2789
عنوان

درمان شکنندگی موها ...😩😩😩

3904 بازدید | 4 پست

نوک موهام موخوره شده و میشکنه اوناییم که موخوره نداره نوکش میشکنه ینی تیکه تیکه میشه. بجز شامپو و نرم کننده مو تا حالا از چیز دیگه ای استفاده نکردم ینی میترسم ریزش بگیره یا چرب بشه .ماسک مو کرم مو سرم مو خچاهش میکنم هرچیزی که استفاده کردین و بی ضرر بوده بهم معرفی کنید .موهام خیلی قشنگه اما به یه جایی که میلسه موخوره میشه و باید کوتاه کنم دلم نمیخواد کوتا کنم دکلره هم هست 😕

دقیقا مث من شده موهاتون ماسک موهای رنگ شده لورال میزنم ،سرم مو روغن ارگان بعد از حمام البته ی نرم کننده هم داره همین برند که شامپوعه از لورال 

سایت خانومی شاپ رو نگاه کنkhanomi.com تو قسمت پوست و مو برو توضیحاتشم نوشته میتونه از داروخانه هام بگیری وقتی انتخاب کردی

  خدایا پسرگلمون محمدکیان رو سالم وسلامت برامون حفظ کن ، خیلی دعا م کنید. حسبی الله

نی‌نی سایتی‌های عزیز


دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟


توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...


به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷   مشاهده: 



منم موهام خیلی وز و خشک بود بعد از حموم وقتی موهام هنوز نم داره بهش سرم آنتی فریز(ضد گره)سینره میزنم خیلی عالیه یکساله استفاده میکنم .چند ماه یه بارم نوک موهامو کوتاه میکنم از این سرمم میزنم خیلی عالیه هم موهام نرم شده موخوره هم ندارم ...فقط باید به ساقه مو بزنی

😘لایکم نکن رفیق😘
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز