیااااین

302 بازدید | 11 پست

سلام روزگارتون به شادی ,بانویی هست که همسرش هیپوسپادیاس داشته باشه وبچه دارشده باشه ؟چجوری درمان کردین ؟

از راهنماییتون سپاسگزارم .

اکه کسی اطلاع داره جواب بده .پست بی ربط ممنوع .

انفرادی شده سلول به سلول تنم خود من در خود من زندانی ست. 

نمدونم والا من ته خلاف شوهرم زخم معده بوده

اهل سپادیاسیس و این چیزا نبوده

حجاب از نظر ائمه علیهم السلام:  *رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم از حضرت جبرئیل سوال نمود که آیا فرشتگان خنده و گریه دارند؟ جبرئیل فرمود: بله. زمانی است که زن بی‌حجابی و بدحجابی می‌میرد، و بستگان او را در قبر می‌گذارند و روی آن زن را با خشت و خاک می‌پوشانند تا بدنش دیده نشود. فرشتگان می‌خندند و می‌گویند: تا وقتی که جوان بود با دیدنش هر کسی را تحریک می‌کرد و به گناه می‌انداخت، او را نپوشاندند، ولی اکنون که مرده و همه از دیدنش نفرت دارند او را می‌پوشانند!     *رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم : یک گروهی که وارد جهنم می‌شوند، زنان بدحجاب هستند. (کنزالعمال، ج ۱۶، ص ۳۸۳)     *امام صادق علیه السلام: برای زن مسلمان، جایز نیست که روسری (مقنعه) و پیراهنی بر تن کند که بدنش را نپوشاند. (وسایل الشیعه، جلد ۳۰، ص ۵۱۸۱)    *رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم : هر زنی که به خداوند سبحان و روز قیامت ایمان دارد، زینتش را برای غیر شوهرش آشکار نمی‌کند و همچنین موی سر و مچ [پای] خود را نمایان نمی‌سازد و هر زنی که این کارها را برای غیر شوهرش انجام دهد، دین خود را فاسد کرده و خداوند را نسبت به خود خشمگین کرده است… (مستدرک حاکم، ج ۲، ص ۵۴۹)

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2728
نمدونم والا من ته خلاف شوهرم زخم معده بود

😂😂😂😂😂😂😂😂😂

وااایییی خدا نکشتت مردم از خنده😂😂😂😂😂

تو دنیا بعد هر چیزی و هر عشقی فقطپرسپولیس نفسم به نفستون بنده بچه های 6 تاییِ ارتش سرخ    

خانوما کسی از رنگ مو سردرمیاره؟؟

💋                                                  ❤لبخند تو خلاصه خوبی هاست ،وقتی میخندی زندگی از آن من است💗.                                                💟‏برماگذشت نیک‌ وبد..اماتوروزگارفکری به حال خویش کن این روزگارنیست....💖.                                              💗لذت میبرم از زیستن حتی به غلط پشیمونی یعنی چی؟ زندگی کردم اون لحظه رو، وجود داشتم؛ به غلط; اصلا کی تعیین میکنه درست و غلط چیه؟❤                                                                     💘دست خالی‌ که نمی‌شود به پیشواز خاطره رفت !  من هم وقتی‌ چمدانم پر از گریه شد  راه می‌‌افتم …

هیپوسپادیاس یک بیماری مادرزادی است که در آن دهانه مجرای خروجی ادرار زیر محل طبیعی قرار گرفته است که این حالت شایع ترین ناهنجاری آلت بوده که زمینه خانوادگی در آن دخالت دارد.  در این کودکان مجرا از دهانه غیرطبیعی به بعد اصلا ساخته نشده است . شبیه همین عارضه اپی سپادیاس نام دارد که بسیار نادرتر است که سوراخ مجرا در پشت آلت قرار دارد.

 

در صورت اصلاح نشدن چه مشکلاتی بوجود می آید؟

  1. کودک شما امکان ادرار کردن در حالت ایستاده را ندارد.
  2. تنگی مجاری ادرار دارد.
  3.  شکل ظاهری آلت خمیده و غیر طبیعی است.
  4. ممکن است عفونت ادراری دیده شود.
  5. در سن بزرگسالی نمی تواند مقاربت داشته باشد و باروری دچار اشکال خواهد شد.

درمان این بیماری جراحی است.

 

تونت نوشته افرادی که این بیماریو دارن نمیتونن رابطه داشته باشن بعد چطور میخواید باردارشید؟؟

درود برشما,عزیزم من خودم مجردم و این پرسش یکی از دوستانم بود که شوهرش مبتلاست .و اینکه توضیحات نت مختلف و غیر قابل استناد هست و ایشون ازدواج کردن در رابطههم مشکلی ندارن و درمورد بارداری میخان بدونن و اینکه توضیحات نت و معرفی بیماری رو خودمون میدونیم به صورت تجربی خواستم ببینم کسی بوده .همین.

انفرادی شده سلول به سلول تنم خود من در خود من زندانی ست. 
ارسال نظر شما
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز