2733
2734
عنوان

جلوی شوهرت خم نشو

1390 بازدید | 90 پست



فرض کنیم توی در و همسایه یا یک محله ی قدیمی، یه عمه بلقیس می شناسید که خیلی به نصیحت کردن زنان جوان علاقه منده! اشتباه نکنید. نمی خوام یه شخصیت بامزه و دوست داشتنی براتون ترسیم کنم. از اون ها که توی داستان ها و ادبیات هست. یه خانم مسن که تجربه های زندگی در تار تار گیسوان سفید و خط های صورتش خونه کرده! یه خانم بی سواد که بیش تر از باسواد ها چم و خم زندگی رو بلده و مثلا می دونه چطوری آب آبگوشت رو زیاد بکنه که حاج آقا جلوی مهمون خجالت نکشه... نه عزیزم از این خبرا نیست.


می خوام بگم شما به عنوان کسی که در حوالی سال هزار و چهارصد زندگی می کنه، عصری که اسمش رو دوره ی گذار گذاشتند و پژوهشگران به نسل جدید کودکان نسل ایکس می گند چون نمی شه باهاشون مثل کودکان نسل قدیم رفتار کرد... در دوره ای که روز به روز تکنولوژی جلو می ره و با هر جلو رفتن مجموعه ای از مسایل جدید رو به همراه میاره.(۱)بله سوالم اینه که در چنین زمانه ای، آیا شما حاضرید برای یاد گرفتن چم و خم زندگی بنشینید پای صحبت عمه بلقیس؟! یکی که هیچ خبری از مسایل روز نداره، و احتمالا اگر یک خانم روانشناس یا پژوهشگر رو توی تلویزیون ببینه به جای گوش دادن به حرفاش، به بی حیایی یا رنگ رژ لبش فحش می ده!! (۲) 

خب حالا فضای مجازی پر شده از عمه بلقیس های مجازی که خیرخواهانه نصیحت هایی می کنند که نیمیش مضحک و نیم دیگه ش بی اساسه. اون هایی هم که گاهی عقلانی به نظر میرسه چیزهای خیلی واضحیه که اصلا نیازی به آموزش عمه بلقیسی نداره. عمل کردن به این نصایح فقط موقعی جواب میده که همسر هم یک موجود تاریخ مصرف گذشته باشه که ازین کارها (بخوانید عشوه خرکی) خوشش بیاد. وگرنه شما یک وسیله از دستت بیفته، راست توی چشم شوهر نگاه کنی و بگی به جای تو برش داره، طرف اگر آدم حسابی باشه با تعجب می پرسه که وقتی دست و پای سالم داری چرا خودت این کارو نمی کنی؟ شایدم بهش بربخوره و احساس نوکر بودن بهش دست بده .(۳) این همه در همین فضای مجازی می بینیم که مردان با نفرت می گند "زنان فکر می کنند ما نوکرشونیم" دقیقا به چه علته؟ به علت همین آموزه های عمه بلقیسی. 

ببینید ما مخالف دلبری و ناز کردن ها و اونچه که در خلوت زوجین وجود داره نیستیم. اما این ها چیزاییه که یا در وجود کسی هست، یا نیست! اگر اتوماتیک در لحظات رمانتیک یک سری کارها رو می کنید یعنی در وجودتون هست. اما اگر نیست اجرا کردنش از روی دستورالعمل یه فیلم کمدی می شه! علی الخصوص اگر این کارها از آموزش های قری صفحات زرد و عمه بلقیسی گرفته شده باشه.



بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

لااااایک

آدم فقط پیش خدا تنها نیست........❤  خدای تو عذاب میکند ، خدای من می‌بخشد! خدای تو غضبناک است ، خدای من مهربان است ! خدای تو شعله ی آتش را زیاد میکند ، خدای من در های بهشت را باز میکند! تو با کوچکترین گناهی از درگاه خدایت رانده می‌‌شوی ، من با بزرگترین گناهم در آغوش خدایم جا می‌گیرم !تو مسلمانی، من هم مسلمانم ! خدای تو در مسجد است ، در سجاده است ، در جانماز است ، خدای من اما همین جا ست! کنارم نشسته ، نوازشم می‌کند ، با من چای مینوشد ، کتاب میخواند ، به دیگران لبخند میزند ، برایشان دست دوستی تکان می‌دهد! تو از خدایت میترسی ، من به خدایم عشق می‌ورزم!😊❤ لا اله الّا انت سبحانک انّی کنت من الظّالمین 💔 
2731

بنظرم عمه بلقيسا از خيانت شوهراشون نميناليدن انقد كه الانيا مشكل دارن تا اخر عمرشونم خوشبخت بودن اكثرا با همم ميمردن

خدايا شكرت🙏🏻پر انرژي مثبتم😌بهترين و مهربون ترين شوهر دنيارو دادي بهم😍واسه همه چي ممنونتم💖مرسي كه دارم مامان ميشم👪خداجونم مرسي كه هستي🌞
2738

وای وای اره منم با بعضیاش خیلی مشکل دارم

مخصوصا همین موردی که اشاره کردین یه چیزی بیفته ورش نمیدارن، البته منم اصلا خم نمیشم یه وسیله رو از رو زمین بردارم بلکه اروم میشینم و ورش میدارم

ولی یه چرت و پرتای بی فایده ی مسخره ای میگن که هیچ دردی هم از زن و شوهرا دوا نمیکنه

تا غزل هست دل غمزده ات مال من است........من به دنبال تو، چشم تو به دنبال من است........
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

عفونت چشم

مرسانا1383 | 19 ثانیه پیش
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز