2733
2739

یخ در بهشت طالبی جزو نوشیدنی های فوق العاده خوشمزه و گوارایی است که در فصل تابستان بسیار پرطرفدار می باشد. یخ در بهشت را می توان علاوه بر طالبی، با دیگر میوه های تابستانی هم درست کرد. از جمله یخ در بهشت هندوانه، آلبالو، شاه توت، پرتقال و...

با توجه به این نکته که در فصل تابستان و روزهای گرم و طولانی، نوشیدن یک لیوان یخ در بهشت خنک و تگری بسیار لذت بخش خواهد بود، پس ما به شما پیشنهاد می کنیم این نوشیدنی خوشمزه را یک بار امتحان کنید. به هر حال اگر با طرز تهیه یخ در بهشت طالبی آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی بارونک، مواد لازم و طرز تهیه یخ در بهشت را آماده کرده ایم تا شما بتوانید به راحتی در منزل این یخ در بهشت خوشمزه را به صورت مرحله به مرحله درست کنید.
مواد لازم یخ در بهشت طالبی
آب و پوست لیمو ترش     1 عدد
طالبی      ۴۰۰ گرم
آب      1 لیوان
   
شکر      دو سوم لیوان
عرق بید مشک     یک‌ چهارم لیوان
مراحل تهیه و درست کردن یخ در بهشت طالبی

1. برای درست کردن یخ در بهشت، ابتدا یک لیوان آب را در یک قابلمه روی گاز می گذاریم تا به جوش بیاید.

2. سپس آب و پوست لیمو ترش را رنده می کنیم و با شکر و عرق بیدمشک مخلوط می کنیم و به آب در حال جوش اضافه می کنیم.

3. بعد از سه دقیقه جوشیدن، حرارت را خاموش می کنیم و شربت داخل قابلمه را از صافی رد می کنیم و صبر می کنیم تا کاملا شربت خنک شود.

4. در ادامه، طالبی را پوست می گیریم و خرد می کنیم. سپس طالبی خرد شده را در مخلوط کن می ریزیم و کامل پوره می کنیم.

5. حالا شربت سرد شده را به پوره طالبی اضافه می کنیم و و در فریزر می گذاریم تا یخ ببندد.

6. بعد از اینکه یخ در بهشت به حالت تگرگی شد، به وسیله چنگال یا یخ شکن آن را به صورت پودر یخ در می آوریم و در لیوان می ریزیم و سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این یخ در بهشت خوشمزه و خنک لذت ببرید.
نکات درست کردن یخ در بهشت

برای درست کردن یخ در بهشت، استفاده از عرق بیدمشک اختیاری است. همچنین به جای طالبی از هندوانه هم می توانید استفاده کنید.



بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

اخرسر یکمم  بستی بریزید توش عالی میشه

من پر از حرف سکوتم    خالیم رو به سقوطم                  بی تو و آبی عشقت      تشنه ام کویر لوتم                    نمیخوام اشفته باشم      آرزوی خفته باشم                 تو نزار اخر قصه حرفمو نگفته باشم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687