2733
2734

موفقیت نامحدود…*انتونی رابینز*


روز هشتم


قسمت دوم


ادامه…تا حالا فیلم کریسمس دیکنز رو دیدین؟ فیلم درمورد یه پیرمرد پوووول دار اما خسیسه که دلش نمیاد پول به کسی بده. اخلاقش گنده و همه ازش دوری میکنن. نزدیک کریسمسه و شب سه تا روح میان سراغش اول اونو میبرن گذشته تا ناراحتی که دراون روزا براش به وجود اومده رو حس کنه.بعد اونو به اینده میبرن تا بفهمه اگه این راهو ادامه بده چه اتفاقی براش میفته، حالا اون به نقطه عطف رسیده بود فقط خواست ازاین حالت بیان بیرون. اسکروچ تو ذهنش ضعف رو تو بخشش میدید. صبح که بلند شد شروع کرد به بخشش و خدا رو شکر کرد که زندس و این طور شد که همه دوستش داشتن.. اون حلقه ارتباطی جدیدی رو به وجود آورده بود و ازش خیلی راضی بود.



اگه میخواین از این الگو که بهش الگوی دیکنز میگن استفاده کنین این کارارو انجام بدین؛ یه جای که ساکت و آرومه بشینین بعد دونفس عمیق و چشمتون رو ببندید، دو باور که جلوی پیشرفت شما رو گرفته رو بیارین توذهنتون. فکر کنین این دو باور چه قدر تا الان اذیتتون کرده، بعد درمورد آینده فکر کنین ببینین این دو باور  چه بلایی سرتون میاره واقعا حسش کنین مسلما حس خوبی بهتون نمیده، انرژی و قدرتتون رو زیاد میکنه یا کم؟ خلاصه وقتی حسش کردین و چشماتونو باز کردین ببینین واقعا میخواین ایندتون همونجور که فکر کردین بشه؟ مسلما نه. الان رسیدین نقطه عطف سریع یه باور جدید جای گزین کنین و تغییرش بدین، حس و حالتون هم عوض کنین. واینطور از این الگو استفاده میکنین وموفق میشین.

جذبمراقبه بافرشتگان بیوکنزی بازی فراوانی.مچکرم به خاطر همه خوبیایی که دارم.از خدایم، فرشته ههایم؛میکاییلجبرییل  شموئیل رافائل از خواهرم که جزوه را به من داد از دوستای خواهرم که جزوه رو بهش دادن. از استادانم مطلب برازندهساناز جون اسبقی دکتر احمد حلت دکتر آزمندیان .اقای عزیز ، عباسمنش. .   از همه کسانی که کمک کردند زندگیم را کشف کنم ممنون ومچکر وسپاس گذارم. همسرم  مرسی که هستی. 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز