2410
2713

این تاپیک در جواب و به درخواست یکی از کاربران ایجاد گردید.


پیامبر اسلام فرمود:

هر مردی که به صورت همسرش سیلی بزند، خدا به فرشته مأمور دوزخ (مالک) دستور می‌دهد که در دوزخ هفتاد سیلی بر صورتش بزند. و هر مردی که دستش را بر موهای زن مسلمانی بگذارد برای اذیت، موی سرش را بگیرد) در دوزخ دستش با میخ‌های آتشین کوبیده می‌شود.


پیامبر اسلام می‌فرماید:

هر مردی که همسرش را کتک بزند- و بیش از سه ضربه باشد خدا او را در قیامت درحضور خلایق نگه می‌دارد و رسوایش می‌سازد و خلق اولین و آخرین چنین مردی را تماشا می‌کنند.


پیغمبر اکرم (ص) فرمودند:

 خداوند هر گناهی را در روز قیامت می بخشد مگر مهریه ی زن را که اگر نداده باشند و کسی را که مزد کارگر را خورده باشد و کسی را که آزادی را فروخته باشد.



پیامبر اکرم (ص)  فرمود:

 مردی که همسر خود را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد، به حدی که جان همسرش به لب آمده و به همین خاطر از او تقاضای طلاق و جدایی می‌کند؛ خدای متعال برای چنین مردی به عقوبتی کمتر از آتش جهنم راضی نمی‌شود. زیرا خدای متعال در مورد زن (وقتی که مورد آزار و اذیت و ظلم قرار می‌گیرد) غضب می‌کند. همان‌طوری که در مورد یتیم غضب می‌کند.


پیامبر اکرم (ص)  فرمود:

 ظلم و ستم نمودن به زن، موجب خشم و غضب خدا می‌گردد. همان‌طور که ظلم و ستم نمودن به یتیم، موجب خشم و غضب خدا می‌شود.


حضرت امیرالمومنین (ع)  فرمود:

 خداوند متعال سه گروه را مورد لعن و نفرین خود قرار داده است: از جمله‌ی آن گروه: شخصی است که تنها و بدون همسر و خانواده‌ی خود غذا می‌خورد.


امام صادق (ع) فرمود: 

شخصی که با زنی ازدواج می‌کند و نیت می‌کند که مهریه‌ی آن زن را (به طور کامل) پرداخت نکند، او در نزد خدای متعال به منزله‌ی شخصی است که مرتکب عمل شنیع زنا می‌شود. 


امام صادق (ع)  فرمود: 

شخصی که با زنی ازدواج می‌کند و برای او مهریه‌ای معین می‌کند، اما نیت می‌کند که مهریه‌ی زن را پرداخت نکند. چنین شخصی به منزله‌ی دزد می‌باشد.


پیامبر اکرم (ص)  فرمود:

 از جمله گناهانی که خدای متعال (در روز قیامت) آن‌ها را نمی‌بخشد، دستبرد زدن به مهریه‌ی همسر می‌باشد.


حضرت امیرالمومنین (ع) فرمود:

 چند چیز باعث عذاب قبر می‌گردد. از جمله‌ی آن‌ها: دوری نمودن مرد از همسر خود می‌باشد.


پی نوشت: استارتر آقا هست.

دوای دردم ، این دفعه که بیام دیگه برنمیگردم .... مثل همیشه ، بزرگی کن اگه که من جوونی کردم منو صدا کن ، مثل قدیم تو روضه ها به من نگاه کن ، هر کسی یادم کرد بگه، شادی روحش یا حسین


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

احسنت. متشکرم. 

تنها زمانى “صبور”خواهى شد،که “صبر”را یک”قدرت”بدانی نه یک “ضعف”…آنچه “ویران مان” مى کند“روزگار” نیست !حوصله ی “کوچک”براى “آرزوهاى بزرگ” ماست …........................................................................دو چیز شخصیت ات را تعین می کند :صبر وقتی چیزی نداری رفتارت وقتی همه چیز داری !
2456
قفل کنید بهتره ...


چرا باید قفل کنه؟

تنها زمانى “صبور”خواهى شد،که “صبر”را یک”قدرت”بدانی نه یک “ضعف”…آنچه “ویران مان” مى کند“روزگار” نیست !حوصله ی “کوچک”براى “آرزوهاى بزرگ” ماست …........................................................................دو چیز شخصیت ات را تعین می کند :صبر وقتی چیزی نداری رفتارت وقتی همه چیز داری !
2714

اسلام به ذات خود ندارد عیبی هر عیب که هست از مسلمانی ماست

اگه مردا این چیزارو قبول داشتن که دنیا واسه زنا بهشت بود

ولی از دین فقط اینو میدونن که زن نباید بی اجازه بیرون بره 

خدایا پشت وپناهم باش 
اسلام به ذات خود ندارد عیبی هر عیب که هست از مسلمانی ماست اگه مردا این چیزارو قبول داشتن که دنیا وا ...

زن دوم گرفتن  وصیغه کردنم بگو

   (چیزچیست) ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کلمه ایست شگفت انگیز در زبان فارسی که میتواند جایگزین کلماتی دیگر شود.   
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2719
2712

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کدوم اسم دختر

janmasiha | 14 ثانیه پیش
2687
2717