2703
2553
عنوان

کدبانوها 🙋بیاین لطفا❤❤

123 بازدید | 23 پست

سلام💖چجوری توت وخشک میکنین؟من توت خشک خیلی دوس دارم به شوهرم گفتم دوتا سبد توت سفید بگیره میخوام خشک کنم،ولی بلت نیستم کمکم کنید عشقا😘

تیکر خونه دار شدنمه😍بایاری خداوند مهربان😍


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2456

از چندین روش برای تهیه توت خشک می توانید استفاده کنید .


 


روش اول : معمول ترین و ابتدایی ترین روش خشک کردن توت روش سنتی یعنی خشک کردن  با آفتاب است. توجه داشته باشید ،توت های سفید در اوج رسیده بودن برای خشک کردن مناسب هستند. در این روش، توت ها را بعد از تمیز کردن و شستن  روی پارچه ای تمیز با فاصله و بدون آنکه کمترین رطوبتی به هر کدام برسد پهن کرده و  به مدت ۳-۴ روز در معرض حرارت مستقیم خورشید قرار دهید و بعد از این که به صورت نیمه خشک تبدیل شد، توت ها را به سایه منتقل کنید و خشک کردن آن به صورت کامل را در سایه ادامه دهید ، تا در مجموع  یک هفته سپری شود. کیفیت ، رنگ و بسیاری از ویژگی های توت خشک بستگی به روش خشک کردن  آن خواهد داشت.


می توانید برای جلوگیری از نشتن حشرات بر روی توت ها یک پارچه توری روی توت ها پهن کنید توجه داشته باشید جایی که برای خشک کردن توت در نظر گرفتید نزدیک لانه مورچه ها نباشد چون در این صورت توت ها پر از مورچه می شوند.


 


*توجه داشته باشد  توت اگر فقط  در سایه و یا فقط در آفتاب خشک شود ،سیاه می شود .بهترین روش به همان صورتی است که در توضیحات  قبلی گفته شد.


 


روش دوم :استفاده از مایکروویو،‏ یک روش سریع دیگری برای خشک کردن توت می باشد.با ماکروویو در عرض ۳ دقیقه می توانید توت خشک تهیه نمایید.


 


روش سوم :از دستگاه های میوه خشک کن هم می توان برای خشک کردن توت  استفاده کرد این دستگاه ها  آب میوه را به صورت خیلی آرام، آهسته و با حرارت خیلی کم تبخیر می کند و میوه را خشک می کند.


 


*روش های دوم (استفاده ازمایکروویو) و سوم (دستگاه های میوه خشک کن) چندان توصیه نمی شود ، چون کیفیت و طعم و ظاهر توت خشک با روش سنتی یعنی خشک کردن با آفتاب بسیار بهتر است.


 


*بهترین شیوه و شرایط  برای نگهداری این ماده خوراکی خوش طعم، قرار دادن در ظروف مناسب و نگهداری در یخچال یا فریزر برای مصارف بعدی می باشد.

🌹لطفا یه صلوات واسه سلامتی تودلیم می‌فرستین بهم بگین منم واسه حاجت رواییتون می‌فرستم🌹                           💚 اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُک 💚                   
وای منم دوس دارم زدم تو نت برای خشک کردنش زده بود تو فر بذاری دمای 50 درجه 12 ساعت بزن خشک کردن میو ...

😫😫😫۱۲ ساعت فر روشن باشه کلی پول برق میاد

❤خدایا کمک کن❤( دیرتر بِرنجَم)*(زودتر‌ بِبَخشم)*(کمتر قضاوت کنم)*(بیشتر فرصت دَهَم)
2714
توت خشک یکم سخته ....من خشکش رو از زیر درخت برداشتم خیلی بهتر تا توتی که خودم خشک کردم مال خودم یکم ...

خودت چجوری درست کردی؟

مامانم میگه تو آب جوش یه قالب کره بریز وتوت وبا آبکش چن ثانیه بزار تو آبجوش وبردار وبعد بزار جولو آفتاب وروشو تور بکش ولی من میترسم خراب شه

تیکر خونه دار شدنمه😍بایاری خداوند مهربان😍
خودت چجوری درست کردی؟ مامانم میگه تو آب جوش یه قالب کره بریز وتوت وبا آبکش چن ثانیه بزار تو آبجوش و ...

من زیر آفتاب خشک کردم ونشستم چون توت هام تمیز بودن از درخت چیدم

صلوات برای فرج آقا امام زمان(عج)یادت نره
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

گرفتن چاه

gogo87 | 23 ثانیه پیش
2687