2726

خانما خواهرم یه دختری داره 15ساله

همش تیپای امروزی که تو خیابون می‌بینید میزنه مانتو جلو باز وشلوار تنگ کوتاه و.....

جدیدا گیر داده میخاد موهاشو کچل کنه

نمی‌دونم روحیش اینجوریه یا از بقیه تقلید می‌کنه

خانواده هم مذهبی وتعصبی هستن وقتی اینو میبینن سرکوفت میزنن به پدرمادرش

می‌خوام باهاش حرف بزنم شاید درست شه چی بگم بهش اگه اطلاعاتی دارین لطفاً راهنمایی کنید

خوشم سرش تو گوشیه و مطمئن م دوست پسرم داره



ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2728

کچل بشه یعنی😐

برای سلامتی و تعجیل ظهور آقامون...حضرت عشق.... مهدی فاطمه صلوات.....شمایی که میخونی..🤨 تویی که دعات میگیره و ما خونه خریدیم از دعای خیرت،واسه سلامتی پسرم هم دعا کن😔

حتما دوس پسرش جلوش گفته من دختر کچل دوس دارم اونم رفته تو فازه کچلی

یا شایدم دوستاش این‌مدلین

🌸اللهم صل علی محمد و آل محمد 🌸👇     لینک تاپیک های مفید🔗    ❤خدایا شکرت💚خدایا شکرت💚خدایا شکرت🌸لطفا کتاب خوب سراغ داشتید بهم معرفی کنید🤩🤩🤩🤩 دعای افزایش رزق و روزی👈یا رازِقَ الْمُقِلّینَ وَ یا راحِمَ الْمَساکینَ وَ یا وَلِیَّ الْمُؤْمِنینَ وَ یا ذَا الْقُوَّةِ الْمَتینَ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ اَهْلِ بَیْتِهِ وَارْزُقْنی وَ عافِنی وَ اکْفِنی ما اَهَمَّنی. ❤سلام بر حسین                                                                                    السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین❤یا ابوالفضل العباس ادرکنی💚یا رقیه💚یا علی اصغر🤩💚

مگه هر کی سرش تو گوشیه دوس پسر داره ..لطفا این ذهنیت غلط رو پاک کنید از اذهان عمومی 

.باید یکی او را دوست می داشت! باید لااقل یکی او را دوست می داشت، یکی که مهربان و دلسوز بود، یکی که از او می پرسید: «دلش می خواهد به گردش برود، یا غذا بخورد؟» یا کسی که به او می گفت: «بدون پالتو بیرون نرو، سرما می خوری!»، «وقتی کسی آدم را دوست نداشته باشد، زندگی چقدر سخت است! »

شما با کی می‌خواهی صحبت کنی؟ اگر می‌تونی با خانواده متعصب و مذهبی صحبت که دست از سر این دختر ۱۵ ساله و پدر و مادرش بردارند و یک بحران ساده‌ی نوجوانی را تبدیل به فاجعه نکنند.

من مونی هستم که از سال ۸۹ در سایت فعال هستم. یک مدت خودم داوطلبانه به سایت نیومد و وقتی دوباره برگشتم تا در تاپیک‌های قدیمی به خصوص تاپیک خشونت علیه خانوم‌ها فعال باشم، با وضع نابسامان سایت رو به رو شدم. حدود شش ماه پیش بود. داشتم داخل پیام خصوصی با نی نی یار در خصوص مشکلات سایت چت می‌کردم که ایشون «به هوس نیمه شبی» فقط چون قدرت در دستش بود و نباید جایی جواب پس می‌داد وسط صحبت‌های خصوصی بی هیچ اخطار و حرفی من را قطع دسترسی کرد. اکانتی هفت هشت ساله را قطع کرد که باهاش سال‌ها با علاقه در سایتی که دوستش داشتم و بهش اعتقاد داشتم وقت گذاشته بودم! من موندم و این سوال: «واقعا این بود آرمان‌های نی نی سایت؟»
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730