2410
2553

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود و حتی توی تعطیلی های عید هم هستن. 

بیا اینم لینکش ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

2456
2714
بنظرتون‌به زنا تجاوز نمیکنند؟

نه اینهمه امار تجاوز فقط برای ایرانه بدبخته

جوکر:من یه همسر داشتم زیبا بود...کسیکه بهم میگفت من خیلی نگرانتم؛همیشه بهم میگفت بایدبیشتر بخندم...قماربازی میکرد ویه عالمه هم بدهی بالااورده بود...طلبکارها صورتش رو خط خطی کردن،ماپولی برای جراحیش نداشتیم نمیتونست تحمل کنه...من میخواستم دوباره لبخندش رو ببینم،فقط میخواستم بدونه زخمهاش اهمیتی برام نداره پس یه تیغ گذاشتم توی دهنمو اینکارو کردم...میدونی بعدش چیشد؟اون نتونست منو اینجوری ببینه!ترکم کرد...قضیه برام بامزه شد..."حالا همیشه میخندم"

پسر عموم رفته ترکیه بعید میدونم اوضاعش خوب باشه

یکی از فامیلامون رف انگلیس خیلی سختی کشید حتی زندان

الان بیا و ببین چ وضی داره...

بازم هستن ولی فامیل دورن

الان دیگه پناهندگی ب درد نمیخوره خیلی خیلی کم قبول میکنن

ریسکش بالاس


اطلاعاتم این هست که در آلمان ایرانی‌ها را برمی‌گردونند. حتی نصف افغان‌ها را هم الان برمی‌گردونند. یک کمپ در نزدیکی محل زندگی من هست که گاهی برای کمک و تدریس اونجا سر می‌زنم (در آلمان). چندین سال توی یک جایی شبیه سگ‌دونی زندگی می‌کنند. شرایط کمپ افتضاحه و افراد از فرهنگای مختلف (اکثرا هم فرهنگ مشکل دار که یا مال آفریقاست یا خاور میانه) باید با دستشویی و حموم مشترک توی کانتینر زندگی کنند. یک روز درمیون دعواست و یکی را می‌برن دادگاه.  شرایط بسیار سختی هست و یک ایرانی که مشکل خاصی نداره واقعا اشتباه می‌کنه بخواد چنین دردسری برای خودش درست کنه. 

تازه اینا مال کسانی هست که سالم به اینجا رسیدند. برای من داستان‌هایی تعریف می‌کنند از مسیر آمدنشون که واقعا خطر جانی داشته.

من مونی هستم که از سال ۸۹ در سایت فعال هستم. یک مدت خودم داوطلبانه به سایت نیومد و وقتی دوباره برگشتم تا در تاپیک‌های قدیمی به خصوص تاپیک خشونت علیه خانوم‌ها فعال باشم، با وضع نابسامان سایت رو به رو شدم. حدود شش ماه پیش بود. داشتم داخل پیام خصوصی با نی نی یار در خصوص مشکلات سایت چت می‌کردم که ایشون «به هوس نیمه شبی» فقط چون قدرت در دستش بود و نباید جایی جواب پس می‌داد وسط صحبت‌های خصوصی بی هیچ اخطار و حرفی من را قطع دسترسی کرد. اکانتی هفت هشت ساله را قطع کرد که باهاش سال‌ها با علاقه در سایتی که دوستش داشتم و بهش اعتقاد داشتم وقت گذاشته بودم! من موندم و این سوال: «واقعا این بود آرمان‌های نی نی سایت؟»
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز