2410
2553
عنوان

خصوصیات مردان

610 بازدید | 61 پست

حس محبت و دوست داشتن يك وديعه الهي است كه در وجود همه انسان‌ها قرار داده شده و هر كسي بنا بر شخصيتي كه دارد اين حس را به گونه‌اي متفاوت بروز مي‌دهد. در زندگي همه ما بارها پيش آمده كه از خودمان مي‌پرسيم آيا همسرم يا نامزدم مرا واقعا دوست دارد؟ اما رسيدن به پاسخ اين سؤال براي خيلي از ما دشوار است چون اخلاقيات آقايان و بروز احساسات دروني‌شان در بيشتر مواقع با خانم‌ها متفاوت است و بالطبع نشانه‌هاي دوست داشتن و ابراز علاقه براي مردان شباهتي به روش‌هاي زنان ندارد. برخي ويژگي‌ها به صورت ذاتي در وجود انسان‌ها قرار دارد كه البته بنابر شرايط حاكم بر محيط زندگي شكلي به خود مي‌گيرد. به هر حال هيچ‌وقت اين موضوع را فراموش نكنيد كه هر انساني روش منحصربه‌فردي براي ابراز علاقه دارد و نمي‌توان توقع داشت كه مردها هم مانند زنان احساسات‌شان به راحتي روي زبا‌ن‌شان بچرخد. آقايان بيشتر با رفتارهاي‌شان به شما نشان مي‌دهند كه چقدر به شما اهميت مي‌دهند و چقدر شما را دوست دارند.


.

parvjam  &  parvazman قدیم

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود و حتی توی تعطیلی های عید هم هستن. 

بیا اینم لینکش ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

2456

چقـدر همسـرتان را مي‌شناسيد؟


مهم‌‌ترين نكته‌اي كه بايد در اين قسمت به آن توجه كنيد اين است كه از خودتان بپرسيد چقدر همسرتان را مي‌شناسيد و تا چه حد به روحيات او آشنايي داريد. هرچه شناخت شما نسبت به همسرتان بيشتر باشد مي‌توانيد به ميزان علاقه او نسبت به خودتان پي ببريد پيش از هر چيز بايد چند اصل را به خاطر بسپاريد.


1. مردان به طور ذاتي داراي ويژگي‌ حامي و پشتيبان بودن هستند و به همين دليل هرچه ميزان علاقه‌اي كه به شما دارند بيشتر باشد سعي مي‌كنند از شما حمايت كنند اما فراموش نكنيد كه نحوه حمايت مردان از خانواده با نحوه حمايت زنان كاملا متفاوت است.


2. هيچ‌وقت راجع به مردي قضاوت نكنيد چون اصولا زن‌ها وقتي مي‌خواهند درباره موضوعي قضاوت كنند خودشان را جاي آن شخص يا آن موقعيت قرار مي‌دهند در صورتي كه اين روش اصلا صحيح نيست.


parvjam  &  parvazman قدیم
2714

درسته 

اما ادم بايد سعی کنه تو زندگی مشترک تا جایی که امکان داره مطابق میل طرف مقابلش رفتار کنه تا خوشحالش کنه

و چون زن بروزاحساسات وشنیدن کلام محبت امیز براش خیلی مهمه نباید اینو نادیده گرفت

3. سعي كنيد پيش از اينكه صفتي را به همسرتان نسبت دهيد دليل كاري را كه انجام داده جويا شويد با اين كار مي‌توانيد او را بهتر درك كنيد ضمن اينكه با نسبت دادن صفتي خاص به همسرتان دردي از شما دوا نخواهد شد.


معرفـي چنـد نشانـه اصلـي


در اين قسمت نشانه‌هايي را به شما معرفي مي‌كنيم كه با آنها به ميزان علاقه همسرتان نسبت به خودتان پي خواهيد برد و در ادامه ويژگي‌هاي اخلاقي او را عنوان مي‌كنيم كه به شناخت شما كمك مي‌كند.


. منتظر تلفن شماست


 يكي از ويژگي‌هاي مرد عاشق اين است كه در هر شرايطي دوست دارد وقت خودش را با شما سپري كند حتي وقتي كه پيش يكديگر هم نيستيد به فكر شماست و ترجيح مي‌دهد با تلفن يا پيامك با شما در ارتباط باشد. هرچند كه بيشتر آقايان زياد از تلفن صحبت كردن خوش‌شان نمي‌آيد اما اگر قرار باشد با همسري كه دوستش دارند صحبت كنند چندان هم از اين كار بدشان نخواهد آمد و حتي منتظر تماس شما مي‌شوند و با اين كار به شما نشان مي‌دهند كه دوست‌تان دارند.


مردي باسليقه و مغرور است. معمولا خيلي به سر و وضعش مي‌رسد و نگران ظاهرش است. او يك مرد خوش‌لباس است كه كيفيت و تجمل را دوست دارد. دوست دارد محل زندگي‌اش دنج و قشنگ و با امكانات رفاهي باشد. از تمجيد و ستايش كردن خجالت نمي‌كشد و از اين بابت بسيار راحت است. او دلش مي‌خواهد متفاوت‌‌ترين، كم‌نظيرترين و تاثيربخش‌ترين چيزها را داشته باشد. سخاوتمند است و در مورد پول دست و دلباز است. او عاشق چيزهايي مثل گل، موسيقي ملايم، رستوران‌‌هاي دنج و مهماني‌هاي مجلل است.

parvjam  &  parvazman قدیم
شوهر منکه زبونش چربو نرمه  عملش صفره هیچ وقت تو زندگیش عرضه به خرج نداده

حالا شوهر من برعکس هرکاری میکنه واسم ولی به زبون نمیاره 

میگه پرو میشی😐

خدایا دوست دارم💚
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687