2703
2553
عنوان

ژل یا موس

4124 بازدید | 10 پست
سلام دوستان
یک سئوال دارم: تفاوت ژل با موس چیه؟
ببخشید فکر کنم اشتباه گفتم، چند تا سئوال دارم. حالا بقیه:
اگه بخواهیم بعد از سشوار کشیدن موها خیلی طبیعی و خوش حالت بمونه از کدومشون استفاده کنیم؟ اگه مارک هم معرفی کنید که دیگه خیلی ممنون میشم.

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود و حتی توی تعطیلی های عید هم هستن. 

بیا اینم لینکش ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

خانمی با تجربه من موس بهتره.ژل موها را فرم می ده و خشک می شه .من اون حالت ژل را رو مو دوست ندارم.موس خیلی بهتره.چون حالت می ده و راحت می شه دست به موها زد.ولی ژل یه حالتی مثل تافته.من خودم وقتی موهام فر بود استفاده می کردم.یا HAIR CARE NIVAمی زدم.الان فکر کنم محصولات جدیدتری هست.دوستان هم اینجا راجبش زیاد بحث کردن.یه سرچ بزن پیدا می کنی.مثل سرم مو ...
2720
موس حالت دهی قشنگ و طبیعی داره.مخصوصا اگه موهات حالت دار باشه.موهات رو حالت میده و حتی فر میکنه.به شرط اینکه درست استفاده بشه و شماره درست انتخاب بشه.
انواع داره:
براق کننده
حجم دهنده
برای موهای رنگ شده
و شماره داره:از 1تا 5
1نرم و 5 سخته
بستگی به سلیقه و موی شما داره.و تجربه بهترین راهنماته که از چی بیشتر خوشت بیاد
من 4 موی رنگ شده نیوآ رو راضیم...
وای مامان ببرگرسنه چه کامل گفتی. اصلا نمیدونستم. راستش پشت موهای من موج داره . به قول آرایشگرم با تف هم حالت میگیره. رنگ شده هم هست. خیلی پف داره و باد میکنه وقتی از حمام میام.جلوهاش هم خوب نمیاسته برعکس پشت موهام.
پس با این حساب باید حواسم باشه حجم دهنده نگیرم.
مرسی از راهنماییت.

2714

با سلام

ژل حالت دهنده مو پاور نیوا حالت دهنده بسیار قوی که در تمام طول روز موی شما را فیکس می کند. برای حالت دادن مو به هر سبک که می خواهید و سپس فیکس کردن موها در تمام مدت روز. این محصول فاقد الکل و مواد نگهدارنده مضر برای مو می باشد. براحتی شسته شده و هیچ اثری از مواد روی سر باقی نمی ماند.

دوستان من برای ژل و موس موی سر خیلی تحقیق کردم. یه مطلب خوب هم پیدا کردم که بهترین حالت دهنده مو رو معرفی کرده. لینکش و میذارم اگر دوست داشتید ببینید شاید کمکتون کنه     

این بود آدرسش:

https://bigsearch.ir/yzfk

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز