2733
2739

ایشون بینی بنده رو جراحی نکردن صلاخی کردن. بینی بنده صاف بوده ایشون نوکش رو کاملا کج کرده، هر چی غضروف داشته و‌نداشته برداشته و نوکش رو تیز تیز کرده. پره هارو از بیرون بخیه ناجور زده. بعد زیر بارم نرفته و نمیره. در پروسه شکایت هستم. عکس قبل و‌بعدم میخوام  اپلود کنم. خودتون قضاوت کنین. در ضمن دکترای ترمیمی میگن شاید هیچ وقت این بینی صاف نشه، بعد کلی هزینه و‌ترمیم.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

فانتزی کاره و باتجربست یه ایراد دیگشم اینهدکه رد بخیش میمونه چون میگن سنش بالاس و ظریف بخیه نمیزنه ...

کم ریسکه؟ گمد زده بینی منو هیچ دکتری نمیتونه گندشو جمع کنه. برو عکسامو ببین اخه.

2728

این آدم فقط اسمش دکتره ، اولین اصول آداب و معاشرت و تربیت رو بلد نیست. انگار تازه از پشت کوه اومده تو شهر .تو مطبش آدامس میجوئید و هر چی لایق خودش بود رو به شهرستانی های محترم و بیماراش میگه. من که وقتی رفتم برای ویزیت به خاطر سرگیجه حالم به خاطر رفتار چیپ و بی ادبانه اش به هم خورد. وقتی اومدم بیرون نسخه اش رو پاره کردم ریختم دور و از اینکه برای ویزیت پیش این آدم بی ادب رفتم احساس بسیار بدی داشتم. وقتی هم که تو مطب نشسته بودیم چند نفر گفتن که خیلی بی ادبه ولی تا وقتی ندیدمش باورم نشد. 

در مورد تخصص هم چیزی نمیگم چون اصلا حال و هوای یه آدم سالم و نرمال رو نداره و  هرکسی زیر تیغ جراحی این آدم بره دماغش یا کج میشه یا آویزون. 

خلاصه بدترین آدمی بود که تا حالا دیده بودم و اسمش هم دکتر بود. به خاطر حرمتی که برای همه پزشکان قائل هستم جوابش رو زیاد ندادم و از مطب بیرون اومدم و این آدم رو به هیچ بنی بشری که برای خودش احترام قائل هست توصیه نمیکنم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز