2733
2734
عنوان

طرز تهیه دسر ویکتوریا برای مهمانی

295 بازدید | 3 پست


دسر ویکتوریا یک دسر فوق العاده خوشمزه و عالی است و درست کردن آن بسیار راحت و آسان است. دسر ویکتوریا را می توان با انواع میوه های خوشمزه و خوش رنگ درست کرد. این دسر بسیار مقوی و خوشمزه است، مخصوصا برای کودکان.

به هر حال اگر با طرز تهیه دسر ویکتوریا آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی حرفه ای بارونک، مواد لازم و طرز تهیه دسر ویکتوریا را آماده کرده ایم تا شما بتوانید با این آموزش ساده آشپزی، به راحتی در منزل این دسر خوشمزه و مجلسی را درست کنید.
مواد لازم دسر ویکتوریا
شیر 2 لیوان
شکر نصف لیوان
آرد گندم 2 قاشق غذاخوری
نشاسته ذرت 1 قاشق غذاخوری
وانیل نصف قاشق چای خوری
زرده تخم مرغ 1 عدد
خامه صبحانه 100 گرم
پودر قند 1 قاشق غذا خوری
بیسکوییت پودر شده 1 بسته
میوه به اندازه دلخواه
مراحل تهیه دسر ویکتوریا

1. برای شروع، ابتدا خامه و پودر قند را مخلوط می کنیم و کنار می گذاریم. در ظرف دیگری زرده تخم مرغ و وانیل را می زنیم و کنار می گذاریم.

2. سپس یک قابلمه کوچک برمی داریم و شیر، آرد، نشاسته و شکر را در قابلمه می ریزیم و روی حرارت می گذاریم و مرتب هم می زنیم تا قوام بیاید و مثل فرنی شود.

3. حالا کمی از مواد داخل قابلمه را برمی داریم و به زرده تخم مرغ که قبلا هم زدیم، اضافه می کنیم و هم می زنیم تا یکدست شود. بعد مخلوط زرده تخم مرغ را به مواد روی حرارت اضافه می کنیم و تند تند هم می زنیم.

4. وقتی که کرم داخل قابلمه به جوش آمد، قابلمه را از روی حرارت برمی داریم و کمی که از دما افتاد و خنک شد، مخلوط خامه و پودر قند را بهش اضافه می کنیم و هم می زنیم.

5. در ادامه برای آماده کردن دسر، بیسکوییت ها را به تکه های ریز خرد می کنیم و به میزان لازم چند میوه به دلخواه انتخاب می کنیم و به شکل نگینی برش می زنیم.

6. حالا درون ظرف یا لیوان مورد نظر یک لایه بیسکوییت پودر شده می ریزیم، بعد روی آن یک لایه از کرم و بعد یک لایه ازمیوه می ریزیم و این کار را به همین ترتیب تا آخر ادامه می دهیم. فقط دقت کنید که لایه آخر باید کرم باشد چون برای تزئین قشنگ تر می شود.

7. برای تزیین روی دسر می توانید چند تکه میوه بگذارید. امیدواریم از خوردن این دسر ویکتوریای خوشمزه و عالی لذت ببرید.



بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730