2726

چطور مي شه از وجود مليون ها نَفَر در جهان كه در تأمين حداقل ها و رفع نياز هاي أوليه مثل تأمين غذا ناتوانند(ممكنه گروهي به خاطر تلاش نكردن چنين وضعي داشته باشن اما. جمعيت قابل توجهي با وجود تلاش ناتوانند)  مطلع بود و با فراغ بال و آسودگي خاطر از دارندگي و رفاه خود لذت برد؟ 




بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

آری میشود فرزندم 😀

خواهرم دنیا بی تو چقدر خالیست 🖤 #یه_نصیحت‌_دوستانه‌🤔 می‌دونی رفیق؛حقیقتش‌ اینه که هممون‌ یه روزی پیر میشیم‌...نه چهره‌ای که الان داریم برامون می‌مونه نه این بر و بازو‌ و هیکلی‌ که احیاناً به هم زدیم!☝️اون روزی که این سرمایه‌ها از دست بره، دیگه فقط خاطره‌هایی که باهاشون‌ ساختیم مهمه‌...👈 اینکه‌ هیکل و قیافه و از همه مهم‌تر دلمون رو برای چی گذاشتیم وسط ؟؟❌برای رابطه‌های نادرست؟❌برای آدمای نادرست؟❌برای کارای‌ نادرست؟چند ثانیه خودِ پیر‌ و از رنگ و رو افتاده‌‌مون رو تصور‌ کنیم؛ چی از دست دادیم تو این‌ سال‌ها...؟؟ درست زندگی کنیم،همونطور که خدا ازمون خواسته...

خدا ب آدم نعمت بده ،  لیاقت اون نعمت رو هم بده  ک  وسیله ای بشه برای پیشرفت دنیا و آخرت آدم 

ماه هاست دنیا دارد ضدعفونی می شود                                                       گویی مهمان ویژه ای  در راه است ....

دکتر احمد خلیلی صاحب انتشارات خلیلی بسیار انسان خوب و متواضع و دست و دلباز و اصلا همه چی تمام. اقایه به تمام معنا. خیر و نیکوکار.

حتی با وجود پول بسبار هنوز میره تو اتاق نمدار کتاب مینویسه که گذشتشو یادش نره

اسلام انقد خمس و زکاتو اینا گذاشته واسه چی؟

واسه اینکه هم لذت ببری از ثروتت هم دیگرانو تو لذت خودت سهیم کنی   

سال ها از خود پرسیدم کیستم؟ اتشم؟ شوقم؟ شرارم ؟چیستم ؟دیدمش امروزو دانستم کنون من ب جز او او ب جز من نیستم  
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز