2726
عنوان

شوهرم بعده ۶ سال بهم گفت..

| مشاهده متن کامل بحث + 81117 بازدید | 603 پست

حالا شاید بعضی بگن خرافاته و ازاین حرفا منم خودم مخالف سرسخت این چیزام ولی متاسفانه بعضی آبم میخان بخورن میرن دعانویس با ی سری چرت و پرت روح و روان و زندگی دیگران ب بازی میگیرن. قرآن خوندن و نماز سر وقت ضرری واست ک نداره سودم داره درکنارش ب خودت و زندگیت هم برس. من با اون کسی این کارا می کرد خوب شدم و نمیذاشتم بفهمه ک نتیجه داده کارش ک بیشتر بره دنبال جادو جنبل.

حالا شاید بعضی بگن خرافاته و ازاین حرفا منم خودم مخالف سرسخت این چیزام ولی متاسفانه بعضی آبم میخان ب ...

همیشه در حسرت زندگی خواهر شوهرامم زندگی ها در رفاه کامل خرید پارک باغ تفریح و.. و... و.... من از دست سعید دارم میپوسم تو این خونه ها

اگر به شما بگویم ده سال بعد زندگی شما دقیق مثه امروز است بعید است زیاد خوشحال شوید  پس چرا تا این حد از تغییر میترسید؟  

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

همیشه در حسرت زندگی خواهر شوهرامم زندگی ها در رفاه کامل خرید پارک باغ تفریح و.. و... و.... من از دست ...

عزیزدلم منم خواهرشوهرم سالی چهار بار میره سفر یخچالش آنقدر پره که مدام همه چیز میگنده و دور میریزه . جاری هام ا اون بهتر خونه ها مث قصر . به ما چه گلم . زندگی آنقدر سخته که بخایم حسرت این و اونم بخوریم داغون میشیم . 

عزیزدلم منم خواهرشوهرم سالی چهار بار میره سفر یخچالش آنقدر پره که مدام همه چیز میگنده و دور میریزه . ...

آره دقیقا 😌

اگر به شما بگویم ده سال بعد زندگی شما دقیق مثه امروز است بعید است زیاد خوشحال شوید  پس چرا تا این حد از تغییر میترسید؟  
2728
ایشالا این روزای بد رو میگذرونی و ب روزای خوش زندگیت میرسی تمام تلاشت بکن و ب خدا توکل کن .

امیدوارم کاش که برسه روزای خوب 😓😢

اگر به شما بگویم ده سال بعد زندگی شما دقیق مثه امروز است بعید است زیاد خوشحال شوید  پس چرا تا این حد از تغییر میترسید؟  

کاش آدما یاد بگیرن انقد سرشون تو زندگی هم نباشه و تجسس نکنن، انقد زندگی خودشون را با دیگرون مقایسه نکنن، انتهای این مقایسه ها میشه حسرت، حسادت و خودتخریبی، اگه یاد بگیریم از داشته هامون لذت ببریم و انقد به حرف مردم و زندگی دیگرون کار نداشته باشیم هم آرامش بیشتری داریم هم توی دو روز زندگی حال بهتری نصیب ما میشه، یک از تحقیقاتی که انجمن سلامت بریتانیا انجام داده بود مربوط به همین موضوع بود، اینکه افراد کل زندگیشون رو با چار تا عکس خوش آب و رنگ و شادی مسافرت دیگران مقایسه می کنند و باعث افسردگی و مشکل روحی اونها میشه، کاش یاد بگیریم دست از حسرت و مقایسه برداریم....

کاش آدما یاد بگیرن انقد سرشون تو زندگی هم نباشه و تجسس نکنن، انقد زندگی خودشون را با دیگرون مقایسه ن ...

شما مشاور هستین؟

اگر به شما بگویم ده سال بعد زندگی شما دقیق مثه امروز است بعید است زیاد خوشحال شوید  پس چرا تا این حد از تغییر میترسید؟  

سلام بانو


اولین چیزی که باید بدونیم اینه که یک زن منبع محبت و انرژی خانواده است و برای اینکه بتونه این نقش و ایفا کنه باید به یک منبع قدرت و انرژی ناتمام وصل باشه. منبع ناتمام انرژی هم جز خدا کسی نیست. روانشناس، پول، دوست، خانواده و ... هر کدوم تا یه حدی قابل استفاده ان و بالاخره تمام میشن. برای اینکه بتونیم از این منبع ناتمام بیشترین استفاده رو ببریم باید کار یا کارهایی رو که اون برای بهترین و بیشترین استفاده بهمون توصیه کرده انجام بدیم و هر جایگزین دیگه ای نمیتونه اون تاثیر و بذاره.

مثلا این همه آدم که پیش مشاور میرن و بعد از مدت ها آخرشم نتیجه ای نمی گیرن یا این همه زن که درامد مستقل دارن و گاها حتی درآمدشون از همسرشون هم بیشتره اما بازم مشکلاتی مثل شما یا حتی بدتر از شما دارند...پس این نشون میده این دلایل سبب بهتر شدن زندگی نمیشه وقتی که ما انرژی و قدرت کافی برای مدیریت یک زندگی و نداشته باشیم. اون چیزی که مارو میسازه و به ما قدرت میده خودسازیه و خودسازی از جایی شروع میشه که ما بهترین توصیه هایی خدا بهمون کرده به درستی انجام بدیم اون وقت میتونیم از موارد دیگه ام برای بهتر کردن زندگیمون بهره ببریم. خداوند به ما توصیه کرده برای گفتگو با او و دریافت انرژی روزی ۵ وعده نماز بخونیم که در کل روز فقط نیم ساعت وقتمون و میگیره، اگر چیز دیگری  برای ما مفیدتر بود بهمون میگفت روزی ۵ وعده کار دیگری انجام بدیم ولی گفته نماز پس یعنی این جایگزین دیگه ای نداره. پس اگر دنبال انرژی و حال خوب هستیم باید به چیزی که بهمون گفته و ازمون خواسته عمل کنیم. بعد از اینکه عمل کردیم و کم کم روی خودمون کار کردیم و قدرت و انرژی لازم و به دست اووردیم اون وقت میتونیم از مکمل های دیگه برای بهتر کردن زندگیمون استفاده کنیم.


زمانی بود هیچ کس نه خانواده، نه دوست، نه مشاور ... نمی تونستن به من کمک کنن و من کار هر روزم گریه بود. اون زمان به خدا وصل شدم و از او کمک خواستم، ماه های طولانی هر روز دعا میخوندم...میرفتم امامزاده و به این روش ادامه میدادم... بعد از چند ماه دیدم انقدر انرژی دارم و انقدر خوشحالم که هیچی نمیتونه ناراحتو اذیتم کنه. طوری شده بودم تا مدت ها حتی گریه ام نمیگرفت و دلیلی برای گریه پیدا نمی کردم. دقیقا میگن طرف حالش توپه توپه. این حالی بود که به من دست داده بود. توپه توپ شده بودم. این انرژی نه تنها اون دوران که هنوزم در زندگی منه... هنوزم اثرش و حس میکنم و سعی میکنم نذارم اون تاثیر از بین بره... و اتصالم با خدا قطع بشه. به هیچ وجه توی این اتصال شک نکنید و دنبال راه های فرعی نباشید.... اصل خودشه... وقتی طعم آغوش و حس کنی دیگه اون وقت می فهمی هیچی نمیتونه جاش و بگیره.


پس شما اگر می خواید خودتون و بسازید، تبدیل به یک منبع قوی و ناتمام بشید باید به این نقطه امن و ناتمام متصل بشین. میدونید حتی برای تاثیر دعا هم این ارتباط مهمه.


 شما یک مادرید و دخترتون روز به روز بزرگتر میشه و درک بیشتری از دنیای اطرافش پیدا میکنه. دوست دارید دخترتون چطور بزرگ بشه و تبدیل به چطور آدمی بشه؟ برای اینکه بتونید بهترین انرژی عشق و زندگی و بهش هدیه بدین بهترین تربیت و براش به ارمغان بیارید باید روی روحتون و قدرتش کار کنید. از همه مهم تر برای آرامش خودتون.

اما  در مورد جادو جنبل. یک اینکه جادو و جنبل خرافات نیست. اینکه میگن خرافات منظور اون کلاهبردارهایی هست چیزی ام از جادو جنبل سرشون نمیشه فقط جیب مردم و خالی میکنن. یه عده ام هستن که خطرناکن با جن و ماوراطبیعه ارتباط برقرار میکنن و بعد کسی میره پیششون زندگیش دیگه در امان نخواهد بود چون طرف بارها و بارها با استفاده از همین ارتباط و اجازه ای فرد برای ورود به زندگیش داده کاری میکنن دوباره محتاج رماله بشه و اینطوری جیبشون و میزنن و الا جادو و جنبل هست. منتهی جادو جنبل به آدم مومن و نمازخون اثر نمی کنه اما متاسفانه روی افرادی که اهل نماز و دعا نیستن خیلی زود اثر میذاره و زندگیشون و درگیر میکنه. اگر پیگری کنید و دقت می بنید حتی اونهایی درکار جن گیری و این دست ارتباطات می افتن اغلب کسانی هستن اهل نماز نیستن و می بینید اصلا قید و بندی به دین ندارن. چون این ارتباطات هم شرایط بدی داره و بنابراین رو زندگی افرادی که اهل خدا پیغمبر نیستن خیلی راحت تر تاثیر میذارن و ورود میکنن. پس خیلی باید به این مورد دقت کرد.


بعد از اینکه ارتباطتون با خدا قوت گرفت و روحتون به آرامش رسید، اون وقت می تونید روی بخش های دیگر زندگیتونم کار کنید. اون وقت میتونید این انرژی و به همسرتون هم انتقال بدین. باید تلاش کرد.. باید قوی شد... بعد از به دست اووردن قدرت روحی میتونید موارد دیگه رو هم به زندگی اضافه کنید. میتونید کاری شده حتی یه کار هنری توی خونه دست و پا کنید برای خودتون یه درآمدی به دست بیارید یه حداقل نیازهای زندگی و برای خودتون و بچه تون تامین کنید. بعد کم کم وقتی تونستید روی فضای خونه و زندگی کار کنید، انرژی خوبتون و به همسرتون انتقال بدین اون وقت مسائل دیگه ام حل میشه.


من می فهمم که خیلی سخته شریک زندگیت کسی که قرار بوده تو رو به آرامش روحی و معنوی و جسمی برسونه با روح و روانت اینطور کنه چقدر دردناکه ولی باید باور کنیم خیلی چیزا رو میشه تغییر داد. همونطوری یه ادم معتاد لاابالی تغییر میکنه درست میشه انسان میشه... ما هم میتونیم استثنا باشیم زندگیمون و نجات بدیم و به سمت روشنی ببریم اگر انجام این تغییرات اسمش مستثنی بودنه. پس چرا ما نه؟ ما هم عمر و زندگی از خدا گرفتیم... چرا وقتی خیلی ها تونستن ما نتونیم؟


حتی یه روز و هم برای شروع نباید از دست داد... بسم الله بگو و شروع کن چه ماهی بهتر از این ماه پر برکت که تا چند روز دیگه تموم میشه؟ هر کاری توی این ماه  چند برابر همیشه ارزش داره... بشینید و با خدا قرارداد دلی بنویسید... برای همه زندگیتون... یه قرارداد مادام العمر... واقعا روی کاغذ بنویسید... و شروعش کنید...


بعد هم روی یه کاغذ دیگه همه خواسته هایی ازش دارید بنویسید و هر روز برای خدا بعد از هر نماز بخونید و ازش بخواید.... اینکارم خیلی انرژی بخشه بعد وقتی ببینید چیزایی خواستید و بهتون میده... یا حتی بعضی وقتا از خواستن بعضی چیزا پشیمون می شید و عوضش کنید می بینید رفته رفته انرژی و حالتون بهتر شده... 


انشاالله تو این ماه جزو کسانی باشید که ارتباطشون با خدا متصل تر از همیشه میشه. 



خواهشم از شما بزرگواران این است که صحبت های روانشناسان را وحی منزل ندانید، چرا که اگر وارد زندگی شخص ...

حق با شماست صحبت روانشناس وحی منزل نیس

من مامان کنجدم   Thank God..my wish comes true 2017......baby...2018
سلام بانو اولین چیزی که باید بدونیم اینه که یک زن منبع محبت و انرژی خانواده است و برای اینکه بتو ...

زیبا بود و کاملا حقیقی

همه ما باید به اون‌انرژی وصل بشیم 

من مامان کنجدم   Thank God..my wish comes true 2017......baby...2018
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز