2726
عنوان

بدترین دوراهی زندگی مشترکم

| مشاهده متن کامل بحث + 1100 بازدید | 81 پست

کاش لااقل بهم نمیگفت تو عشق منی و. اگه نباشی میمیرم،کاش لااقل اینقدر محبت نکرده بود،از خودم بدم میاد که اینقدر ساده هستم...همیشه به همه میگفتم اگه مشکل مالی داریم لااقل خیالم راحته که شوهرم مرد زندگیه و آدمه....چقدر بعنوان یه زن احساس تنهایی میکنم...اگه زن کوچکترین خیانتی کنه شوهرش پدرشو درمیاره ولی من چقدر گیج و احساساتی و بی پناهم..

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

123 زنگ زدم تلفن گویا گفت خدماتشون مربوط به خشونت و همسر آزاری و کودک آزاری و معلول آزاری و فراز از خانه هست، راجع به خیانت نگفت،منم قطع کردم، شما مطمئنید که درمورد مشکل منم مشاوره میدن؟

2728
123 زنگ زدم تلفن گویا گفت خدماتشون مربوط به خشونت و همسر آزاری و کودک آزاری و معلول آزاری و فراز از ...

این مراکز در مواقع بحران خانواده،‌ زوجین در معرض طلاق، کودک آزاری، خشونت خانگی و افرادی که تمایل به خودکشی دارند یا خودکشی نافرجام داشته‌اند یا خانواده‌هایی که فردی از خانواده را به دلیل خودکشی از دست داده‌اند، زنان در معرض آسیب، دختران و پسران فراری و امثال آن وارد ماجرا می‌شوند و البته اقدامات در این مراکز از طریق مراجعه مستقیم به این مراکز انجام می‌شود

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
داغ ترین های تاپیک های امروز